Pagina 2 van 2 Eerste 12
    VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ben bezig aan warlord van mars te lezen maar ze zijn in engels maar geen aanrader, beter voor ouder publiek want het is sterk erotisch
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik herinner me het niet meer zo goed, maar is "De Chinkel" ook uitgekomen geweest als engelstalige graphic novel?
    Deze staat in ieder geval gekend als één van de populairdere stripreeksen en er worden daarin ook verbanden met het Nieuwe Testament gelegd. Er zitten wel situaties in die niet zo geschikt is voor een jonger publiek.

De dag van vandaag komt er vanalles uit in grafic novel/integrale edities dat ik het verschil tussen die 2 bijna niet zie of weet :/
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    laat de kinderen kijken naar anime reeksen in het engels (er was eens in het engels) is hilarisch maar wel goed engels en ze leren er nog iets bij. heb het gezien toen ik 8 jaar was en een fameuze geschiedenis buff was en het ook in het frans en geebn jota er van snapte toch heb ik daar mijn frans van geleerd voor de tijd van de dvds. Als pure nostaligie heb ik ze herkocht in de media markt en aan mijn kuisvrouw aangeraden met een zoon met leerproblemen. Ouderdom is tussen 8-12 jaar maar goed ook voor veel ouder. zelfs mensen van 40 leren er iets van
    je kan er een klas activiteit van 25 min rond bouwen en het in de klas tonen. Zo zien ze tekenfilms en het is leerrijk. Er is klassieke muziek in ook iets voor de muziekles vroeger volgenden we schooltelevisie en jammerlijk doen ze dat niet meer
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

reborn snake's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Laat ze Berserk lezen int Engels.
    Speelt zich af in een Middeleeuwse setting, sluit dus goed aan bij uw les geschiedenis.
    If it's idiotproof we'll just build a better idiot
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten