Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wil graag wat reeksen beginnen lezen, maar telkens zijn de eerste stuks niet meer te verkrijgen. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen? Kijk meestal op Archonia.com
    Meestal zijn die gewoon uitverkocht en komen herdrukken er niet. Dan is ebay etc een oplossing, je kan ook altijd op beurzen zoals facts (26-27 september) gaan zoeken , zo van die events zijn perfect voor ontbrekende nummers te vinden ( doe ik maar dan met tpb's). Kijk ook misschien is op de site van worlds ends comics daar is vrij veel te vinden. Je kan daar ook naar mailen om een soort van abbonnement op de reeksen te nemen dan word er telkens een issue voor je opzijgelegd en vermijd je dergelijke problemen. Wil je een reeks niet meer volgen stuur je gewoon een mail om dit te melden. Ik weet wel niet of deze opgestuurd kunnen worden.

om welke reeksen gaat het precies ?
    no votes  

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Batman - The Long Halloween

Damn, die was goed.
    no votes  

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amoras deel 6 : jammer dat gedaan is maar wat een einde
    no votes  

wimpie5001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Boys tp 1-4
    Saga 1-5

The Boys,: dikke fun, classic Garth Ennis style.
    Saga: echt schitterend, beste dat ik in lange tijd gelezen heb. Echt nice personages, locaties, rassen etc.. Enorm goed!
    no votes  

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eens aan de eerste edities van zowel Amoras als J.Rom begonnen, zeg maar de meer volwassen en meer Amerikaanse spin-offs van Suske & Wiske.

Ik ben helemaal niet de grootste fan van de reeks van Van der Steen, dus ik weet ook niet hoe het eiland Amoras in de strips voorkomt, maar ik vond de eerste helemaal niet overtuigend. De tekenstijl is wel fijn, maar er wordt zo hard geprobeerd om cool en edgy te zijn in een dystopische toekomst dat het mij ontzettend hard koud laat.

Dat had ik dan weer helemaal niet bij J.Rom. Jerom is voor mij altijd de meest likeable character geweest in de stripserie en dat is nu niet anders. Ik vond de eerste editie ontzettend vlot leesbaar en een perfecte introductie in het personage. Ok, veel plot bezit het niet maar voor de start van een nieuwe stripreeks vind ik dat nu ook niet zo erg. Heel erg van genoten.
    no votes  

score2's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merlin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eens aan de eerste edities van zowel Amoras als J.Rom begonnen, zeg maar de meer volwassen en meer Amerikaanse spin-offs van Suske & Wiske.

Ik ben helemaal niet de grootste fan van de reeks van Van der Steen, dus ik weet ook niet hoe het eiland Amoras in de strips voorkomt, maar ik vond de eerste helemaal niet overtuigend. De tekenstijl is wel fijn, maar er wordt zo hard geprobeerd om cool en edgy te zijn in een dystopische toekomst dat het mij ontzettend hard koud laat.

Dat had ik dan weer helemaal niet bij J.Rom. Jerom is voor mij altijd de meest likeable character geweest in de stripserie en dat is nu niet anders. Ik vond de eerste editie ontzettend vlot leesbaar en een perfecte introductie in het personage. Ok, veel plot bezit het niet maar voor de start van een nieuwe stripreeks vind ik dat nu ook niet zo erg. Heel erg van genoten.
    Ah, ik vond de Amoras reeks echt wel goed. Je moet het wel wat tijd geven. Ik ben nu de Before Watchmen reeks begonnen. Een slappe start met The Comedian en Rorsach maar nu ben ik Minutemen ah lezen en dat is toch wel knap!
    Mijn blog: pxlplayer.be • Twitter: @pxlplayer
    PSN: Score2 • XBL: Scoretwo • 3DS: Scoretwo • Steam: Scoretwo • Oculus Rift: Scoretwo • Battlenet: Scoretwo#2807 • IOS: Scoretwo
    no votes  

Pagina 104 van 104 Eerste ... 45494100101102103104

Regels voor berichten