Pagina 1 van 22 1234511 ... Laatste
    Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Waar ga je binnenkort naartoe?

Gezien het vorige topic verdwenen is, hierbij een nieuwe...

Laat ik zelf beginnen: in september ga ik een weekje naar Israël, met de bedoeling ontspanning (Tel Aviv, strand) af te wisselen met cultuur (Jeruzalem, Dode Zee, Westelijke Jordaanoever).

PS: de persoon die in het vorige topic vermeldde te reizen naar Tsjernobyl en z'n ervaringen later te delen mag zich zeker melden, want doordat het oude topic verdwenen is weet ik ook niet meer wie dit was
    ...

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wij gaan waarschijnlijk ofwel dit jaar ofwel volgend jaar (nog niet zeker, eerst zien dat mijn appartement verkocht geraakt) naar ofwel de Malédiven ofwel naar Bali, om 2 weekjes eens wat rust te hebben en te relaxen. Ergens tijdje nadien naar New York of LA of van kust naar kust wat sightseeing gaan doen of Japan ofzo, i.i.g. Azië.

Nog niets concreet gepland eigenlijk.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Domieneo's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gezien het vorige topic verdwenen is, hierbij een nieuwe...

Laat ik zelf beginnen: in september ga ik een weekje naar Israël, met de bedoeling ontspanning (Tel Aviv, strand) af te wisselen met cultuur (Jeruzalem, Dode Zee, Westelijke Jordaanoever).

PS: de persoon die in het vorige topic vermeldde te reizen naar Tsjernobyl en z'n ervaringen later te delen mag zich zeker melden, want doordat het oude topic verdwenen is weet ik ook niet meer wie dit was
    Dat was ik dus
    Ik zou het zeker aanraden. Het is een zeer interessante en leerrijke dag. Ook van Soloeast ben ik heel tevreden.
    'S morgens vertrokken en op het busje wat documentaires bekeken. Dan aangekomen in Pripyat en al een paar gebouwen/monumenten verkend.
    In de middag is er een lunch inbegrepen en die was goed.
    Dan in de namiddag verder Pripyat verkend en ook naar de reactor geweest. En tegen 21u ofo waren we terug in Kiev.
    Alles verliep zeer vlot en de gids Pasha was echt vriendelijk en had veel kennis over wat er allemaal gebeurd is. De tour is zijn geld dik waard.
    Hier wat foto's:

No man ever steps in the same river twice, for it's not the same river and he's not the same man.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met goed gezelschap een lang weekend Dessel

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Eerste keer een Joker-reis die niet een GO26 is. Dus met een groep van 26+ tot 55 (?). Helaas een relatief oude groep, veel midden dertigers, groepje boven de 40 ook. Begeleider, twee anderen en ik enige onder de 30 denk ik.

Reis ziet er wel mooi uit, Kroatië, Bosnië en Montenegro.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Domieneo Bekijk bericht
    Dat was ik dus
    Ik zou het zeker aanraden. Het is een zeer interessante en leerrijke dag. Ook van Soloeast ben ik heel tevreden.
    'S morgens vertrokken en op het busje wat documentaires bekeken. Dan aangekomen in Pripyat en al een paar gebouwen/monumenten verkend.
    In de middag is er een lunch inbegrepen en die was goed.
    Dan in de namiddag verder Pripyat verkend en ook naar de reactor geweest. En tegen 21u ofo waren we terug in Kiev.
    Alles verliep zeer vlot en de gids Pasha was echt vriendelijk en had veel kennis over wat er allemaal gebeurd is. De tour is zijn geld dik waard.
    Hier wat foto's:

Tof! Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik de tour van 1 of 2 dagen zou doen. Ik vraag me af of 2 dagen echt wel veel meerwaarde heeft (weet jij hier iets over?), maar aan de andere kant spreekt de rest van Oekraïne me ook niet echt aan. Heb je nog interessante dingen kunnen bezoeken, behalve de kerncentrale en de stad Kiev?
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net thuis van Londen, volgende trip is pas in oktober, naar Lissabon.
    De trip erna was gepland om 3 weken door de Balkan te trekken maar heb in 2016-2017 jaar in Australie gezeten, deels bij een familie gewoond.
    Nu zou ik die doodgraag bezoeken maar het is zo duur voor gewoon een bezoekje..
    Nu zouden mijn ouders graag het land eens zien (en mijn gastfamilie vooral ook bedanken) en ze zeiden: anders gaan we volgend jaar met ons drie naar Australie.. Waardoor ik dus mijn gastfamilie kan bezoeken maar dan moet ik met mijn ouders nog eens meereizen en hen het land tonen (wat ik geen ramp vind, maar zoveel geld voor iets dat ik al gedaan heb...) spendeer het dan misschien liever aan andere grote reizen. Dus Australie of Balkan, ben nog zwaar aan het twijfelen..

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgende maand terug naar Brazilie Deze keer voor 3 weken en niet voor anderhalf jaar.

Domieneo's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tof! Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik de tour van 1 of 2 dagen zou doen. Ik vraag me af of 2 dagen echt wel veel meerwaarde heeft (weet jij hier iets over?), maar aan de andere kant spreekt de rest van Oekraïne me ook niet echt aan. Heb je nog interessante dingen kunnen bezoeken, behalve de kerncentrale en de stad Kiev?
    Ik zou twee dagen enkel aanraden als je echt veel over de geschiedenis wilt weten of als je een hobby fotograaf zijt. Na een dag heb je belangrijkste wel wat gezien denk ik. De overnachting daar is dan weer wel een ervaring denk ik.
    Wij zijn ook naar Lviv geweest, toffe stad met redelijk wat bezienswaardigheden. Zou ik zeker aanraden om een paar dagen te bezoeken. Er is een sneltrein van Kiev die zeer comfortabel is.
    No man ever steps in the same river twice, for it's not the same river and he's not the same man.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eerst even in Oost Europa trampen, dan misschien richting Azie of anders Chilli !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vond twee dagen perfect. Dan heb je Pripyat helemaal gezien, de kleuterschool/crèche, een tochtje door Tsjernobyl, bezoek aan de Duga en de militaire basis, bezoek aan de reactoren en koeltorens die nog in aanbouw waren, paar appartementsblokken beklommen,... Ik zou met 1dag niet tevreden zijn geweest.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Ik vond twee dagen perfect. Dan heb je Pripyat helemaal gezien, de kleuterschool/crèche, een tochtje door Tsjernobyl, bezoek aan de Duga en de militaire basis, bezoek aan de reactoren en koeltorens die nog in aanbouw waren, paar appartementsblokken beklommen,... Ik zou met 1dag niet tevreden zijn geweest.
    Ik heb een mail gestuurd naar SoloEast om meer informatie te verkrijgen over de 2-dagen tour, want de informatie op hun website is echt vaag (er staat bijvoorbeeld dat er keuze is tussen 3 hotels, maar nergens kan je een hotel kiezen en gezien het een groep is van maximum 12 man kan ik me ook niet voorstellen dat de groep splitst naar 3 verschillende hotels). Ben jij ook via SoloEast geweest?
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een mail gestuurd naar SoloEast om meer informatie te verkrijgen over de 2-dagen tour, want de informatie op hun website is echt vaag (er staat bijvoorbeeld dat er keuze is tussen 3 hotels, maar nergens kan je een hotel kiezen en gezien het een groep is van maximum 12 man kan ik me ook niet voorstellen dat de groep splitst naar 3 verschillende hotels). Ben jij ook via SoloEast geweest?
    Wij zijn met chernobylwelcome geweest.

Wij hebben in het "gebruikelijke hotel" in Chernobyl geslapen dat onze organisator altijd gebruikt. Een echt hotel is dat natuurlijk niet, gewoon de basis om te slapen, eten en drinken op z'n Slavisch, verwacht er niet teveel van. Meer moest dat niet zijn voor ons. Dat ze wat vaag zijn over zaken zal wel vaker terugkomen

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Wij zijn met chernobylwelcome geweest.

Wij hebben in het "gebruikelijke hotel" in Chernobyl geslapen dat onze organisator altijd gebruikt. Een echt hotel is dat natuurlijk niet, gewoon de basis om te slapen, eten en drinken op z'n Slavisch, verwacht er niet teveel van. Meer moest dat niet zijn voor ons. Dat ze wat vaag zijn over zaken zal wel vaker terugkomen
    "So, uhm, is this safe?"
    "Well, yes of course, maybe you know, ..."

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Trip naar Chernobyl is inmiddels geboekt

Voor diegenen die ook interesse hebben: vanaf oktober biedt Brussels Airlines vluchten aan naar Kiev. Deze zijn spotgoedkoop (was €80 voor een retourvlucht) met redelijk goede vluchturen, waarschijnlijk omdat het de eerste vluchten naar een nieuwe bestemming zijn. Ryanair was een pak duurder
    ...

Pagina 1 van 22 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten