Discussie: The Walking dead

hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0

The Walking dead

Iemand die deze comics heeft? Ik ben namelijk fan van de reeks, en overweeg zelfs van ze mss te kopen om nog meer te weten te komen over de personages.
    Kan je deze comics in Belgi├ź kopen trouwens?
    no votes  

MoryIsHere's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Jup! Ik heb momenteel enkel boek 1, maar ben van plan om met de komende conventie (Antwerp Convention wellicht) mijn collectie verder uit te breiden.

Het zijn knappe comics, erg leuke tekenstijl en vrij gedetailleerd. In de comics kan er dan ook alles gebeuren en de serie wijkt hier net een beetje af, vind ik. Uiteraard kom je ook meer te weten over de personages en zo. Je kunt ze denk ik niet gewoon in de winkels kopen, ik heb er namelijk ook al op veel plaatsen naar gezocht.

Ik heb boek 1 onlangs op FACTS gekocht bij de Archonia-stand. Je moet hun webshop maar eens checken, daar verkopen ze zowat alles van de comics dacht ik. Verder kun je ook op bol.com en de webshop van Standaard Boekhandel terecht.

Alvast succes
    Watching: BBC Sherlock | Doctor Who | Game of Thrones | The Walking Dead
    Reading: Harry Potter and the Chamber of Secrets | The Walking Dead #116 - All Out War
    (Re)Playing: The Wolf Among Us: Episode 3 "A Crooked Mile" | The Last of Us | Battlefield 4 | BioShock Infinite
    no votes  

Lav's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Neem zeker ook eens een kijkje naar de FAQ, er staat een hoofdstuk specifiek over winkels
    no votes  

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb beide compendiums (verzamelingen van 1000+ paginas). De comics zijn echt een aanrader!

Enige nadeel is dat die wat lomp zijn om vast te houden bij het lezen
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

no votes  

Hellcats's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoVyTn Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb beide compendiums (verzamelingen van 1000+ paginas). De comics zijn echt een aanrader!

Enige nadeel is dat die wat lomp zijn om vast te houden bij het lezen

Een ander nadeel is het lange wachten op het volgende deel als je die compendiums leest.Ik lees de hardcovers en die worden maar om het jaar uitgegeven wat ik ook al lang vind.Kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn voor de compendium lezers
    no votes  

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellcats Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een ander nadeel is het lange wachten op het volgende deel als je die compendiums leest.Ik lees de hardcovers en die worden maar om het jaar uitgegeven wat ik ook al lang vind.Kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn voor de compendium lezers
    Ik denk dat ik nadat ik de 2e compendium uit heb gewoon zal doorgaan met de TPBs
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

no votes  

Regels voor berichten