Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    5 (100%)
    Vorige week mijn 2de reis met KrisKras voltooid (3 weken West Kust USA) en dat was weer enorm de moeite. Ik had weer spijt toen ik thuis was.
    Logement was goed gekozen, planning was niet overdreven vol en het was een reuze plezante groep (op de laatste paar dagen na),
    Enige jammere was dat de wagen wat krap en oncomfortabel was voor de langere ritten...

iTrader
    0
    Hallo

Ik ben ook al met joker en kriskras gegaan. Vond het heel fijn allebei. Ik heb er goede vrienden gemaakt!
    Joker was iets meer avontuurlijk. Maar kriskras was wel de beste vriendengroep op einde maar dit kan toeval zijn.

Ik heb een reis naar Valencia van 9-14 september waarvoor ik een vervanger zoek (kriskras) als iemand deze wil overnemen ? Voor mensen tussen 18-30 jaar. 6 meisjes en 2 jongens (deel is 18-23 jaar wel)

Iemand interesse ?

Bedankt

iTrader
    0
    Heeft er iemand ervaring met Kilroy?

xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben al 5x met KrisKras op reis geweest en 3x met Joker. Joker is overduidelijk meer avontuurlijk en een pak uitdagender dan KrisKras. Vergelijk de twee reizen naar Noorwegen maar eens.

Dit jaar mijn eerste Joker reis gedaan die geen GO-26 is, die van KrisKras was eigenlijk ook altijd met jongere mensen. In deze reis zaten dus ook oudere mensen tussen wat eigenlijk enorm goed meeviel. Joker trekt toch een licht ander publiek heb ik de indruk. KrisKras zaten meerdere mensen die men toch al eens al alternatief zou beschrijven terwijl dat bij Joker steeds minder was.

Vind wel dat Joker al eens de bal mis slaagt met hun activiteitsgraad voor bepaalde dagen, niet voor mezelf aangezien ik de zwaarste Joker reis al gedaan heb maar viel me op in de groep nu dat er een deel bepaalde wandelingen serieus had onderschat...

Rnzk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TYPHOON-online Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vorige week mijn 2de reis met KrisKras voltooid (3 weken West Kust USA) en dat was weer enorm de moeite. Ik had weer spijt toen ik thuis was.
    Logement was goed gekozen, planning was niet overdreven vol en het was een reuze plezante groep (op de laatste paar dagen na),
    Enige jammere was dat de wagen wat krap en oncomfortabel was voor de langere ritten...
    Zelf een paar jaar geleden ook dezelfde reis gedaan met Kriskras. Topreis imo. Natuurparken mochten wat mij betreft iets langer en de steden iets minder. Maar nogmaals, topreis!

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rnzk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zelf een paar jaar geleden ook dezelfde reis gedaan met Kriskras. Topreis imo. Natuurparken mochten wat mij betreft iets langer en de steden iets minder. Maar nogmaals, topreis!
    Ik heb die reis ook gedaan met Kriskras (2011). Idd een topper.

Ik ben dit jaar aan het kijken om met Gadventures voor het eerst mee te gaan, ik vind het wel tof bij hen dat je gewoon ter plaatse kan vertrekken en je zelf het vliegticket moet regelen.

tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Kent iemand organisaties die zich bezighouden met groepsreizen + fietsvakantie + jongeren?
    Ik trap af met adventurebiketrails.com (check) en Fietsen is gezond. Eet meer fiets. - Fly and Bike (zijn vooral oudere mensen)
    .

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten