Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    1 tip voor de ouders van baby's/peuters: investeer in een goede ergonomische draagzak /peuter drager.
    Onze dame wordt al gedragen sinds ze enkele weken oud was en dus hebben wij geen gesleur met buggy nodig op verplaatsing, slapen doet ze ook gewoon in de draagzak, het beschermt ze ietwat tegen overprikkeling,...

Als je er voor open staat, zeker eens proberen! Je kan er bvb ook huren als je twijfelt of het de investering waard is.

Xitra's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Over 11 dagen naar Antalya met de ''kleine'' 4.5 jaar. Hotel uitgekozen omdat ze toch veel animatie hebben voor de kleine, kinderzwembad etc. ook dik in orde + nederlandstalige kinder animatie .
    Ben benieuwd hoe het gaat verlopen allemaal.
    PSN/Steam/Origin: Xitra - Add me!
    Cause I'm gonna murder, "Y" kill "O" and even "U"

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    1 tip voor de ouders van baby's/peuters: investeer in een goede ergonomische draagzak /peuter drager.
    Onze dame wordt al gedragen sinds ze enkele weken oud was en dus hebben wij geen gesleur met buggy nodig op verplaatsing, slapen doet ze ook gewoon in de draagzak, het beschermt ze ietwat tegen overprikkeling,...

Als je er voor open staat, zeker eens proberen! Je kan er bvb ook huren als je twijfelt of het de investering waard is.
    geef eens wat merken?

De onze is 10 maand oud, in het begin wel geprobeerd met een drager maar dat was het echt niet, niet gemakkelijk voor zowel ons als baby. Dus als je aanraders hebt, shoot!

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ons eerste reisje met de 9m old voorlopig geen succes. De kleine ziek geworden twee dagen voor vertrek, maar buiten overgeven vonden we hem uiteindelijk goed genoeg om te vertrekken (ook wel afgetoetst met pediater ofc). De combo met het nog altijd slecht slapen is toch wat te zwaar gebleken. Intussen mijn vrouw ook al ziek geweest en heb ik zelf ook al een hele avond met mijn hoofd boven de wc gehangen.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    da's minder...

nog een tip voor kleuters: Irrland • Die Bauernhof Erlebnisoase Beetje vergelijkbaar met Dadipark van vroeger (voor de west-vlamingen), maar véél groter, ongeveer evenveel bezoekers als Plopsaland dacht ik
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    geef eens wat merken?

De onze is 10 maand oud, in het begin wel geprobeerd met een drager maar dat was het echt niet, niet gemakkelijk voor zowel ons als baby. Dus als je aanraders hebt, shoot!
    Mijn ergobaby 360 staat nu te koop, ik had eerst een manduca (vanaf de geboorte te gebruiken) maar toen ik de ergobaby eens had gebruikt, vloog die onder het stof die vind ik geweldig!
    Enige nadeel is dat die een zachte band heeft rond de buik/rug en nu onze kleine boven de 10kg gaat, biedt die voor mij te weinig steun (ik heb wel rugklachten dus iemand die geen rugpijn heeft, zal hier geen last van hebben). Ik ben nu overgeschakeld naar een tula toddler hoewel ze met anderhalf nog nèt te klein is daarvoor.

Kortom : ergobaby en tula raar ik zelf absoluut aan!

Maar vooral eerst huren om uit te vinden wat voor jullie werkt
    Eerste keer (6 weken oud) protesteerde ze er ook fel tegen, na 3x proberen, ongeveer 5 minuutjes dragen was ze er mee weg, enkele maanden nadien al volop enthousiasme als ik de draagzak vastnam. Nu gaat ze hem al zélf gaan halen als ze een "kleine hint" wil geven
    Laatst gewijzigd door Mulan; 30 mei 2019 om 15:19

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ons eerste reisje met de 9m old voorlopig geen succes. De kleine ziek geworden twee dagen voor vertrek, maar buiten overgeven vonden we hem uiteindelijk goed genoeg om te vertrekken (ook wel afgetoetst met pediater ofc). De combo met het nog altijd slecht slapen is toch wat te zwaar gebleken. Intussen mijn vrouw ook al ziek geweest en heb ik zelf ook al een hele avond met mijn hoofd boven de wc gehangen.
    Ai... sterkte en veel beterschap!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tin_Cricket Bekijk bericht
    We zijn met ons zoontje ook zowel ver (Canada, en es USA) als dichtbij geweest (Frankrijk, Nederland, Hongarije, Zwitserland). Hij is nu 19 maand. Wij vinden het vooral belangrijk dat we niet vasthangen aan een hotelkamer waar we muisstil moeten zijn omdat hij dut/slaapt. Dan kom je al snel bij een vakantiehuisje uit natuurlijk maar hoeft niet per se. Centerparcs ook al gedaan maar wij gaan op reis om de regio te zien, niet om het domein niet te verlaten. Zo tussendoor is, is dat wel es leuk natuurlijk.

Deze zomer gaan we al sowieso naar Oostenrijk en es roadtrip door Kreta.

In Oostenrijk een hotel gevonden waar hij in een aparte slaaphoek kan en met een terras. Griekenland is easy met kinderen. Er zijn massa's laagbouw hotels, type 15 kamers rond een zwembad. Kleine doet dutjes terwijl wij op het terras zitten (daar is het sowieso warm genoeg). Ook zijn het vaak studio's dus keukentje bij de hand. Lekker makkelijk want dan kunnen ze iets eten wanneer ze willen, en hoef je niet te wachten tot het ontbijt geserveerd wordt.

Globaal gezien verbaast het mij wel dat er vaak fors moet bijbetaald worden voor een wieg op de kamer. Dat je eenmalig iets vraagt om het te voorzien, tot daar aan toe, maar 20 euro per nacht is niet zeldzaam.
    Doet uw kleine geen middagdutjes?

De onze weigert te slapen in de auto. Ze is nu bijna 2,5jaar. In dat 2,5 jaar heeft ze maar 1x geslapen in de auto. Ik ga vaak naar Limburg omdat schoonouders daar wonen(1,5u rijden)
    Dus een roadtrip zie ik niet zitten. Zou wel tof zijn.

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij kiezen bewust elk jaar voor een vrijstaand vakantiehuis met privézwembad (en als we er op tijd bijzijn met privé wellness mogelijkheden). Kinderen kunnen hun heel de dag tegoed doen aan het zwembad en de tuin en wanneer ze slapen (namiddagdutje / avond) kunnen wij nog wat relaxen in het zwembad of welness.

Uiteraard doen we ook af en toe wat daguitstapjes, maar onze vakantie is altijd op het tempo van de kinderen. Echt dingen plannen doen we niet meer. Ervaring heeft ons geleerd dat ze dan net die dag meer slapen en heel planning valt in het water dan.

Vakantiepark hebben we 1x geprobeerd maar vonden we niet helemaal een succes. Te veel drukte 's nachts en dat wekte wel wat ergernis op.
    In julie opnieuw richting Ardeche, eerste keer dat we 14 dagen gaan. Volop aan het aftellen
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    geef eens wat merken?

elf ook even invullen:

Wij hebben zowel een gewone draagdoek gehad (niet echt een aanrader voor wie er niet veel tijd in wil steken), een Mei-Tai, een soort van voorgevormde draagdoek (https://www.blabloom.com/nl/producte...temen/mei-tai/) en een Boba (https://www.blabloom.com/nl/producte...temen/mei-tai/)

Mei tai is heel aangenaam en gemakkelijk om aan te doen als je kind klein is (pakweg tot 1,5 jaar), een Boba is ideaal vanaf ongeveer 6-9 maand (als ze al goed kunnen zitten en niet zomaar in een zak in elkaar vallen als ze slapen.

De boba heb ik wekelijks gebruikt tot de kinderen 2,5-3 jaar waren, sporadisch nog tot de zoon 4 jaar was (ongeveer 15kg, denk ik). Zeker een aanrader, al moet je geen lange afstanden doen als ze 4 jaar zijn.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    da's minder...

nog een tip voor kleuters: Irrland • Die Bauernhof Erlebnisoase Beetje vergelijkbaar met Dadipark van vroeger (voor de west-vlamingen), maar véél groter, ongeveer evenveel bezoekers als Plopsaland dacht ik
    Oh ja, Irrland!
    Wij zijn er drie jaar op rij een dagje geweest (terwijl we op weekend waren daar in de buurt).
    Zó’n leuk park, en ook nog eens heel goedkoop.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heeft iemand tips voor een vakantiehuis aan het Gardameer? Wat zijn betrouwbare sites om zoiets te zoeken?

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Heeft iemand tips voor een vakantiehuis aan het Gardameer? Wat zijn betrouwbare sites om zoiets te zoeken?
    Ik gebruik BelVilla altijd. Is niet de goedkoopste op de markt, maar gebruik dat nu al 5-6 jaar, meerdere keren per jaar en nog nooit teleurgesteld geweest (op 1x na, maar dat kwam eerder door de buren in het huis ernaast, dat kunnen ze bij Belvilla ook niet voorzien).
    Woningen altijd in orde, vrij ruim aanbod & de gebruikerservaringen helpen altijd bij het kiezen van een woning.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Momenteel aan het overlanden met onze zoon, komt 3j in Juni.

We zijn dus Namibia ah door cruisen met wild kamperen zonder enige voorziening buiten onze wagen. Dus geen douches of electriciteit, alles gebeurt dus in het wild.

1x per week stoppen in een stad voor proviand.

Type wagen dat we gebruiken:

[IMG] https://www.exploreafricansafari.com...uiser-DCab.jpg [/IMG]

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk

Toontje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    Oh ja, Irrland!
    Wij zijn er drie jaar op rij een dagje geweest (terwijl we op weekend waren daar in de buurt).
    Zó’n leuk park, en ook nog eens heel goedkoop.
    Te doen met een peuter van 7 maanden? Of nog iets te jong om er echt iets aan te hebben?

Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten