[HBV]-=Tornado=-'s schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Nice, en inderdaad durven, proberen en zoeken op internet daar kom je ver mee

Ik heb onlangs mijn X58 mobo gemod zodat er een Xeon cpu zou op passen. Het is gelukt dus ben ferm content. Ik ging het hier neerschrijven maar is er nog niet van gekomen.

gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    84 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunnie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En nu bezig aan men eigen plasma die een zwarte lijn over het scherm heeft, had een nieuwe Y buffer besteld maar deze was al dircect DOA
    Dan nog maar een andere besteld net en hopen dat deze wel werkt, ik kon eventueel proberen de chips te swappen maar deze zitten nog vastgelijmd en krijg ze er niet af.
    Zelfs met men hot air station lukt het niet voor de moment.

Best wel crap voor een tv van 4j oud en da was geen cheap model ook nie
    En het 2de bord was ook DOA. Daarna de juiste chips besteld op Aliexpress en die zijn aangekomen, 3 stuks just to be safe.
    Het was een serieuze pita om de chip eraf te krijgen maar na wat geprul op het inmiddels DOA testbord is het toch gelukt op DOA bord nr2.

Na alle opties tot een dremel toe een laatste keer met hot air maar dan full blast 480┬░
    Daarom ook de kapton tape als bescherming, bij een eerdere test was er een smd condensator ontploft

Morgen proberen de nieuwe chip erop te plaatsen.
    .:. Eigen Casemods .:. Nimbleminds Gaming .:. Dj gunnie .:. Game collectie .:.
    .:. PSN: gunnie .:. Xbox: gunniepsx .:.

iTrader
    84 (100%)
    Beste wensen voor 2017

[HBV]-=Tornado=-'s schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Het is hier zo stil

iTrader
    84 (100%)
    i know

Giovanny's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Klein projectje.
    Ik zocht een case voor de pc in de living...

server :: unRaid 6.1.9 :: Asrock Z170A-X1/3.1 :: i7 6700 :: 16gb :: AX750 :: 128gb ssd :: 2x 2tb + 2x 1tb hdd's :: 2 vm's :: 3 dockers :: htpc :: Kodi vm in unRaid ::
    home pc :: asrock J3160dc-itx :: 4gb :: 60gb ssd :: lanbox :: p8h61-i :: i5 2300 :: 4gb :: ssd 80gb :: HX520 :: R9 290 PCS+ :: CM elite 110 :: Router :: Super PDSMI+ :: e2140 :: 4gb :: hdd 120gb ::

iTrader
    84 (100%)
    Lol ghetto maar wel met koeling
    Zelf heb ik zo pcke als klein bakske alsook een stick pc

Giovanny's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Wacht ik ken da model.. Diatec of zoiets? Atom alleszins. Zijn ook fijne bakskes.
    Die koeling heb ik erop gezet voor de zekerheid. Is een Celeron @ 1.6ghz (J3160) en ik speel hier soms Age of Empires - Rise of Rome op. Dan wordt em wel al is warm.

Enfin, de stilte is hier weer efkes verbroken...
    server :: unRaid 6.1.9 :: Asrock Z170A-X1/3.1 :: i7 6700 :: 16gb :: AX750 :: 128gb ssd :: 2x 2tb + 2x 1tb hdd's :: 2 vm's :: 3 dockers :: htpc :: Kodi vm in unRaid ::
    home pc :: asrock J3160dc-itx :: 4gb :: 60gb ssd :: lanbox :: p8h61-i :: i5 2300 :: 4gb :: ssd 80gb :: HX520 :: R9 290 PCS+ :: CM elite 110 :: Router :: Super PDSMI+ :: e2140 :: 4gb :: hdd 120gb ::

iTrader
    84 (100%)
    Heb die Beelink Z83, das een Atom x5-8300 1.84Ghz quadcore en een Lenovo Ideastick 300 met Atom Z3735 1.83Ghz quadcore.
    Perfect voor low power dingen zoals youtube enzo.

iTrader
    84 (100%)
    Eindelijk nog eens iets afgemaakt.
    Vorig jaar had ik de meters enzo al in het voorpaneel gezet maar de 10 turn pot bleek toch defect. Dan maar 2 gewone erin gezet daarom dat het een beetje off center lijkt.
    De simpele LM317 met paar caps en weerstanden erin en done.
    De achterkant is een simpele IEC stekker met schakelaar en een 40mm fannetje.

Mr.Hankey's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunnie Bekijk bericht
    Eindelijk nog eens iets afgemaakt.
    Vorig jaar had ik de meters enzo al in het voorpaneel gezet maar de 10 turn pot bleek toch defect. Dan maar 2 gewone erin gezet daarom dat het een beetje off center lijkt.
    De simpele LM317 met paar caps en weerstanden erin en done.
    De achterkant is een simpele IEC stekker met schakelaar en een 40mm fannetje.
    Ben content dat ik deze thread nog eens gelezen heb; krijg meteen al goesting om zelf enkele projecten te starten Helaas niet veel tijd voor 't moment maar uw projecten geven mij inspiratie en zo staat eindelijk het maken van een DC- en AC-bron bovenaan mijn lijstje.

Ben je trouwens tevreden van dat oscilloscoop kitje of stelt dat echt niet veel voor? Ik heb in principe niet echt een nauwkeurig toestel nodig maar zou toch wel graag 2 signalen tegelijk 'lezen'. Ben nog aan het twijfelen of ik voor een goedkope kit met schermpje ga of meteen iets zoals een Picoscope koop.

iTrader
    84 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Hankey Bekijk bericht
    Ben content dat ik deze thread nog eens gelezen heb; krijg meteen al goesting om zelf enkele projecten te starten Helaas niet veel tijd voor 't moment maar uw projecten geven mij inspiratie en zo staat eindelijk het maken van een DC- en AC-bron bovenaan mijn lijstje.

Ben je trouwens tevreden van dat oscilloscoop kitje of stelt dat echt niet veel voor? Ik heb in principe niet echt een nauwkeurig toestel nodig maar zou toch wel graag 2 signalen tegelijk 'lezen'. Ben nog aan het twijfelen of ik voor een goedkope kit met schermpje ga of meteen iets zoals een Picoscope koop.
    Das het voordeel van projecten, ge steek er zoveel tijd in als ge wilt en neemt er zoveel tijd voor als ge wilt.

Die oscilloscoop werkt op zich wel maar valt echt niet te vergelijken met een echte natuurlijk. Moest ik het meer gebruiken dan zou ik voor een goedkope Rigol ofzo gaan met 4 kanalen. Ook kwa protectie stelt die goedkope niet veel voor.
    Het nut van zo'n Picoscope ontgaat me wat.

Pagina 206 van 206 Eerste ... 106156196202203204205206

Tags for this Thread

Regels voor berichten