Pagina 16 van 18 Eerste ... 612131415161718 Laatste
    Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zag inderdaad op haar FB dat ze freelance is. 50 lijkt veel maar valt best mee. Op zich is het een speciale bestemming, en je kan er niet zomaar binnenwandelen. Dus de reizen die er zijn, zijn toch altijd wel goed gevuld. Eén voordeel ga je wel hebben... geen Amerikanen in je groep

Moest je nog kunnen, probeer door te reizen naar Zuid-korea voor enkele dagen. Kan je de DMZ ook eens van de andere kant bekijken.
    Ik heb dat toen gedaan en ik moest eerlijk gezegd wel lachen met het overweldigende dramatische gedoe van die Amerikanen daar.
    Helaas geen tijd meer voor ZK.... de trein komt 's ochtends toe en de nacht erna vertrekt m'n vlucht weer naar België. Dat wordt dus een vervelende dag, want ik zal moe zijn, geen hotel meer boeken (gezien ik 's avonds naar de luchthaven moet) en m'n bagage bij me hebben. Ik zoek dus nog een oplossing voor wat die dag in Beijing te doen.... ideeën altijd welkom
    ...

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Wij hebben een vlucht van 18u, de website duidt aan “rechtstreeks”, maar in detail staat er dat we een tussenstop maken van 2u na ongeveer 15u vliegen. Ik neem aan dat dit is om bij te tanken, mag je dan eigenlijk het vliegtuig verlaten?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Normaal zie je het model van je vliegtuig bij je vlucht staan. Zoek de flytime even en dan heb je je antwoord. Een 747 kan bv. 15 à 16 uur vliegen.

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In Augustus drie weken vrijwilligerswerk orthopedagogie (werken met kinderen met autisme) in Macedonië.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Even een vraagje ivm met auto huren in Spanje. Mijn vriendin en ik hebben een weekje een auto gehuurd via Hertz in Spanje. Zijn er dingen waar we moeten opletten? Verzekeringen die we zeker wel of niet moeten nemen? Merci!

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Even een vraagje ivm met auto huren in Spanje. Mijn vriendin en ik hebben een weekje een auto gehuurd via Hertz in Spanje. Zijn er dingen waar we moeten opletten? Verzekeringen die we zeker wel of niet moeten nemen? Merci!
    Normaal heb je alle verzekeringen binnen Europa.
    Wij kopen ook altijd het eigen risico af. Daarom huur ik liever bij firma's waarbij je dat op voorhand kunt doen, of op z'n minst kunt zien hoe veel het is. Maar dat is dus een vaste som die je op voorhand betaalt, waardoor je forfait wegvalt als er ooit iets gebeurt. In de praktijk betekent dat dat ze niet meer naar krasjes of zo kijken, omdat je toch niet moet betalen. Gezien de soms erg krappe parkeerplaatsen en "bijzondere" manier van parkeren in kleine straatjes, stelt me dat altijd iets meer op m'n gemak.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Normaal heb je alle verzekeringen binnen Europa.
    Wij kopen ook altijd het eigen risico af. Daarom huur ik liever bij firma's waarbij je dat op voorhand kunt doen, of op z'n minst kunt zien hoe veel het is. Maar dat is dus een vaste som die je op voorhand betaalt, waardoor je forfait wegvalt als er ooit iets gebeurt. In de praktijk betekent dat dat ze niet meer naar krasjes of zo kijken, omdat je toch niet moet betalen. Gezien de soms erg krappe parkeerplaatsen en "bijzondere" manier van parkeren in kleine straatjes, stelt me dat altijd iets meer op m'n gemak.
    Eigen risico afkopen had ik al zien staan, maar dat is bijna even duur als de auto zelf. Meer dan €200 voor een week. Dan wil ik precies het risico wel lopen dat er niks gebeurt. Bij Hertz althans.

iTrader
    25 (100%)
    CICAR (Canarische Eilanden) is ook actief op het Spaanse vasteland al weet ik niet zeker in hoeverre hun voorwaarden voor het vasteland hetzelfde zijn dan op de Canarische Eilanden.

Ik kan deze firma alleen maar aanraden door hun erg transparante manier van werken... de prijs die je ziet is all in, zonder eigen risico. Geen gezeik, geen extra verzekeringen die ze u proberen aansmerren. Gewoon een all in prijs.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Cicar is best transparant, inderdaad. Ik heb goeie ervaringen met zowel Rentalcars.com (is van Priceline) als SunnyCars (via Thrifty). Maar het hangt meer af van de aanbieding op het moment dan van welke firma, of ze meedelen wat de afkoopsom is. Bij Hertz is het inderdaad vaak best veel, en daarom laat ik dat ook altijd meespelen in de keuze voor een auto.

Gezeur over extra verzekeringen vind ik nooit echt erg, omdat ik op voorhand weet dat ik echt niks meer extra moet hebben. Dus dan mogen ze nog voorstellen wat ze willen.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    24 (100%)
    Die Cicar is wel vrij duur. Is niet veel verschil als ik bij Hertz die eigen risico afkoop, maar blijkbaar zit bij Sunny Cars ook een terugbetaling van eigen risico voor dezelfde prijs als Hertz zonder die verzekering. Dat is misschien wel interessant als je er goede ervaringen mee hebt. Moet eens zien of ik Hertz nog zou kunnen annuleren.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Ik zag inderdaad op haar FB dat ze freelance is. 50 lijkt veel maar valt best mee. Op zich is het een speciale bestemming, en je kan er niet zomaar binnenwandelen. Dus de reizen die er zijn, zijn toch altijd wel goed gevuld. Eén voordeel ga je wel hebben... geen Amerikanen in je groep

Moest je nog kunnen, probeer door te reizen naar Zuid-korea voor enkele dagen. Kan je de DMZ ook eens van de andere kant bekijken.
    Ik heb dat toen gedaan en ik moest eerlijk gezegd wel lachen met het overweldigende dramatische gedoe van die Amerikanen daar.
    Misschien nog een domme vraag, maar krijg je in Noord-Korea mes en vork of houden ze het op stokjes? Ik kan absoluut niet met stokjes eten, daarmee
    ...

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Die Cicar is wel vrij duur. Is niet veel verschil als ik bij Hertz die eigen risico afkoop, maar blijkbaar zit bij Sunny Cars ook een terugbetaling van eigen risico voor dezelfde prijs als Hertz zonder die verzekering. Dat is misschien wel interessant als je er goede ervaringen mee hebt. Moet eens zien of ik Hertz nog zou kunnen annuleren.
    SunnyCars is een broker. Dus je hebt een contract met hen, maar zij zijn niet de verhuurfirma. Bij ons was het Thrifty, maar soms weet je dat pas nadat je geboekt hebt. Sommige mensen willen liever rechtstreeks bij de verhuurfirma huren, omdat je dan één duidelijk aanspreekpunt hebt, en beide firma's niet naar elkaar kunnen wijzen. Die kerel bij ons zei ook: Je hebt alles voor SunnyCars, maar voor de verzekering van Thrifty moet je nog X bijleggen. Dat is natuurlijk onzin, en dan wimpel je ze af.

Ik heb geen problemen met brokers, doe het even graag als rechtstreeks huren. Soms is het verhuurkantoor dan wel niet letterlijk in de luchthaven, maar net erbuiten via shuttles. Maar ook dat valt wel mee.
    Sunny+Thrifty was trouwens in Barcelona. Rentalcars in Tenerife.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    25 (100%)
    Ik heb net gecheckt en CICAR is voor het Spaanse vasteland blijkbaar veel duurder dan op de eilanden.

Wij betalen op de canarische tussen de 100 en 130 eur voor een week all in... kan je bezwaarlijk duur noemen

iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    SunnyCars is een broker. Dus je hebt een contract met hen, maar zij zijn niet de verhuurfirma. Bij ons was het Thrifty, maar soms weet je dat pas nadat je geboekt hebt. Sommige mensen willen liever rechtstreeks bij de verhuurfirma huren, omdat je dan één duidelijk aanspreekpunt hebt, en beide firma's niet naar elkaar kunnen wijzen. Die kerel bij ons zei ook: Je hebt alles voor SunnyCars, maar voor de verzekering van Thrifty moet je nog X bijleggen. Dat is natuurlijk onzin, en dan wimpel je ze af.

Ik heb geen problemen met brokers, doe het even graag als rechtstreeks huren. Soms is het verhuurkantoor dan wel niet letterlijk in de luchthaven, maar net erbuiten via shuttles. Maar ook dat valt wel mee.
    Sunny+Thrifty was trouwens in Barcelona. Rentalcars in Tenerife.
    Ah oké, maar maakt mij ook niet zoveel uit. Als ik daarmee beter verzekerd zit is het beter he.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk bericht
    Ik heb net gecheckt en CICAR is voor het Spaanse vasteland blijkbaar veel duurder dan op de eilanden.

Wij betalen op de canarische tussen de 100 en 130 eur voor een week all in... kan je bezwaarlijk duur noemen

Ik kwam al aan €425 voor een week, voor de kleinste auto. Dus dat verschil is me net iets te groot.

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Misschien nog een domme vraag, maar krijg je in Noord-Korea mes en vork of houden ze het op stokjes? Ik kan absoluut niet met stokjes eten, daarmee
    Sowieso liggen er stokjes, maar je kan ook mes en vork vragen. Probeer ook gewoon af en toe eens met stokjes, als je op't einde van je reis er een stukje mee kan eten, heb je toch al een extra prestatie.
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Nog een maandje en dan 2 weken klimmen in Les Ecrins

Pagina 16 van 18 Eerste ... 612131415161718 Laatste

Regels voor berichten