Discussie: AMADEUS wat is het?

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

AMADEUS wat is het?

Ok ik heb een hele soep achter de rug....

in kerstvakantie vliegtickets geboekt via skyscanner, met GOTOGATE broker....

ukraine airlines cancelde de vluchten, dus gotogate belde me dat ze wouden refunden.
    ik zeg, nee niets van, als ik nu nog moet voor kerstvakantie tickets naar bangkok zoeken betaal ik 1300 , das meer dan het dubbele !!

lang verhaal kort maken: ze hebben me op een andere vlucht gestoken.
    opeens omgeboekt naar een duurdere , rechtstreekse thai airways vlucht in het doorgaan.
    int terug keren nog steeds met ukraine airlines, maar dag nadien.

wat me opvalt is dat ik een error krijg als ik op de check in wil gaan,
    uiteraard kan je dit maar pas 48 uur pas op voorhand doen, weet ik ook wel, maar wel vreemd dat ze zeggen "passenger not found" , ipv gewoon te zeggen "too early to check in" of iets dergelijks?

mijn mede passagiers zeggen dat dit klopt...

Ik heb nu zitten googlen, en op amadeus uitgekomen
    https://amadeus.com/en/travelers/checkmytrip

volgens wikipedia : Amadeus CRS is een Europees realtime-computerreserveringssysteem dat ontworpen is voor luchtvaartreserveringen. Tegenwoordig doet Amadeus daarnaast ook andere soorten reserveringen zoals hotelboekingen, autohuur en chartervluchten. Wikipedia

kent iemand dit?

als ik daar in ga, zie ik inderdaad mijn vluchten staan met mijn naam. dus moet ik mij nu geen zorgen meer maken, ik ken dit amadeus ding niet, maar als ik daar op mag voort gaan is alles ok...

dank
    make america great again

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amadeus is idd een van de reserveringssystemen, als het daar in staat en er staat ook iets bij als "confirmed" oid, kan je vrij zeker zijn dat je tickets wel zal krijgen.

Regels voor berichten