Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Discussie: Luxury Resorts

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Deze tip gekregen van iemand: https://selectair.be/nl-be/bestemmin...met-topservice

Ziet er goed uit!

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Key West - Casa Marina

Ook luxury, je waant je in een Bond film. Wel prijzig, reken op zo'n 300 dollar per nacht voor kamer zonder ontbijt. Maar paradijselijk is het wel.
    Thanks!!

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Dat valt toch niet te vergeleiken met mensen als Straddle die bijna elke dag ergens anders zitten en zo een heel land door reizen?
    Allé, ik geloof dat ge vanuit een resort ook deftige uitstappen kan doen hé, maar je blijft wel gebonden aan 1 centraal punt.

Los daarvan is het ook voor sommigen fijn om dingen zelf te ontdekken zonder gids en eigen vervoer. Dat loopt al wel eens mis, maar dat is daar net fijn aan vind ik zelf.

Ik wil daar geen waarde oordeel aan hangen trouwens, op vakantie moet iedereen doen waar hij het gelukkigst van wordt.
    Hangt af van de plek. Soms zijn er van die hotels die centraal liggen waar je overdag uitstapje doet, rond 3-4h terug in hotel bent en nog efkes kan chillen aan het zwembad vooraleer je u klaarmaakt om te gaan eten.
    Zalig imo

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Dat kunt ge perfect combineren nochtans. Quasi al die resorts bieden zeer degelijke uitstappen aan in kleine groep.
    Ja, via een bureau dat je via tripadvisor/booking.com voor een een fractie van hun kost zelf kan regelen, no thanks. Dat wil ik net zelf onderzoeken en dan eventueel (rechstreeks) plannnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Los daarvan is het ook voor sommigen fijn om dingen zelf te ontdekken zonder gids en eigen vervoer. Dat loopt al wel eens mis, maar dat is daar net fijn aan vind ik zelf.
    ²² Leukste reiservaringen zijn die momenten waarop er iets mis liep of fout ging en je je plan moest trekken. Ik heb o.a. ooit mijn aansluiting gemist in Laos tussen 2 treinen in the middle of nowhere (dat was de enige connectie voor 24uur), waar ik dan mijn pan moest trekken en een alternatief moest vinden. Geen levende ziel in de buurt te bekennen en rond 9u s'morgens al tegen de 30° in een woenstijnachtige omgeving. Dat was avontuur.
    Ook ooit in een (onbekend) national park in Canada compleet verloren gelopen met een kleine reisgroep, dat was echt geweldig (sommigen meteen in paniek) en dan het pad terugvinden. 100x avontuurlijker en leuker dan zo'n resort voor mij.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    ²² Leukste reiservaringen zijn die momenten waarop er iets mis liep of fout ging en je je plan moest trekken. Ik heb o.a. ooit mijn aansluiting gemist in Laos tussen 2 treinen in the middle of nowhere (dat was de enige connectie voor 24uur), waar ik dan mijn pan moest trekken en een alternatief moest vinden. Geen levende ziel in de buurt te bekennen en rond 9u s'morgens al tegen de 30° in een woenstijnachtige omgeving. Dat was avontuur.
    Ook ooit in een (onbekend) national park in Canada compleet verloren gelopen met een kleine reisgroep, dat was echt geweldig (sommigen meteen in paniek) en dan het pad terugvinden. 100x avontuurlijker en leuker dan zo'n resort voor mij.
    mss beseffen dat andere mensen andere dingen leuk vinden.
    Het is niet omdat jij avontuur wil en niet weet waar je gaat uitkomen dat anderen dat ook willen.

Het is daarvoor niet minderwaardig.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb zopas een mailtje gestuurd naar enkele bureau's met mijn wensen:

Wij zijn voor deze zomer op zoek naar deze reis:
    • 5 sterren hotel met zéér mooie kamer, boxspring bed, top televisie, top badkamer, …
    • Perfecte wifi (nodig voor mijn werk als zelfstandige)
    • Top service
    • Zeer groot hotel waar er genoeg te zien en te doen is
    • In Europa

Wat kunnen jullie ons aanraden? Alvast bedankt.

@hierboven, ik ben bijna 40 jaar, ik heb al genoeg avontuurlijke zaken gedaan in Cuba, Vietnam, ... nu heb ik 1x per jaar nood aan total relax
    graag on topic nu please, wie een goed voorstel heeft mag het altijd posten hier!

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Makt het soort wifi een verschil als je zelfstandige bent? In vergelijking met iemand anders zijn werk?
    *** Also sprach Zarathustra ***
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Makt het soort wifi een verschil als je zelfstandige bent? In vergelijking met iemand anders zijn werk?
    Niets.

Vaak zegt ge zinnige dingen.
    Vaak maakt ge van iets klein iets belachelijks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat kunnen jullie ons aanraden? Alvast bedankt.[/I]
    Ik ben zo'n luxepaard dat leeft volgens het motto "work hard, play hard" en daarom ook kan genieten van een top 5 sterrenhotel. En ja wij huren de ganse tijd een auto en gaan zeker (vooral culturele) uitstappen doen. Griekenland is daarvoor erg geschikt en ik ben zelf al in Grecotel Kos Imperial Thalasso geweest en kan bevestigen dat het top is. Er is imo ook niks mis met u lekker te laten verwennen in een chique hotel en tegelijk prachtige opgravingen en ruïnes te gaan bezoeken.

Andere aanraders in Europa waar ik al geweest ben (uit het hoofd, geen specifieke volgorde)
    - Gran hotel Bahia Del Duque (Tenerife, Canarische Eilanden)
    - Avra Imperial (Kreta, Griekenland)
    - Ikos Olivia en Ikos Oceania (Chalkidiki, Grieks schiereiland)

Ikos Olivia is mijn persoonlijke favoriet als ik er dan toch één moet opnoemen. Als je ook zo'n luxepaard bent als ik raad ik ook eens aan te kijken naar de cruises van Seabourn.

Buiten Europa: RIU Palace Mexico

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Stel u voor dat ge heel het jaar hard gewerkt hebt om dan te genieten van uw vakantie, maar dan sterft ge bijna van den dorst in de woestijn met 30 graden omdat ge, waarschijnlijk met alle nodige stress, uw trein net gemist hebt.
    Nee, geef mij maar nen ligstoel en van die mannen die uw glas komen inschenken terwijl ik lig te bakken in de zon, stressloos.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Luxury Resorts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Als ik 3 weken op reis ga, moet ik absoluut goede wifi hebben. Ooit op Ibiza gezeten waar ik voor google.be 7 sec moest wachten.

Als er echt een serieus probleem is met mijn klant, moet ik die kunnen helpen. Altijd al een voorwaarde geweest voor mij. Ik kan echt niet 3 weken niet bereikbaar zijn voor mijn klanten. Misschien wel het nadeel van een eenmanszaak

(zelfs eens een immens probleem meegemaakt op reis, alle mails down in een groot bedrijf)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    mss beseffen dat andere mensen andere dingen leuk vinden.
    Het is niet omdat jij avontuur wil en niet weet waar je gaat uitkomen dat anderen dat ook willen.

Het is daarvoor niet minderwaardig.
    Ik zeg toch dat het op mij betrekking heeft? Waar lees jij dat ik andere reisvormen minderwaardig vind?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Stel u voor dat ge heel het jaar hard gewerkt hebt om dan te genieten van uw vakantie, maar dan sterft ge bijna van den dorst in de woestijn met 30 graden omdat ge, waarschijnlijk met alle nodige stress, uw trein net gemist hebt.
    Ik werk heel het jaar hard door en doe s'avonds en in mijn weekends nog activiteiten om bij de verdienen (trading, artikels schrijven, financiële analyses, boekhouden, ...).
    Net daarom wil ik op reis wat avontuur meemaken en zoveel mogelijk zien en niet mezelf opsluiten in een hotel/resort.
    Dat is op mij van toepassing, als jij geniet van lange buffets en mensen die je de hele dag willen bedienen, ga je gang.

Nee, geef mij maar nen ligstoel en van die mannen die uw glas komen inschenken terwijl ik lig te bakken in de zon, stressloos.
    Mijn langste record dat tot nu toe heb kunnen stil liggen op een strandstoel/handdoek is 12 minuten. En dan moest ik me al echt forceren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb zopas een mailtje gestuurd naar enkele bureau's met mijn wensen:

Wij zijn voor deze zomer op zoek naar deze reis:
    • 5 sterren hotel met zéér mooie kamer, boxspring bed, top televisie, top badkamer, …
    • Top service
    • Zeer groot hotel waar er genoeg te zien en te doen is
    • In Europa

Wat kunnen jullie ons aanraden? Alvast bedankt.
    Booking.com | Official site | Hotels, apartments & more

@hierboven, ik ben bijna 40 jaar, ik heb al genoeg avontuurlijke zaken gedaan in Cuba, Vietnam, ... nu heb ik 1x per jaar nood aan total relax
    graag on topic nu please, wie een goed voorstel heeft mag het altijd posten hier!
    Hm, bijna de helft van wat ik geanticipeerd o.b.v. je thread (grapje ).

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten