Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567

Discussie: Antwerp convention

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotterob Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kga ook dees jaar eerste keer vooral vo de comics. Heb ooit eens gehoord dat er veel oude filmposters te vinde zijn klopt da ?
    Heb er minstens 1 stand gezien met oude filmposters en volgens de dealerlijst van de website zijn er verschillende

voor comics kan je ook altijd een bestelling op voorhand plaatsen bij bv. archonia of cheapcomics en die dan op de con gaan ophalen Zo ben je er alvast zeker van dat je ze hebt. Soms kom je ze dan wel ter plekke tegen voor een paar euro minder, maar voor sommige spullen wil ik liever zeker zijn dat ik ze heb voordat ze nergens meer te vinden zijn of in prijs omhoog schieten
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!
    no votes  

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    net mijn bestelling geplaatst bij cheap-comics en 1 item bij vision toys Al 8 boeken (en een beeldje) die ik ter plekke kan gaan afhalen

edit om niet te triple-posten:
    vond het deze editie minder (wss door de hoge verwachtingen na de vorige keer) en heb eigenlijk alleen maar floppies gekocht (losse issues). Trades die ik zocht waren er niet of online goedkoper, action figures waren er ook niet meteen van wat ik zocht (of buiten mijn prijscateg.)
    Nuja, volgend jaar toch opnieuw naartoe (en naar de nieuwe con in gent, starcom, ga ik ook normaal gezien)

was wel een aantrekkelijke jongedame met verschillende 'sandman' tattoos
    Laatst gewijzigd door ironhorn; 26 april 2015 om 19:41
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!
    no votes  

Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567

Regels voor berichten