Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocket14 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zeeland in zuid nederland, aanrader
    kan het nog vager?

KerberosX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    kan het nog vager?
    Zuid-Nederland, voila
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nederland!

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Buitenland, zware aanrader

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Buitenland, zware aanrader
    Daar valt toch niet zo veel te zien blijkbaar.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ken jezelf en ken je kinderen, lijkt me hier het best op z'n plaats

Onze jongens zijn 4 en 2 en écht verre reizen daar wachten we voorlopig nog mee. Tot hiertoe zijn het altijd vakantieparken in de buurlanden geweest of een weekje in de Ardennen of zo.

Als ik nu het vliegtuig neem naar pakweg Mallorca om daar een week op hotel te gaan zitten, dan weet ik dat ik niet ontspannen terugkom en dan doe ik het maar niet. En citytrips zijn voorlopig nog wat te vroeg.

Laatste vakantie was een weekje naar een vakantiepark in Duitsland. Ver genoeg momenteel met de auto momenteel en het slaapritueel is toch ook wat verstoord die week. Als ze 's avonds dan eindelijk slapen, zit je ook maar 'vast' in je huisje. Veel verder hoef ik het momenteel dus niet te zoeken.

Ik ben ook iemand die zich vrij snel zal storen als ze het uithangen op het vliegtuig, restaurant, ... dus echt ontspannend is dat voor mij niet.

Als je het als ouder wél ziet zitten om rond te trekken met een peuter, dan moet je dat gewoon lekker doen

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand al met relatief jonge kinderen naar Venetië geweest? Ik zou met mijn twee van 5 en 6 willen gaan. Ik ben er al twee keer geweest maar mijn vrouw nog niet.

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinufiel Bekijk bericht
    Iemand al met relatief jonge kinderen naar Venetië geweest? Ik zou met mijn twee van 5 en 6 willen gaan. Ik ben er al twee keer geweest maar mijn vrouw nog niet.
    Wij zijn er geweest 2j geleden met onze zonen toen ze 6 en 4 waren. Was een heel leuke reis!
    We gingen in april, in de paasvakantie. Qua drukte viel het wel mee, naar het schijnt is het in de zomer echt té druk.
    Hier was het nog geen mooi weer, daar echt al van het zonnetje kunnen genieten, zalig!

Er bestaat een app waarmee je internationaal kan opzoeken waar er speelpleintjes zijn. Dat deden we en zo konden we beloven om elke dag zeker 1 speelpleintje te bezoeken. (Doen we altijd op citytrip)

Ze genoten van de waterbus, duiven najagen op de pleintjes, kijken naar alle bootjes
    We deden ook een 'free walking tour' en dan tussen de stopplekken in voor de oudste vertalen wat de gids gezegd had.
    En we gingen de steegjes in en lieten ze om de beurt links of rechts kiezen om de route te bepalen, vonden ze de max haha.

Ze eten graag pizza en pasta dus op dat vlak geen problemen

Groot voordeel: geen autoverkeer he.
    Vandaar gingen we naar Firenze, wat een verschil, weer overal moeten uitkijken dat de kindjes de straat niet oplopen.
    In Venetië natuurlijk wel kijken dat ze het water niet in vallen maar ik vond dat dus heerlijk rustig.

Hou er rekening mee - maar je bent er al geweest dus weet dat wel - dat je met een buggy niets kan daar, veel te veel trappen bij alle bruggetjes .
    De oudste heeft alles gestapt, de jongste mocht soms in de kleuterdraagzak.
    Zelfs valiezen met wieltjes hadden wij niet meegenomen, low ingepakt met enkel trekking rugzakken.

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Landal!
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    [/url]

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    Wij zijn er geweest 2j geleden met onze zonen toen ze 6 en 4 waren. Was een heel leuke reis!
    We gingen in april, in de paasvakantie. Qua drukte viel het wel mee, naar het schijnt is het in de zomer echt té druk.
    Hier was het nog geen mooi weer, daar echt al van het zonnetje kunnen genieten, zalig!

Er bestaat een app waarmee je internationaal kan opzoeken waar er speelpleintjes zijn. Dat deden we en zo konden we beloven om elke dag zeker 1 speelpleintje te bezoeken. (Doen we altijd op citytrip)

Ze genoten van de waterbus, duiven najagen op de pleintjes, kijken naar alle bootjes
    We deden ook een 'free walking tour' en dan tussen de stopplekken in voor de oudste vertalen wat de gids gezegd had.
    En we gingen de steegjes in en lieten ze om de beurt links of rechts kiezen om de route te bepalen, vonden ze de max haha.

Ze eten graag pizza en pasta dus op dat vlak geen problemen

Groot voordeel: geen autoverkeer he.
    Vandaar gingen we naar Firenze, wat een verschil, weer overal moeten uitkijken dat de kindjes de straat niet oplopen.
    In Venetië natuurlijk wel kijken dat ze het water niet in vallen maar ik vond dat dus heerlijk rustig.

Hou er rekening mee - maar je bent er al geweest dus weet dat wel - dat je met een buggy niets kan daar, veel te veel trappen bij alle bruggetjes .
    De oudste heeft alles gestapt, de jongste mocht soms in de kleuterdraagzak.
    Zelfs valiezen met wieltjes hadden wij niet meegenomen, low ingepakt met enkel trekking rugzakken.
    Bedankt voor de info!

Weet er iemand hoe dat tegenwoordig zit bij Ryanair? Je kan de goedkoopste vluchten selecteren maar dan zitten daar "dacht ik" niet gereserveerde seats in maar daarna moet je er toch selecteren zonder meerprijs. Wil natuurlijk vermijden dat we apart zitten met onze kinderen, maar soms scheelt het 40€/persoon.

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt voor de info!

Weet er iemand hoe dat tegenwoordig zit bij Ryanair? Je kan de goedkoopste vluchten selecteren maar dan zitten daar "dacht ik" niet gereserveerde seats in maar daarna moet je er toch selecteren zonder meerprijs. Wil natuurlijk vermijden dat we apart zitten met onze kinderen, maar soms scheelt het 40€/persoon.
    Ik heb zelf sinds we kinderen hebben niet meer met Ryanair gevlogen (de lagekosten versie van andere maatschappijen is aan dezelfde prijs meestal vind ik). Daardoor hebben wij altijd vaste stoelnrs, door van thuis uit 1week vooraf in te checken.
    Ik zou het denk ik wel durven riskeren zonder priority boarding: als je nu naar de persoon naast je kind gaat en vraagt of die aub wil wisselen met jouw plek, dan zal die toch niet vrijwillig naast een kleuter willen blijven zitten?
    Nuja tenzij die liever bij zijn vrouw of haar man zit natuurlijk...
    Ik dénk ook dat een minderjarige sowieso naast zijn meereizende volwassene moet zitten voor in geval van nood enzo. Dus misschien dat de stewardessen dan sowieso regelen dat je naast elkaar komt te zitten?
    Ben wel nieuwsgierig hoe dat gaat eigenlijk, misschien eens bellen naar Ryanair? Maar die willen je misschien altijd de priority aansmeren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maatschappijen zijn bij de wet verplicht om 1 ouder/begeleider bij een minderjarige te plaatsen op het vliegtuig.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    Ik heb zelf sinds we kinderen hebben niet meer met Ryanair gevlogen (de lagekosten versie van andere maatschappijen is aan dezelfde prijs meestal vind ik). Daardoor hebben wij altijd vaste stoelnrs, door van thuis uit 1week vooraf in te checken.
    Ik zou het denk ik wel durven riskeren zonder priority boarding: als je nu naar de persoon naast je kind gaat en vraagt of die aub wil wisselen met jouw plek, dan zal die toch niet vrijwillig naast een kleuter willen blijven zitten?
    Nuja tenzij die liever bij zijn vrouw of haar man zit natuurlijk...
    Ik dénk ook dat een minderjarige sowieso naast zijn meereizende volwassene moet zitten voor in geval van nood enzo. Dus misschien dat de stewardessen dan sowieso regelen dat je naast elkaar komt te zitten?
    Ben wel nieuwsgierig hoe dat gaat eigenlijk, misschien eens bellen naar Ryanair? Maar die willen je misschien altijd de priority aansmeren
    Onlangs nog gevlogen met een baby van 4 maand. Een Ryanair vlucht van 4.5 uur. De baby zat nog op onze schoot, dus geen extra zitje moeten bij reserveren. Een baby meenemen kost natuurlijk extra... ook al zit die op uw schoot.
    De begeleidende ouder wordt wel altijd aan het raam gezet. Blijkbaar is dit nodig voor veiligheidsredenen.

Als je toch een zitje nodig hebt voor een kind, dan moet 1 ouder verplicht bijbetalen voor een zitje (7 euro ofzoiets?) om daarnaast te zitten. Helaas zijn ze zo smerig dat de 2e ouder er niet zal bijzitten.

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bij mij zijn ze 5 en 6 dus die moeten hun eigen stoeltje hebben.

Dus als ik het goed begrijp moeten we eerste in de rij staan van de niet gereserveerde stoelen om toch wat in elkaars buurt te kunnen zitten in twee delen van ouder+kind.

Weet dat het een beetje nitpicking is maar we hebben niet al te veel budget en als gelijk welke meerkost ineens x4 is telt dat redelijk door.

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij mij zijn ze 5 en 6 dus die moeten hun eigen stoeltje hebben.

Dus als ik het goed begrijp moeten we eerste in de rij staan van de niet gereserveerde stoelen om toch wat in elkaars buurt te kunnen zitten in twee delen van ouder+kind.

Weet dat het een beetje nitpicking is maar we hebben niet al te veel budget en als gelijk welke meerkost ineens x4 is telt dat redelijk door.
    Ik zou niet te vroeg aanschuiven: in de rij staan is niet leuk voor de kinderen en te vroeg op het vliegtuig zitten is ook niet tof.
    Soms staan mensen daar al een uur in die rij, ik heb dat nooit gesnapt (ook als koppel niet, als ik er een uur voor moet aanschuiven zet ik mij liever rustig met mijn vent in zo'n zetelke en zitten we desnoods niet naast elkaar he op het vliegtuig - ofwel zou ik bijbetalen dan).
    Gewoon redelijk laat aankomen, 2 per 2 gaan zitten (ook je handbagage zo schikken dat je allebei wat bijhebt voor jezelf en iets voor het kind dat jij bij je zet). Dan moet je niet met 4 in elkaars buurt zitten.
    Je kinderen moeten toch bij een begeleidende volwassene zitten dus 2 per 2 naast elkaar is geen probleem.

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten