Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wij hebben dit jaar premium genomen omdat we wisten dat er veel reizen gingen aankomen. En je krijgt echt wel veel absurde aanbiedingen binnen.

Ik denk dat we volgend jaar terug premium nemen.

Paar recente voorbeelden (steeds heen en terug):
    Brussel-Cuba=> 405€
    Amsterdam-Shangai=> 373€
    Dusseldorf - Las Vegas => 275€
    Brussel - Johannesburg => 375€

Kort samengevat kan je bijna steeds voor <500€ naar de andere kant van de wereld en terug.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    echt de moeite waard dus die premium
    ik was aan het twijfelen toen ze promo deden paar maanden geleden.

Meestal zijn zulke sites goed als je niet specifiek ergens naartoe wilt

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    echt de moeite waard dus die premium
    ik was aan het twijfelen toen ze promo deden paar maanden geleden.

Meestal zijn zulke sites goed als je niet specifiek ergens naartoe wilt
    Klopt, vooral nuttig als je op reis wil, maar het maakt u niet veel uit waar naartoe. We hebben zo een onverwacht lang weekend Rome extra gedaan (€40 heen en terug), en huwelijksreis is ook gekozen door het feit dat tickets naar San Francisco maar 300€ kostten...

komkommerman's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik ken de bovenstaande app niet maar ik heb dezelfde aanbiedingen gekregen met fly4free.
    je kan pushapp gebruiken en dan krijg je gratis notificaties van aanbiedingen op je gsm.

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    zijn nieuwste project is nu Schedult, die er eigenlijk iets uitziet als de Proximedia-ripoff (zie de diverse klachten), maar dan social media. Quasi nul beloftes, en als je even verder denkt totaal geen nut.
    mja maar ondertussen woont hij lekker wel in thailand, blijkbaar genoeg centen om zn verblijf daar te bekostigen.... zie het nog niet zo velen hier doen aan die leeftijd.

ofwel krijgt hij veel centen per maand van thuis mee of is hij ingeschreven bij de RVA en krijgt hij nog es maandelijks dop ook
    make america great again

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    mja maar ondertussen woont hij lekker wel in thailand, blijkbaar genoeg centen om zn verblijf daar te bekostigen.... zie het nog niet zo velen hier doen aan die leeftijd.

ofwel krijgt hij veel centen per maand van thuis mee of is hij ingeschreven bij de RVA en krijgt hij nog es maandelijks dop ook
    lol, je zou me nog moeten betalen om in Thailand te gaan wonen
    *** Also sprach Zarathustra ***

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Premium of standaard?
    standaard is waardeloos. Krijg je gewoon mails met een deal en wordt je gewoon blijvend gepushed voor premium te nemen...
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht

Thailand is niet duur hé, en je kan daar perfect werken als Belgische reisbegeleider. Niet dat je dan een luxeleven hebt, maar zo kan je ook uitpakken met dergelijke artikels.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Wij hebben dit jaar premium genomen omdat we wisten dat er veel reizen gingen aankomen. En je krijgt echt wel veel absurde aanbiedingen binnen.

Ik denk dat we volgend jaar terug premium nemen.

Paar recente voorbeelden (steeds heen en terug):
    Brussel-Cuba=> 405€
    Amsterdam-Shangai=> 373€
    Dusseldorf - Las Vegas => 275€
    Brussel - Johannesburg => 375€

Kort samengevat kan je bijna steeds voor <500€ naar de andere kant van de wereld en terug.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Ik ben op zoek naar een goedkope vlucht voor een midweek in de Paasvakantie. Naar Italië of Portugal of zo. Is het dan de moeite om daarvoor Premium te nemen? 15€ is misschien niet veel geld maar als ik er totaal niets uithaal is het ook maar verloren geld en we hebben het niet echt breed.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinufiel Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een goedkope vlucht voor een midweek in de Paasvakantie. Naar Italië of Portugal of zo. Is het dan de moeite om daarvoor Premium te nemen? 15€ is misschien niet veel geld maar als ik er totaal niets uithaal is het ook maar verloren geld en we hebben het niet echt breed.
    Ik vind van wel. De kortingen zijn over het algemeen veel groter dan die 15€.

Je krijgt elk weekend ook bvb de "weekend trips". De interessante deze week:
    Dusseldorf-Madrid (24/01->27/01) voor 83€
    Amsterdam-Milaan (17/01->19/01) voor 68€
    Brussel-Bilbao (24/01->26/01) voor 88€
    Charleroi-Pisa (10/01->12/01) vor 24€.

Voor paasvakantie zullen er zeker nog deals komen.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Iemand die ook goeie prijsvergelijkingsites kent die de prijs mét normale bagage inrekenen? Heb het idee dat die die ik gebruik dat nooit doen, waardoor prijzen wat lastig te berekenen zijn.

Concreet gaat het trouwens over Brussel/Parijs -> Quebec (Montreal/Quebec), mocht iemand tips weten voor in de zomer zeker laten weten
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Iemand die ook goeie prijsvergelijkingsites kent die de prijs mét normale bagage inrekenen? Heb het idee dat die die ik gebruik dat nooit doen, waardoor prijzen wat lastig te berekenen zijn.

Concreet gaat het trouwens over Brussel/Parijs -> Quebec (Montreal/Quebec), mocht iemand tips weten voor in de zomer zeker laten weten
    meesten dingen (zoal skyscanner) tonen de prijzen zonder bagage. Tel ong €60 max bij voor normale ruimbagage. Bij de "betere" airlines zit er vaak standaard ruimbagage in.

Let er vooral op dat de prijsvergelijking site je niet doorstuurt naar een soort makelaar, vaak zie je dan pas na betaling dat je 10% extra betaald hebt omdat zij je die vlucht hebben getoond.

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik dacht dat voor intercontinentale vluchten er steeds ruimbagage moest voorzien worden. Maar zocht deze week naar vliegreizen naar Argentinië/Chili en bij Iberia Level moest je ook bij betalen voor ruimbagage.
    Maar zelfs dan bleef het best goedkoop. Hoogstwaarschijnlijk zou dan uiteindelijk duurkoop blijken ook.

Met Air Europa eens naar Cuba gevlogen en ik had meer beenruimte op de vlucht Brussel/Madrid dan Madrid/Havana

Bij Kayak kun je kijken op een wereldkaart en dan zet je als startpunt Montreal. Je bekijkt naar welke Europese stad de goedkoopste vlucht is en dan boek je met Ryanair een vlucht naar daar. Eventueel blijf je wat langer en doe je er nog een citytrip bij
    Wel tijd genoeg nemen want je moet dan eerst je bagage van de band nemen en opnieuw naar de vertrekhal gaan met je bagage en opnieuw alles inchecken.

Vanaf Orly is het inderdaad goedkoop, ik zie al vluchten vanaf 254€ in juni
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten