Bekijk resultaten enquête: Ben jij een rollercoasterfan?

Aantal stemmers
43. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Jep, één van het eerste uur!

31 72,09%
  • Bwa, als het niet te spannend is

5 11,63%
  • Toch liever niet, maar in een zachte coaster durf ik al eens instappen.

3 6,98%
  • Rollercoasters? Zo'n gevaarlijke dingen daar kruip ik van mijn leven niet in!

4 9,30%
Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste
    Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    2 miljard aan nieuwe attracties in de Walt Disney Studios in Parijs tussen 2021 en 2025.

The Walt Disney Company announced a €2 billion expansion plan for Disneyland Paris including a transformation of Walt Disney Studios Park, with 3 new areas based on Marvel, Frozen and Star Wars.

PARIS, February 27, 2018 – Today, Chairman and CEO of The Walt Disney Company Robert A. Iger announced plans for a 2 billion euro, multi-year expansion for Disneyland Paris alongside French President Emmanuel Macron at the Palais de l’Elysée in Paris. The new development will include a transformation of the Walt Disney Studios Park, adding three new areas that are based on Marvel, Frozen and Star Wars, along with multiple new attractions and live entertainment experiences.

The expansion plan is one of the most ambitious development projects at Disneyland Paris since its opening in 1992 and underscores the Company’s commitment to the long-term success of the resort as Disney’s brand beacon in Europe.

“We’re very excited about the future of Disneyland Paris and continue to invest in its long-term success,” said Robert A. Iger, chairman and chief executive officer of The Walt Disney Company. “The resort is already the leading tourist destination in Europe, and the transformative expansion we announced today will add even more of our beloved characters and unparalleled storytelling to create new lands, attractions and entertainment that further elevate the guest experience and drive new opportunities for tourism in this dynamic region.”

The new areas will infuse some of Disney’s most popular stories and characters into this unique destination, building upon the success of the resort’s 25th Anniversary celebration and continuing to enhance the guest experience for millions of Europeans.

With over 320 million visits since 1992 and representing 6.2 percent of France’s tourism income, Disneyland Paris has played a key leadership role in tourism for the region. The resort continues to be a powerful driver of economic and social development with over 16,000 employees representing 100 nationalities. This investment will help make the region even more dynamic and appealing and open up more opportunities for French and European citizens in the tourism industry.

The multi-year development will roll out in phases beginning in 2021, significantly expanding the Walt Disney Studios Park. In addition to the three new areas, the creative vision includes a new lake, which will be the focal point for entertainment experiences and will also connect each of the new park areas.

In the spring of 2017, Disneyland Paris kicked off its 25th Anniversary celebration including new entertainment and experiences for guests. The resort also completed a two-year refurbishment program, updating and renovating many of the classic attractions in the parks, as well as opening multiple new entertainment shows such as Mickey and the Magician, which won a 2017 International Association of Amusement Parks and Attractions theme park industry award for “Best Theatrical Production.” Additionally, several major renovations took place at the resort’s hotels including Disney’s Newport Bay Club, which is now a four-star hotel.

Just this month, Disneyland Paris announced plans for a new Marvel-themed attraction that will be coming to the Walt Disney Studios, part of the new Marvel area development. In 2020, the resort will open Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel, a reimagining of Disney’s Hotel New York that will showcase the inspiring worlds of Iron Man, The Avengers, and Spider-Man, among others. And this summer, the Marvel Summer of Super Heroes seasonal event will take place at Disneyland Paris, where guests can meet their favourite heroes and experience new live entertainment.

Disney Announces Transformative Multi-Year Expansion for Disneyland Paris – Disneyland Paris News

tl;dr

- het Walt Disney Studios park in Parijs wordt vanaf 2021 een pak groter
    - een gloednieuw Star Wars Land
    - een gloednieuw Frozen Land
    - de bestaande linkerhoek van het park wordt Marvel Land (Rock'n'RollerCoaster bvb. krijgt volgend jaar al een Iron-Man thema)
    - een nieuwe attractie voor het bestaande Toy Story Land
    - in het midden van de nieuwe gebieden komt een groot meer, handig voor shows met fonteinen en projecties op watergordijnen (zo'n show komt er dit jaar al, maar dan op het meer tussen de hotels)
    Laatst gewijzigd door Goldrusher; 27 februari 2018 om 23:52 Reden: typo

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Allez, in 2025 nog eens gaan dan.

(al ga ik ook nog eens binnen 2 weken )
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Morgen eens de Taron gaan testen in Phantasialand. Geen schoolvakanties dus vermoedelijk valt het qua drukte wel mee..
    Service guarantees citizenship.

iTrader
    149 (100%)
    Mooie beelden van de nieuwe in Walibi:

iTrader
    149 (100%)
    Wreed hé.

Maar eigenlijk een wonder dat het dat "maar" is. Op een superdrukke dag, midden op de middag, geen gewonden.

Wel zotte foto's. Zeker als je er een vóór naast zet... Dit was het gebouw van een leuk restaurant. Achter die ramen, die je ook mocht openzetten, had je een geweldig uitzicht op de rapids. Ik ging daar altijd fish & chips eten.

De darkride ben ik minder rouwig om. Stelde niet zoveel voor... en ze kunnen daar nu iets beter bouwen.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 27 mei 2018 om 03:18

iTrader
    149 (100%)
    Vanavond was de eerste testrit van Nederland's tweede B&M.

(skip naar 1:10 om de lift te skippen)

Knap ding.
    En er komt nog bijna overal water onder. Prachtig gebied.

Opent 7 juli.
    Laatst gewijzigd door Goldrusher; 5 juni 2018 om 02:07

iTrader
    3 (100%)
    Amai, van dat hoog stuk begin ik al te duizelen

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Is de Efteling nog de moeite voor een meisje van 2,5 jaar? Ik herinner me dat van vroeger als echt prachtig te zijn.. is dat nog steeds zo, niet onderkomen ofzo?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    (skip naar 1:10 om de lift te skippen)
    Die lift blijft maar duren :')

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Is de Efteling nog de moeite voor een meisje van 2,5 jaar? Ik herinner me dat van vroeger als echt prachtig te zijn.. is dat nog steeds zo, niet onderkomen ofzo?
    Ik ga er komende herfstvakantie voor de eerste keer naartoe. Kindjes zijn dan wel 4,5 en 6 jaar.

hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Yup. Verleden weekend geweest. Zeer mooie pretpark.. De live show is ook de moeite.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

iTrader
    149 (100%)
    Dat park draagt nostalgie zeer hoog in het vaandel, en de kans is groot dat alles wat jij je herinnert uit jouw kindertijd er nog gewoon staat, en er als nieuw uitziet.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Dat park draagt nostalgie zeer hoog in het vaandel, en de kans is groot dat alles wat jij je herinnert uit jouw kindertijd er nog gewoon staat, en er als nieuw uitziet.
    Zalig, dan kijk ik er wss harder naar uit dan m'n dochtertje

Bedoeling is wel om in september op een doordeweekse dinsdag ofzo te gaan, ik verwacht dat de drukte dan goed zal meevallen.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    De efteling is zalig, alleen vind ik 2,5 wel nog wat jong om er veel aan te hebben...

iTrader
    221 (100%)
    Zalig, dan kijk ik er wss harder naar uit dan m'n dochtertje

Bedoeling is wel om in september op een doordeweekse dinsdag ofzo te gaan, ik verwacht dat de drukte dan goed zal meevallen.
    Ela, kindjes 'moeten' naar school hééé!

Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten