Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Vroegboeken of last minute

Wij zitten hier in een serieus dilemma. We (ik en mijn partner) hebben de 2de en 3de week van januari verlof kunnen krijgen en we zouden graag op reis willen gaan. We zouden van de gelegenheid willen gebruik maken om eens wat verder te reizen. Cuba, VS,... Zouden jullie vroegboeken of wachten op een last minute?

We kunnen dit ook in een algemene vraag gieten uiteraard: hoe boeken jullie je reizen? Vroegboek of lastminute?
    Visca Barça

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ongeveer 2 maanden op voorhand. Zotte last minute deals bestaan bijna niet meer. Vliegtuigen zitten vol.

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    https://www.fly4free.com/flight-deals/belgium/

Hier staan nog wel leuke deals op (mbt. je comment van de volle vliegtuigen).
    Visca Barça

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat zijn geen last minutes. Is ook meestal maanden op voorhand.

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    ervaring zegt mij dat last minute zeker niet goedkoper gaat zijn als je richting Florida of cuba kijkt. Zet u een realistisch target dat ge wilt geven voor uw vliegtickets en check gewoon elke dag tot ge iets tegen komt wat uw aanspreekt qua prijs/vluchturen/tijd tussen 2 vluchten indien tussenlanding. Ik heb florida 3 maand op voorhand geboekt.
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

iTrader
    32 (94%)
    Last minutes alleen nog maar goede prijzen gezien naar Spanje, Turkije, Tunesië, ... En wil je je reis naar Amerika, cuba laten afhangen van misschien een goede deal te scoren net ervoor? Dat is voor mij teveel stress, je moet toch wat plannen etc op voorhand? Wij hebben enkele maanden ervoor (Canada) de prijzen wat in het oog gehouden, prijzen zakken tot de vlieger vol zit en ze een nieuwe vlieger moeten vol krijgen, beetje gokken ook soms..

Darkbull100's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh valt te zien hoeveel je er aan wilt uitgeven. Wij hebben onze reis naar usa voor september in januari vastgelegd en als ik nu naar de prijzen van de hotels zie, zijn die serieus gestegen. Anderzijds zijn er veel mensen die enkel de vliegtuigtickets kopen en ter plaatse hotels zoeken.

Let wel, sommige populaire excursies of 'cosy' hotels in de nationale parken zijn snel volzet.

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij mij hangt dat af van wat ik net wil van een vakantie.
    Als ik een specifiek doel heb en weet waar ik naartoe wil, dan is vroeg boeken interessanter. Je hebt tijd om te zoeken naar een goede prijs voor de bestemming en gaat zeker nog plek vinden in hotels/campings op de plekken die je wil bezoeken.
    Als het niet echt uitmaakt, wacht ik tot het laatste moment. Zoek naar waar ik een goedkoop vliegticket kan kopen en de rest zie ik dan daar wel.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

Regels voor berichten