Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: Citytrips Warschau

iTrader
    0

Citytrips Warschau

Hey, ik wil de eerste week van december een citytrip doen naar Warschau.
    Mensen die er al geweest zijn en zowat de 'highlights' kunnen geven? Hoeveel dagen zouden we moeten gaan als we op ons gemakske alles willen afzien? Heb een hekel aan citytrips waar je de laatste dag niks meer kan doen omdat je alles al hebt gezien.

Bedankt menschen

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Nogal moeilijk om te zeggen...
    Wat wil je allemaal doen? Gewoon rondlopen en de highlights? Museumbezoeken?
    Ik vond het Copernicus Science Centre & POLIN (Museum of the History of Polish Jews) aanraders qua musea, heb daar vrij lang in doorgebracht; Old Town was maar zo-zo, Łazienki Park hebbek wel ff in rondgewandeld, ...

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    209 (100%)
    Een week als citytrip is wel lang. Check dan London.

Pallieter030's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben er 2 jaar geleden geweest met mijn vriendin, ik vond dat er weinig te zien was.
    Daarom zou ik u ook willen aanraden voor naar Krakau te gaan.

Daar is veel meer te zien en te beleven.
    People are always asking me how is it that firefighters run into a burning building when everyone else is running out. Courage is the answer.

iTrader
    0
    Tgoh, ja. Wat wil ik eigenlijk doen: ik hou wel van cultuur enzo, maar ben geen echte museumganger. Zo van kunstmuseums kunnen mij eigenlijk geen zak schelen.
    Ik ben paar maanden terug nog in Boedapest geweest en heb op 4 dagen alles afgezien. Prachtige stad, maar niet echt mijne stijl.

Allez ja, het ligt nog niet vast eh. Voor mij moet dat ook niet per se Warschau of Polen zijn. Boedapest of Praag hebben we ook nog aan het overwegen geweest.

iTrader
    20 (100%)
    Hoeveel dagen wil je gaan? Want meer dan 2~3 dagen in 1 stad is toch veel; zeker als je geen musea ofzo doet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoeveel dagen wil je gaan? Want meer dan 2~3 dagen in 1 stad is toch veel; zeker als je geen musea ofzo doet.
    Weet ik nog niet. Maar 2 of 3 dagen is niet te veel in steden als Barcelona, Warschau, Parijs, Berlijn, Rome, etc is zeker niet te veel

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sooth Awful Bekijk bericht
    Weet ik nog niet. Maar 2 of 3 dagen is niet te veel in steden als Barcelona, Warschau, Parijs, Berlijn, Rome, etc is zeker niet te veel
    Van de steden in je lijstje ben ik enkel nog niet in Warschau geweest, en volgens mij met reden. Daar valt gewoon nauwelijks iets te zien.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Van de steden in je lijstje ben ik enkel nog niet in Warschau geweest, en volgens mij met reden. Daar valt gewoon nauwelijks iets te zien.
    Ik heb ook al de meerderheid van de Europese hoofdsteden gezien. Alleen een paar in Oost-Europa en de Balkan ben ik nog niet geweest.
    Bon, morgen eens wat meer opzoeken. Boekarest, daar iemand al geweest?

iTrader
    20 (100%)
    In Boekarest is nog minder te zien dan Warschau, daar ben je zeker op 2~3 dagen rond.

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In tegenstelling tot bovenstaande reacties ben ik wel positief over Warschau. Al is het misschien meer een bestemming voor een groep vrienden dan met je vriendin. Het feit dat het niet echt heel toeristisch is vond ik leuk. Maar er is toch een mooi oud centrum, lekker en goedkoop eten en drinken. Het Uprising museum vond ik wel de moeite voor wat geschiedenis van de stad (ik ben normaal ook geen museum fan). 3 dagen is wel het maximum dat ik er zou spenderen.

Informatie en foto's over mijn citytrip naar Warschau: Warschau 2016 - Polen - Warschau - Informatie, foto's, video's, verslag - Reisblog Niels Reizen

iTrader
    20 (100%)
    Ik vond Warschau en Boekarest geweldig, maar zijn beide steden voor 2~3 dagen; wat niet genoeg is voor de TS

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    181 (100%)
    Stockholm is wel een zalige stad om een dag of 5 in door te brengen. Zonder twijfel eén van de leukste steden die ik al gecitytript heb in Europa.

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Stockholm is wel een zalige stad om een dag of 5 in door te brengen. Zonder twijfel eén van de leukste steden die ik al gecitytript heb in Europa.
    Stockholm zou ik wel in de lente/zomer doen. Is inderdaad een erg leuke stad, maar qua budget wel een enorm verschil met Warschau.

sneax's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik ben er eens geweest voor een dag en een nacht.

Ik ben daar naar een stripclub geweest waar de dames werden aangemaand om met mij te komen babbelen nadat ze een lijntje coke kregen wss om wat los te komen.

Ik heb niet veel van de stad gezien.
    safir Thom4s

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten