Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    sainsaw's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Weet niet om iemand het hier weet, maar welke zijn de huidige comic reeksen van Transformers en/of goede transformers reeksen om te lezen?

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze van IDW, iirc. Te beginnen met Infiltration en dan Escalation, Devastation & Revelation. Dan gaat het over naar de All Hail Megatron periode en dan zo verder.

Heb dit ook wat moeten opzoeken voor mijn broer en heb mij wat gebaseerd op deze link: The Transformers (IDW Publishing) - Wikipedia, the free encyclopedia

En dan gekeken wat er eigenlijk nog 'makkelijker' te verkrijgen is

Heb gezien dat je bv grote HC bundels hebt zoals deze: Archonia.com - TRANSFORMERS IDW COLLECTION HC VOL 01

Zo zie je dat er ook Spotlights in staan, zo bepaalde Transformers die wat meer in het daglicht staan zodat je ze wat beter leert kennen ^^
    Als grote HC-bundels je niet goed in de hand liggen, kan je eventueel op zoek gaan naar de aparte TP's op zich.

Kwil er ook bij vermelden dat ik geen Transformers-expert ben, maar ik vermoed dat dit toch wel de 'main'-comicreeks is, zo beetje naar de oude kern van de Transformers toe. Het overgrote, recente deel van de comics zijn meer gebaseerd op de films, dus daar kijk ik allemaal niet naar ^^

Khoop dat ik je wat geholpen heb om je een bepaalde richting te geven in het zoeken naar wat je wilt ^^

MrZarq's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Kan er iemand The Flash aanvullen? Of zijn enkel die twee de moeite?
    ~ Two by two, hands of blue ... ~

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Iemand aanraders voor bepaalde runs van hellblazer?
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

TazzDeMazz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben dus GL aan het lezen en op een bepaald moment springen ze een jaar vooruit door de infinite crisis. Nu ik had die reeks graag gelezen om mee te zijn. Heb eens opgezocht en dat verhaal zou uit 7 delen bestaan. Nu vroeg ik me af of iemand me een lijst van die delen kan geven en of er een verzamelbundel van bestaat?
    Nothing is true, everything is permitted!

iTrader
    1 (100%)
    Infinite Crisis zelf kan je vinden in een trade met dezelfde naam.
    Wat er in het jaar tussen infinite crisis en het vervolg van de verschillende DC reeksen gebeurt wordt dan weer verteld in '52', deze reeks is in 4 trades verzameld.

(als ik mij niet vergis natuurlijk, heb de trades nog maar pas thuis liggen, maar nog niet de tijd gehad ze te lezen)
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

iTrader
    0
    Infinite Crisis (Superman (Graphic Novels)) : Geoff Johns, Phil Jimenez, George Perez, Et Al : 9781401210601

Is dit dan de trade voor infinite crisis zelf die ik nodig heb?

Is die 52 opgedeeld per dc hero of zijn het trades waar ze allemaal door elkaar worden vermeld? Kun je me de exacte titels van de trades geven van 52, zodat ik ze gemakkelijk kon terug vinden?

iTrader
    1 (100%)
    Ik denk inderdaad dat je de juiste trade voor ogen hebt.

52 is een reeks waarin alle DC helden (bekende en minder bekende) voorkomen, dus geen aparte reeks per personage. Kwam eigenlijk een jaar lang wekelijks uit (dus 52 nummers).

52 TPB:
    52 Volume 1 TPB by: DC - CHEAP-COMICS.COM Snel en super voordelig
    52 Volume 2 TPB by: DC - CHEAP-COMICS.COM Snel en super voordelig
    52 Volume 3 TPB by: DC - CHEAP-COMICS.COM Snel en super voordelig
    52 Volume 4 TPB by: DC - CHEAP-COMICS.COM Snel en super voordelig
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

iTrader
    0
    Wil beginnen aan The walking dead maar vraag me af wat de beste manier is om ze aan te kopen. Ik lees over TB, compendiums en boeken. Wat is de beste manier qua verhouding prijs-aantal issues?

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TazzDeMazz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wil beginnen aan The walking dead maar vraag me af wat de beste manier is om ze aan te kopen. Ik lees over TB, compendiums en boeken. Wat is de beste manier qua verhouding prijs-aantal issues?
    persoonlijk verkies ik de Hardcovers. (ook gekend als Books)

deze worden op een groter formaat geprint dan de comic, bevatten ook een volledig jaar per hardcover (12 nummers) ipv 6nummers/Trade.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

iTrader
    0
    Wist dat jij al eerste ging antwoorden.
    Anyways, heb wat opgezocht en zie dat die compendiums zo,n 50 nummers beslaan maar wel rond de 45 euro kosten wat mij wat teveel is om in een keer te betalen. Die books lijken me interesanter maar kosten nog steeds blijkbaar rond de 25 euro.
    Bestaat er een paperback versie van de books die dan ook iets goedkoper is?

Lav's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Yup, de Trade Paperbacks, die koop ik, je moet minder lang wachten eer de volgende volume uitkomt, zijn een bundeling van ongeveer 6 issues en kosten rond de 11 euro online en in world's end (gent) maar meestal 15 euro in winkels waar ze 1$=1€ regel houden

iTrader
    7 (100%)
    Wist dat jij al eerste ging antwoorden.
    Am here to help ;-)

Books (12nummers in 1 book) zijn idd 20-25 euro
    Trades (6nummers in 1 trade) zijn 10-14 euro. (eerste trade kan je zelfs voor 7-9 euro vinden)

Het is zoals Lav zegt een feit dat de Trades veel sneller uitkomen dan de Books en je dus via trades sneller kan meevolgen. Maar Books zijn groter en mooier van kwaliteit.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden

iTrader
    0
    Bedankt voor de hulp en heb me het eerste volume: days gone bye aaangeschaft aan een meer dan schappelijke prijs.

iTrader
    7 (100%)
    Bedankt voor de hulp en heb me het eerste volume: days gone bye aaangeschaft aan een meer dan schappelijke prijs.
    Ik verwacht dat je de rest zeer snel ook zal kopen
    Wel even vermelden dat Days gone Bye getekend is door Tony Moore en het vanaf Trade 2 getekend wordt door Charlie Adlard. Kleine aanpassing van tekenstijl maar Charlie is nogsteeds de huidige tekenaar.

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten