Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    Nickjeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aleegow, wist van niks over een nieuwe spin op suske en wiske, jullie maken me nieuwsgierig.
    Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God, Dresden Files, Discworld, Malazan Book of the Fallen, Kingkiller Chronicle, Prince of Nothing, Acacia Trilogy, The Black Magician trilogy, Sherlock Holmes, Prince of Thorns, First Law Trilogy
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol das al maanden oud
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Nickjeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beter laat dan nooit.

Was een fan van het overzetten van bepaalde elementen uit de oude Suske en Wiske boeken waar je niet echt bij stilstond maar die toch wel redelijk dark zijn in een hedendaagse setting (zoals het pillenslikken van Krimson). Vond het ook wel goed hoe Lambik afgebeeld werd, was geen fan van hoe Suske eruitzag.

Ik kan me ook inbeelden hoe mensen zich instantaan tegen deze reeks zouden keren als
    Spoiler:

Ik hoop wel dat er in de volgende boeken iets gebeurd waar één van de hoofdpersonages een moeilijke keuze moet maken en er gewoonweg geen goede oplossing is. Het was alleszins een goede start en ik hoop voor meer.

Was op zekere momenten wel een bizarre mix met die slapstick humor zoals
    Spoiler:

Voor mij hoefde het niet, maar ik denk dat de fans het wel kunnen appreciëren.
    Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God, Dresden Files, Discworld, Malazan Book of the Fallen, Kingkiller Chronicle, Prince of Nothing, Acacia Trilogy, The Black Magician trilogy, Sherlock Holmes, Prince of Thorns, First Law Trilogy
    no votes  

Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Proficiat, u hebt gewonnen!

Onlangs nam u deel aan de wedstrijd op onze website Boeken, Ebooks, Muziek, Film, Games en Fotos. | Standaard Boekhandel om een exclusieve Amoras iPhone 4-cover te winnen.

Niet alleen wist u het antwoord op de wedstrijdvraag, maar u behoort ook tot de deelnemers die het dichtst de schiftingsvraag benaderden. Daarmee wint u één van de 300 iPhone 4-covers. Nogmaals proficiat!
    Hoera
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Youri Tielemans - Anthony Vanden Borre - Matias Suarez - Lucas Biglia - Dieumerci Mbokani

no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    haha mooie naam past bij het thema (rikske en wiske van vroeger, eerste album van willie van der steen)
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Final Fantasy's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    heb hem gelezen en vond hem zalig!
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Standaard heeft vandaag de nieuwe Amoras Cover vrijgegeven. Amoras #2 Jerusalem
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    geen knipoog meer
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand deel 2 al gelezen?
    no votes  

Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb deze zonet gelezen en vond het stukken beter dan deel 1. Maar laten we eerlijk zijn, fans van het origineel zal dit niet altijd kunnen bekoren.
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Juist ook eens gelezen en ik vind het ook beter als deel 1. Ik ben opgegroeid met de originele strips maar ik kan het wel smaken.
    no votes  

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb hem cadeau gekregen van mijn vriendin maar ben er nog niet aan begonnen
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

no votes  

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten