Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    10 (100%)
    Volgende stap completed:

Gedistilleerd water vervangen door Mayhems Pastel White. PWM splittertje toegevoegd, RGB splittertje toegevoegd en 30cm lichtstripje aangesloten...

De temperaturen zitten goed op 't eerste zicht, alleen is er een probleem met de dubbele temp sensor. Ik krijg bij idle licht negatieve Delta T's tussen de temperatuur voor de rads en na de rads, wat in theorie niet mogelijk is gezien de heat load voor de 1e rad zit... Kan zijn dat de readout verschilt, omdat de 1e is aangesloten rechtstreeks op de Aquaero, en de 2e op de temp sensor aansluiting op de flow sensor (zo moest ik die kabel niet verlengen).

Voor en na de fluid swap:

https://imgur.com/a/JJHj78h

Misschien toch nog sleeved cables toevoegen...

Daarnet ook gemerkt dat ik in timespy extreme 782W uit de muur trek met een 750W PSU. Effectieve power out daarvan is wel maar 742W. Dat is wat aan de krappe kant en alleen de CPU is momenteel maar overclocked. Al bij al weer een mooie stap vooruit.
    Fractal Design R6 Blackout - i7 7700K @4.8gHz - ASUS Prime Z270-A - 16GB Corsair LPX 2666Mhz - 2x MSI GTX1080Ti GamingX in SLI - Samsung 960Evo 500GB NVME - Samsung 750Evo 500GB - Corsair HX1000i - Custom loop (Aquaero 6LT controller, HWlabs radiators, EK blocks & fittings, Noctua fans) - Audioquest Nightowl Carbon - Audioquest Dragonfly Red - Audioengine D1 - Audioengine A5+ - Shure MV5 - Roon

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitebullet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die EK Cryofuel Clear premix had in mijn eerste wc build ook witte aanslag op al mijn componenten achtergelaten. Ik heb alles kunnen wegspoelen met Blitz kit part 2 oplossing en enkele liters gedemineraliseerd water.

Ik gebruik nu een doorzichtig coolant van Aqua-computer: https://www.highflow.nl/watercooling...ue-1000ml.html

Voorlopig nog niets verkeerd opgemerkt. Ook de flow-rate ziet er ok uit : 2.34L/ min met pompspeed op 52%.
    Die EK stuff gebruik ik nooit meer... Dat ziet er mij bij jou ook een heel deftige flow uit voor zulke lage pomp-rpm. Dat haal ik niet!
    Fractal Design R6 Blackout - i7 7700K @4.8gHz - ASUS Prime Z270-A - 16GB Corsair LPX 2666Mhz - 2x MSI GTX1080Ti GamingX in SLI - Samsung 960Evo 500GB NVME - Samsung 750Evo 500GB - Corsair HX1000i - Custom loop (Aquaero 6LT controller, HWlabs radiators, EK blocks & fittings, Noctua fans) - Audioquest Nightowl Carbon - Audioquest Dragonfly Red - Audioengine D1 - Audioengine A5+ - Shure MV5 - Roon

iTrader
    10 (100%)
    Intussen de HX 750i vervangen door een HX1000i die scherp geprijsd op Tweakers stond. Het systeem lijkt even stil als met de 750i en nu kan ik de GPU's overclocken, daarmee al de hoogste score ooit voor mij op time spy en time spy extreme gehaald. Het voordeel was dat een 1000i even groot is als een 750i, waardoor ik in de basement dus niet in de problemen kwam.

Er zat ook een Cablemod setje bij, waarvan ik dacht dat het 4x PCIE gpu kabeltjes had, maar dat zijn er dus maar 2 :/. 't is al beter dan voorheen, maar het kan zeker nog beter...

Ik ben voorlopig super tevreden van de upgrade naar de R6, echt een topcase. Het geheel heeft me uiteindelijk wat meer geld gekost dan ik oorspronkelijk verwachtte, maar het resultaat mag er wel zijn.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten