Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: De Grote Comic FAQ

iTrader
    49 (98%)
    ik zou bij het laatste volume willen beginnen (DEADPOOL TP VOL 01 DEAD PRESIDENTS NOW) , dus dan begint het met een nieuwe verhaallijn juist of volgt het toch nog van het volume ervoor ?
    Xbox Live : II Broncky II
    PSN : IIBronckyII
    Switch : SW-1812-2121-4151

Eikel Father's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Zijn er hier mensen die hun comics aan de muur hangen? En zo ja, hoe? Ik zocht al via Google naar een goedkope manier maar de Ikea hack is hier jammer genoeg niet mogelijk .
    Playstation Network ID Eiikelman

SpArkLeS's schermafbeelding
    iTrader
    155 (100%)
    Hey ik zou graag beginnen met Guardian of the Galaxy (versie van 2012), deze dus. Had graag de aparte comics gehad maar dit zal zeker wat moeilijk worden?

Iemand een goeie tip van comic die nog niet teveel uitgaves heeft?
    Now Playing:
    PS4: Destiny 2 , Yakuza 0
    PC: Prey
    Switch: -

iTrader
    0
    hoi

Kan iemand tips geven aan een beginneling want ben namelijk niet erg bekend met comics. Maar wil graag een nieuwe hobby bij. Met welke comic zou ik beginnen ?

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias J. Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    hoi

Kan iemand tips geven aan een beginneling want ben namelijk niet erg bekend met comics. Maar wil graag een nieuwe hobby bij. Met welke comic zou ik beginnen ?
    Dat is zo'n beetje als vragen met welke muziek zou ik beginnen

Waar gaan je interesses naar uit? Wil je graag over superhelden lezen of net niet? Zoek je keiharde actie of mag het wat luchtiger zijn? Ben je fan van bepaalde superhelden uit films of series (batman, avengers, walking dead, etc.) of ben je nog volledig nieuw op het gebied.

Je kan ook altijd eens in je lokale bibliotheek gaan kijken. Van Sint-Truiden weet ik het niet, maar de provinciale bibliotheek in Hasselt heeft verscheidene comics in zijn collectie
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Vraagje, heb een preorder staan van batman europe #1 - 4. Kreeg daar vandaag dus een email van dat #1 is uitgekomen, kan ik gewoon wachten met preorder te finaliseren tot ze allemaal zijn uitgekomen? beetje een tegenstrijdige uitleg op de site imo.

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    best aan de site zelf vragen waar je je pre-order hebt geplaatst
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Vraagje, heb een preorder staan van batman europe #1 - 4. Kreeg daar vandaag dus een email van dat #1 is uitgekomen, kan ik gewoon wachten met preorder te finaliseren tot ze allemaal zijn uitgekomen? beetje een tegenstrijdige uitleg op de site imo.
    Welke site? Als het Archonia is, yeah je kan die laten staan zonder probleem. De site laat je gewoon weten dat een van je pre-orders binnen is.
    Zolang je het voorschot hebt betaald blijft die voor jou opzij liggen tot je laat shippen.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Welke site? Als het Archonia is, yeah je kan die laten staan zonder probleem. De site laat je gewoon weten dat een van je pre-orders binnen is.
    Zolang je het voorschot hebt betaald blijft die voor jou opzij liggen tot je laat shippen.
    merci, ze antwoorden zelf niet echt snel en ook hunne FAQ is niet echt duidelijk.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten