Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

PsYchO66's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Don’t cry old man, don’t cry: everybody dies...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik de voorwaarden bekijk lijkt bet alsof ik maar 1 keer een link kan gebruiken van iemand? Klopt dit? Iemand ervaring hiermee?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik de voorwaarden bekijk lijkt bet alsof ik maar 1 keer een link kan gebruiken van iemand? Klopt dit? Iemand ervaring hiermee?
    Klopt! Als je nogmaals een link gebruikt, verschijnt deze boeking als "Niet toegestaan".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limend Bekijk bericht
    Nee, dezelfde link mag 10 keer gebruikt worden. Echter, als je éen keer willekeurig welke code gebruikt hebt, mag je er niet nogmaals een gebruiken, ook niet een andere. In de voorwaarden staat:

De Boeker mag maximaal 10 keer de Doorverwijzingsbonus ontvangen. Elke Ontvanger mag slechts eenmalig gebruik maken van een Doorverwijzingslink om een Geldige Reservering te maken, ongeacht of de Ontvanger verscheidene Doorverwijzingslinks van verschillende Boekers heeft ontvangen of daar toegang tot heeft gehad. Per creditcard kunnen er maximaal 11 Doorverwijzingsbeloningen verdiend worden (1 als Ontvanger, 10 als Boeker).

waarbij "Boeker" de verstrekker van de code is, en "Ontvanger" degene die de code probeert te gebruiken.

Waarschijnlijk heeft tgc_9012 dus te maken met gebruikers van zijn code die al een keer eerder een (andere) code gebruikt hebben. Andere mogelijkheid is dat zijn code in totaal al 10 keer door verschillende anderen gebruikt is en daarmee het maximum is bereikt.
    Als je al een keer een code hebt gebruikt, kun je alleen met een andere account (op naam van je reisgenoot of iets dergelijks) nogmaals van de korting gebruik maken. En voor de zekerheid dan ook met een ander kredietkaartnummer.

Mijn code is nog een aantal keer te gebruiken: https://www.booking.com/s/57_6/a4bc4ce8
    Laatst gewijzigd door Limend; 26 april 2019 om 00:27

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Verwacht maar binnenkort 15€ op je rekening.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

hitch83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hierbij een nieuwe link voor 15,- euro cashback bij Booking. Gebruik je mijn link, stuur me dan jouw link in een PM, kan ik die de volgende keer dat ik iets boek gebruiken.

https://www.booking.com/s/34_6/gert6537

pablohoney's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://booking.com/s/eaed9b59

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lol, van de 5 die via mijn link hebben geboekt zijn er al 4 niet meer geldig. Een maand geleden waren dat er nog maar 2. Precies een manier om mensen gelukkig te maken met een dode mus

Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie
    Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie
    Charlotte Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie
    Nils Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    snap het echt niet
    al meer dan 15 keer zo gebooked en nog maar 1 keer vergoeding, altijd uitleg dat het niet aan regels voldoet terwijl er slechts 2 of 3 zijn waarvan ik achteraf snap waarom of waar ik geannuleerd had of iemadn anders die via mij gebooked had.

en mails naar hun krijg je geen reacite op behalve automitische email die nikszeggend is uiteraard.
    dikke nest!

https://www.booking.com/s/34_8/7fb1726e

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Lol, van de 5 die via mijn link hebben geboekt zijn er al 4 niet meer geldig. Een maand geleden waren dat er nog maar 2. Precies een manier om mensen gelukkig te maken met een dode mus

Charlotte Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie
    Nils Niet toegestaan Deze reservering komt niet in aanmerking. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie
    krak hetzelfde heb ik
    en echt geen reden voor

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    @--- en @damocles
    Wat valt er niet aan te snappen? Jullie en ook anderen mogen slechts éen keer een link gebruiken. Boek je nogmaals via dezelfde OF EEN ANDERE link, dan wordt deze reservering bij jou én bij de verstrekker van de link "niet in aanmerking" komend. Booking is er op uit om nieuwe klanten te werven, en bestaande klanten dus te belonen als zij een nieuwe klant aandragen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limend Bekijk bericht
    dezelfde link mag 10 keer gebruikt worden. Echter, als je éen keer willekeurig welke code gebruikt hebt, mag je er niet nogmaals een gebruiken, ook niet een andere. In de voorwaarden staat:

De Boeker mag maximaal 10 keer de Doorverwijzingsbonus ontvangen. Elke Ontvanger mag slechts eenmalig gebruik maken van een Doorverwijzingslink om een Geldige Reservering te maken, ongeacht of de Ontvanger verscheidene Doorverwijzingslinks van verschillende Boekers heeft ontvangen of daar toegang tot heeft gehad. Per creditcard kunnen er maximaal 11 Doorverwijzingsbeloningen verdiend worden (1 als Ontvanger, 10 als Boeker).

waarbij "Boeker" de verstrekker van de code is, en "Ontvanger" degene die de code probeert te gebruiken.

Waarschijnlijk heeft tgc_9012 dus te maken met gebruikers van zijn code die al een keer eerder een (andere) code gebruikt hebben. Andere mogelijkheid is dat zijn code in totaal al 10 keer door verschillende anderen gebruikt is en daarmee het maximum is bereikt.
    Als je al een keer een code hebt gebruikt, kun je alleen met een andere account (op naam van je reisgenoot of iets dergelijks) nogmaals van de korting gebruik maken. En voor de zekerheid dan ook met een ander kredietkaartnummer.

Mijn code is nog een aantal keer te gebruiken: https://www.booking.com/s/57_6/a4bc4ce8
    Laatst gewijzigd door Limend; 26 april 2019 om 00:29

Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten