Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Discussie: Luxury Resorts

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja, via een bureau dat je via tripadvisor/booking.com voor een een fractie van hun kost zelf kan regelen, no thanks. Dat wil ik net zelf onderzoeken en dan eventueel (rechstreeks) plannnen.
    Ik vrees dat ge u vergist met een jan-met-de-pet resort. Als ge geen paupervakantie boekt dan heeft dat resort een volledig eigen service. En dan is dat pakken goedkoper en vooral degelijker dan bij de locals.
    Duiken op Playa Del Carmen was rond de 250 dollar per persoon en dat was ne video van 10 minuten en hop de zee in.
    Wij hebben een halve dag opleiding in het zwembad gehad, 2 personen voor 1 begeleider, daarna 2 duiken van 30 minuten. 130 Dollar per persoon.

Echte oplichters daar int hotel.

Uw vakanties heb ik ook gedaan hoor, met de rugzak 20 dagen naar boerenbuiten China en we zien wel waar we geraken. Maar daar ontspant ge niet van. Ge komt wel met een goed gevoel terug want ge hebt een unieke ervaring gehad, maar ontspannen is dat helemaal niet.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vrees dat ge u vergist met een jan-met-de-pet resort. Als ge geen paupervakantie boekt dan heeft dat resort een volledig eigen service. En dan is dat pakken goedkoper en vooral degelijker dan bij de locals.
    Duiken op Playa Del Carmen was rond de 250 dollar per persoon en dat was ne video van 10 minuten en hop de zee in.
    Wij hebben een halve dag opleiding in het zwembad gehad, 2 personen voor 1 begeleider, daarna 2 duiken van 30 minuten. 130 Dollar per persoon.
    Dat was gewoon een fun/discorvery dive, geen gecertificieerde duik? Ik heb net even op tripadvisor gekeken naar een overzicht van de discovery dives in die regio en die 130€ pp lijkt me redelijk standaard daar hoor. Is zelfs nog aan de hoge kant in vergelijking van wat ik voor mijn discovery dives heb betaald in Honduras/Thailand (wel goedkoper dan mijn gecertifieerde dives in Australia).

Echte oplichters daar int hotel.
    De hotelbusiness werkt zo wel he, je biedt services aan via third parties en je voegt er een eigen margin aan toe. Dat heeft niets met afzetterij te maken, dat is simpelweg het business model.

Uw vakanties heb ik ook gedaan hoor, met de rugzak 20 dagen naar boerenbuiten China en we zien wel waar we geraken. Maar daar ontspant ge niet van. Ge komt wel met een goed gevoel terug want ge hebt een unieke ervaring gehad, maar ontspannen is dat helemaal niet.
    Voor mij is dat volledig ontspannen, fysiek maar vooral mentaal. Van die resorts kom ik opgejaagd terug.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Dat was idd een introductieduik. Maar voor 130 EUR dollar hebt ge daar nergens een quasi private duik (er waren nog 3 anderen mee op de boot maar dat was om te snorkelen) en ge kreeg al zeker geen 2x 30 minuten. Eerder 1x 20 minuten.

Gaan vergeljken met totaal andere regios heeft ook geen zin he. Dan kan ik ook zeggen dat ik Harbin veel goedkoper kon gaan eten dan in New York.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vandaag eens alle tips overlopen zé. Ik ben eens benieuwd

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten