Bekijk resultaten enquête: Ben jij een rollercoasterfan?

Aantal stemmers
44. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Jep, één van het eerste uur!

31 70,45%
  • Bwa, als het niet te spannend is

5 11,36%
  • Toch liever niet, maar in een zachte coaster durf ik al eens instappen.

4 9,09%
  • Rollercoasters? Zo'n gevaarlijke dingen daar kruip ik van mijn leven niet in!

4 9,09%
Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Whoa.

Prachtige animatronics voor een nieuwe attractie rond "Beauty and the Beast" die in 2020 opent in Tokyo Disneyland.

Damn dat ziet er enorm knap uit. Eerste keer dat het er imo ook echt uitziet zoals een levende animatiefilm.

Binnen een kleine maand naar Universal Studios in Hollywood. Vooral benieuwd naar het hele Harry Potter domein.
    Ook getwijfeld voor Disneyland (gezien het nieuwe Star Wars land) maar is toch echt waanzinnig duur en binnen een paar jaar ook beschikbaar in Parijs.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Nog 2 weken en ik vertrek met 11 9livers naar Europa-park.
    Kijk er al naar uit. Toppark!

Phantasialand is ook erg goed. Met mijn 100 kilo geen problemen gehad om daar 2 dagen rond te tsjollen ze.
    Efteling vorig jaar gedaan met de kindjes. Was herfstvakantie en helaas schijtweer. Regen en erg koud. Zou anders een stuk aangenamer geweest zijn. Had wel veel meer van Baron verwacht.
    Eerste week van juli voor de derde keer Disneyland gedaan (nu de eerste keer met de kindjes). Blijf toch een overroepen park, vooral door de prijzen en de lange wachttijden. Qua attracties is het nu ook wat mager. Er waren 8 attracties toe...
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

MrBliss's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paar weken geleden the big 3 gedaan in orlando : Disney, Universal en Seaworld en allen met fast pass waar mogelijk, scheelt toch wel een hoop in queue tijd, enkel de portefeuille was aan het zweten en zuchten.

Ik ben en blijf nog steeds de grootste fan van Universal, vooral als dertiger is dit toch het park met de meeste voeling kwa themas en personages.
    En sja, harry potter gedeelte is toch wel subliem gedaan.

Disney was een teleurstelling, deels door de massa (dat heb je nu eenmaal in juli) maar bij momenten is de indeling toch ook een klein beetje vervelend. Animal kingdom vond ik uiteindelijk de beste, epcot de mindere.

De beste rollercoaster in Orlando is toch wel de Mako in Seaworld, de drop en airtime zijn zo fantastisch en alles is SUPERsmooth, niks gerammel, geen schuddend hoofd, etc. We waren unaniem : eigenlijk 1 van de beste rollercoasters die we ooit al gedaan hebben, 11 keer op rij . Sterk staaltje B&M werk!

De grootste teleurstelling waren de waterparken van disney, gewoon niet doen in de topmaanden, sardienen hebben het nog beter

Volgend jaar cedar point!
    Laatst gewijzigd door MrBliss; 19 augustus 2019 om 15:33
    "Death smiles upon us all. All a man can do is smile back."

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben ook fan van Universal.
    2x geweest met jaren tussen (LA en Florida) en 2x kostelijk geamuseerd.
    Weet dat Transformers toen net open was en was voor mij eerste keer in zo'n "fake rollercoaster". My mind was blown.

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Na Disneyland Shanghai en Hong Kong, nu ook Disney Tokio die haar deuren momenteel dichthoudt door het Corona Virus.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Ik ben ook fan van Universal.
    2x geweest met jaren tussen (LA en Florida) en 2x kostelijk geamuseerd.
    Weet dat Transformers toen net open was en was voor mij eerste keer in zo'n "fake rollercoaster". My mind was blown.
    Dat is nu een beetje het probleem. In LA is ondertussen 80% van de attracties zo'n VR-rollercoaster (the simpsons, harry potter, transformers, jurassic park, ...).
    Universal is leuk omdat het aanspreekt qua thema's en inkleding, Disney denkt nog te hard in ideeën van attracties (buiten het nieuwe Star Wars land dan).

iTrader
    54 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Dat is nu een beetje het probleem. In LA is ondertussen 80% van de attracties zo'n VR-rollercoaster (the simpsons, harry potter, transformers, jurassic park, ...).
    Universal is leuk omdat het aanspreekt qua thema's en inkleding, Disney denkt nog te hard in ideeën van attracties (buiten het nieuwe Star Wars land dan).
    Jurassic Parc (nu jurassic world in LA) is toch gewoon een water attractie, maar het is inderdaad een feit dat universal studios misschien iets te veel van het soort rides als spiderman en tranformers heeft.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaiser chief Bekijk bericht
    Jurassic Parc (nu jurassic world in LA) is toch gewoon een water attractie, maar het is inderdaad een feit dat universal studios misschien iets te veel van het soort rides als spiderman en tranformers heeft.
    Ja klopt, bedoelde eigenlijk het stuk jurassic park in de studio tour. De jurassic world attractie is inderdaad een (leuke) waterattractie.

Maar, als je er bent, vind ik het wel aanrader. Harry-potter en de Simpsons zijn supercool aangekleed. En alles is in het juiste thema (veel meer dan bij Disney), je kan bvb van die grote donuts kopen bij the simpsons en boterbier bij Harry Potter etc.

En, als je dan toch richting LA gaat, stop dan ook even in Seligman (de inspiratie voor Cars) voor je naar Disneyland gaat! Grote aanrader imo!

iTrader
    54 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ja klopt, bedoelde eigenlijk het stuk jurassic park in de studio tour. De jurassic world attractie is inderdaad een (leuke) waterattractie.

Maar, als je er bent, vind ik het wel aanrader. Harry-potter en de Simpsons zijn supercool aangekleed. En alles is in het juiste thema (veel meer dan bij Disney), je kan bvb van die grote donuts kopen bij the simpsons en boterbier bij Harry Potter etc.

En, als je dan toch richting LA gaat, stop dan ook even in Seligman (de inspiratie voor Cars) voor je naar Disneyland gaat! Grote aanrader imo!
    Seligman is wel een grappige stop ja.

Wij hebben enkele jaren geleden heel route 66 gedaan en er zijn op die weg wel heel veel towns die claimen om de inspiratie voor cars te zijn.

Galena (Kansas) , stroud (oklahoma), holbrook (arizona) en shamrock in texas zijn maar enkele waar ik nu aan kan denken, maar er waren er nog verschillende die allemaal wel beweerden inspiratie te zijn geweest voor cars.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Iemand ervaring met Portaventura?
    Ik dacht om bv maandag 21 sept te vliegen naar Barcelona, en donderdag in de namiddag terug vliegen. Heb je genoeg met 1,5 dag Portaventura en 1 dag Ferrari Land?

Is het interessant om hote lte nemen bij hun? In die periode is enkel Gold River beschikbaar blijkbaar.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Iemand ervaring met Portaventura?
    Ik dacht om bv maandag 21 sept te vliegen naar Barcelona, en donderdag in de namiddag terug vliegen. Heb je genoeg met 1,5 dag Portaventura en 1 dag Ferrari Land?

Is het interessant om hote lte nemen bij hun? In die periode is enkel Gold River beschikbaar blijkbaar.
    Nog geen hotel bij hun genomen, maar genoeg te vinden in de buurt ook daar moest dat veel goedkoper uitkomen.

Ferrari Land kom je zelfs met een half dagje toe, waarna je dan nog Port Aventura ook kan doen.
    In de namiddag zit er geen kat meer in Ferrari Land.
    PA toch zeker een dag voor inplannen.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Nog geen hotel bij hun genomen, maar genoeg te vinden in de buurt ook daar moest dat veel goedkoper uitkomen.

Ferrari Land kom je zelfs met een half dagje toe, waarna je dan nog Port Aventura ook kan doen.
    In de namiddag zit er geen kat meer in Ferrari Land.
    PA toch zeker een dag voor inplannen.
    ah ik dacht 1,5 dag PA en 1 dag FL. Maar dat is wat teveel dan misschien?
    Nu kwam ik op €420 uit met hun Gold river hotel. Dus 2 nachten en tickets voor 3 personen. Ik veronderstel tickets voor 3 dagen dan.
    Leek me nog mee te vallen gezien hun ticketprijzen?
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Pretparken & Achtbanen - deel 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    ah ik dacht 1,5 dag PA en 1 dag FL. Maar dat is wat teveel dan misschien?
    Nu kwam ik op €420 uit met hun Gold river hotel. Dus 2 nachten en tickets voor 3 personen. Ik veronderstel tickets voor 3 dagen dan.
    Leek me nog mee te vallen gezien hun ticketprijzen?
    Dat is inderdaad een zeer goede prijs.

En je kan op de dag zelf nog zien wanneer je FL beu bent, en naar PA wilt switchen.
    Het is zeker ook geen straf om wat extra ritjes op Red Force te maken.

Edit: hoe het tegenwoordig zit met de betrouwbaarheid van Red Force zijn lanceringsysteem weet ik niet, maar toen ik er was in 2017 (openingsjaar van de achtbaan) zat er soms even wat downtijd tussen de lanceringen. Best dus deze attractie als eerste doen dat je hem zeker hebt gedaan. Extra ritjes kan je later nog doen wanneer er geen wachtrij meer staat bvb.
    Laatst gewijzigd door Dark Vampire; 2 juni 2020 om 05:25

yaminenko's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al iemand Europapark gedaan in deze tijden? Ik ben mss van plan binnenkort eens te gaan maar ik weet niet wat ik er van moet verwachten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Regels voor berichten