Pagina 5 van 104 Eerste 1234567891555 ... Laatste
    _Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Net de finale gelezen van Millar zijn Ultimate avengers 1 #6. Loved it.
    Nadien Ultimate X #2 van Loeb gelezen, wat een verschil in kwaliteit. Echt lachwekkend hoe slecht loeb schrijft imo.
    PSN: Wickie-09
    no votes  

tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    3 (71%)
    Le Fléau nr. 2. Wijs! Al vond ik het iets minder dan het eerste album. Daarin ging het traag maar zeer spannend vooruit, nu gaat het plotseling heel snel. Toch blijft die gruwelijke tekenstijl zalig. Ik tel nu al af naar de volgende!

(Le Fléau is de Franse vertaling van 'The Stand', naar Stephen King)

Mijn eerste posts hier btw. Nog nooit op dit forum gelet en ik ben nogal een stripliefhebber.
    Een aardbeving maakt bergen, en voor bergen hebben we ontzag. - Bint (F. Bordewijk)
    no votes  

Mana's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    X-men Origins, de bundelings met colossus, gambit, jean grey, beast etc... in, zalige lectuur!
    [FONT="Comic Sans MS"]
    Gundam-builder
    Japan-lover and Japanese-learner SNT BRUGGE
    Mina-san, Kendo shimasu!
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    x-men forever 1 & 2 TPB (what happened if claremont did renew x-men)
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Nny's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Deze week Crossed gelezen... damn dat is wel een behoorlijk zieke comic.
    Lucky charms of DOOM!
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tragezot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Le Fléau nr. 2. Wijs! Al vond ik het iets minder dan het eerste album. Daarin ging het traag maar zeer spannend vooruit, nu gaat het plotseling heel snel. Toch blijft die gruwelijke tekenstijl zalig. Ik tel nu al af naar de volgende!

(Le Fléau is de Franse vertaling van 'The Stand', naar Stephen King)

Mijn eerste posts hier btw. Nog nooit op dit forum gelet en ik ben nogal een stripliefhebber.
    Welkom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nny Bekijk bericht
    Deze week Crossed gelezen... damn dat is wel een behoorlijk zieke comic.
    HORSE DICK, HORSE DICK
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

artic puncher's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    in de week gelezen:

scalped volume 1-indian country
    een aangename verrassing die uiteindelijk weer naar een nieuwe reeks leid voor op mijn kooplijst!de setting die zich combineert met het crime aspect komt echt tot zijn recht.

en voorlopig ben ik bezig met DMZ volume 3-public works
    who needs super-powers when you're like me,
    i got a flaregun,which i'll use to shoot a flare in you're ass and when you're in the hospital i'll come and finish the job with a big ass katana.

PSN-tag: ginrai1984
    no votes  

ugh's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Doet er mij aan denken dat ik scalped ook nog altijd eens een kans moet geven.

Dan zelf gelezen: Testament tp1. Heb de eerste 3 tps gekocht van op cheapcomics omdat die aan 4-5€ stonden en het toch Vertigo is. Kunt ge geen miskopen mee doen. Maar ik durft het bijna niet zeggen: de eerste Vertigo-comic die ik niet direct geweldig vind. Ik weet niet of ik nog meer in het verhaal moete komen met de 2de en 3de TP, maar het zegt me helemaal niets.
    Waarschijnlijk omdat ik nogal een grote afkeur heb van georganiseerde religie, en science-fiction ook niet echt mijn ding is als het niet geschreven is door Joss Whedon of Warren Ellis.
    En testament is toch een mengeling van die 2 dingen. (Wat ik op voorhand wist maar door de lage prijs, het vertigo-label en de goede reviews toch een kans gegeven)
    Ik kan het niet echt slecht noemen, maar het laat me allemaal koud.

Dan ook Green Lantern: No Frear. Is nog niet uit, maar ik lees verschillende dingen door mekaar, afhangende van mijn stemming of waar ik zin in heb. Blijft goed (na Rebirth), maar ik heb wel een gevoel dat de art iets minder is, ofwel herinner ik mij die fout van Rebirth.

En Ultimate X-men HC1. Besloten om ultimate x-men nog eens helemaal te herlezen van het begin tot het einde. Heb tenslotte ook USM onlangs helemaal herlezen. Toch een van de sterkste superheldenreeksen die er zijn imo. Het ultimate Universe is zo sterk op enkele flaters na (en dan weet iedereen wel welke ik bedoel).

no votes  

_Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Black Widow #1 v/d nieuwe ongoing en ook Shield #1.

Beiden hebben een interessant begin, vooral Shield spreekt mij wel aan. Ik vind Hickman best wel goed schrijven ( secret warriors ). Ben benieuwd
    PSN: Wickie-09
    no votes  

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugh Bekijk bericht
    Doet er mij aan denken dat ik scalped ook nog altijd eens een kans moet geven.

En Ultimate X-men HC1. Besloten om ultimate x-men nog eens helemaal te herlezen van het begin tot het einde. Heb tenslotte ook USM onlangs helemaal herlezen. Toch een van de sterkste superheldenreeksen die er zijn imo. Het ultimate Universe is zo sterk op enkele flaters na (en dan weet iedereen wel welke ik bedoel).
    heb volgende hc van ultimate xmen 1,2,3: de rest heb ik allemaal los moet dringend weer beginnen lezen..mankeer een paar issues misschien toch nog paar bundelingen kopen.
    Spoiler:

wacht wel tot shield evenuteel in tp verschijnt. zo haal ik meestal mijn schade in..en ook zo word anders mijn boekkast meer voller en voller . TP's zijn handiger stapelbaar, issues vallen er soms uit . heb de speciale comics trayes nog niet gevonden, heb ook geen plaats voor de comic kast
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 10 mei 2010 om 11:04
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel
    no votes  

Lloyd's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    ...
    Spoilertags please...

*edit by malkavian*
    spoiler tag toegevoegd
    PSN: Matte-LL
    Check out my skate 3 VIDS!
    no votes  

memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Transmetropolitan 5-9. in 1 woord : awesome !!! Kgaan nu beginnen aan de laatste, kheb echt zoiets van ik wil de conclusie lezen, maar ik weet dat het daarna gedaan is en dat is zo verdomd spijtig
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!
    no votes  

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Eerst tpb van Moore's Swamp Thing run. Dit zou classic stuff moeten zijn, maar tot nu toe vind ik t van t minste dat ik van Moore heb gelezen... Misschien moest ie er nog inkomen en is de latere stuff beter? We shall see
    no votes  

Lav's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    de laatste dak nu geleze heb was Batman Arkham Asylum (a serieus house on serieus earth)
    Tis wel een speciaal gevalleke, ni echt een traditionele comic ma von de storytelling van Grant Morrison echt goe en een leuke stijl dat Dave McKean het in weergeeft, zeker een interessante aanrader voor batman fans.

edit: bleh nvm, kzie nu pas da het in wngo tango live werd besproke :P
    Laatst gewijzigd door Lav; 16 mei 2010 om 21:56
    no votes  

Obs's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Essential Spider-man #2 uitgelezen.
    Ging verbazend snel voorruit, die Stan Lee & Steve Ditko kennen toch wat van storytelling.
    Gwen Stacy wel wat oppervlakkiger in het begin dan ik aanvankelijk verwacht had
    no votes  

Pagina 5 van 104 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten