EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)

Welke case voor zo stil mogelijk

Hey allen,

Ik ben vanplan om binnekort als de skylake cpu's er zijn een nieuwe pc ineen te steken. Mijn oude is nog een overclocked 2600k dus dacht: "Tijd voor eens een upgrade van de cpu"

Anyhow, ik ben op zoek naar een nieuwe case, momenteel heb ik een coolermaster enforcer, maar met nieuw moederbord, cpu etc, ben ik vanplan om ook meteen voor nieuwe case te gaan.

Nu is mijn vraag naar jullie toe: welke tower raden jullie aan?

Ik wil eigenlijk een zo stil mogelijke case, ben vanplan er waterkoeling bij te steke en eventueel zelf wat te soundproofen maar zou leuk zijn om een case te vinden die op zich al redelijk koel is en ook nog eens wat soundproofed is.

Ni omda ik nu last heb van het geluid dat het maakt, maar vindet gewoon een leuke gedachte dat hij stil zou zijn ^^

Enige suggesties? Kheb al wat zitten Google en heb hier en daar wel wat dingen gezien maar misschien dat jullie met betere ideetjes komen.

Grts
    Evil
    --Because I can--
    no votes  

iTrader
    35 (97%)
    Fractal Degine R4 ? Ik dacht dat deze al ineens van die matten in de zijpanelen had zitten.
    no votes  

iTrader
    29 (100%)
    Momenteel is mijn lijstje:

Phantek Enthoo (pro of luxe) maar die zijn naart schijnt niet zo heel stil, gewoon goed qua cable management
    CM Cosmos SE
    Corsair Obsidian 750D

Maar geen idee of er zo nieuwe dingen op de loer liggen om naar uit te komen binnen dit en een maand of twee.

Zit momenteel vooral tussen de coolermaster en de phantek te denken... Eventueel met zelf wat geprul de phantek beter afsluiten, maar de cosmos is van wat ik lees al redelijk stille
    --Because I can--
    no votes  

Algorithm's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    antec p182 voor als ge een stille case wilt.

zij niet de goedkoopste, en ook niet de lichtste..
    We're young, we're supposed to drink too much. We're supposed to have bad attitudes and shag each other's brains out. We are designed to party. Yeah, so a few of us will overdose, or, go mental, but Charles Darwin said you can't make an omelet without breaking a few eggs. We had it all. We fucked up, bigger, and better than any generation that came before us! WE WERE SO BEAUTIFUL! We're screw ups. I'm a screw up. And I plan to be a screw up, until my late twenties, maybe even my early thirties.
    no votes  

gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    89 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Algorithm Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    antec p182 voor als ge een stille case wilt.

zij niet de goedkoopste, en ook niet de lichtste..
    Hoe kunt ge een case nu aanbevelen die al 5 jaar niet meer te koop is?

Ik zou iig ook eens bij Fractal zien. De case is trouwens ook maar zo stil als de fans die ge erin steekt.
    .:. Eigen Casemods .:. Nimbleminds Gaming .:. Dj gunnie .:. Game collectie .:.
    .:. PSN: gunnie .:. Xbox: gunniepsx .:.
    no votes  

Algorithm's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunnie Bekijk bericht
    Hoe kunt ge een case nu aanbevelen die al 5 jaar niet meer te koop is?

Ik zou iig ook eens bij Fractal zien. De case is trouwens ook maar zo stil als de fans die ge erin steekt.
    Op ebay zijn er nog genoeg te vinden;D en tis echt wel een stille case ;D
    We're young, we're supposed to drink too much. We're supposed to have bad attitudes and shag each other's brains out. We are designed to party. Yeah, so a few of us will overdose, or, go mental, but Charles Darwin said you can't make an omelet without breaking a few eggs. We had it all. We fucked up, bigger, and better than any generation that came before us! WE WERE SO BEAUTIFUL! We're screw ups. I'm a screw up. And I plan to be a screw up, until my late twenties, maybe even my early thirties.
    no votes  

iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Algorithm Bekijk bericht
    Op ebay zijn er nog genoeg te vinden;D en tis echt wel een stille case ;D
    Liever eentje kopen in de winkel zelf Hoe meer ik de cosmos SE bekijk, hoe liever ik hem wil eigenlijk.

Veronderstel dat het eventueel wel mogelijk is om hem nog stiller te maken maar wat ik zie van reviews is dat hij op zen eige al redelijk stil is.
    --Because I can--
    no votes  

kristofb's schermafbeelding
    iTrader
    231 (100%)
    Ben zelf ook volop aan het rondkijken geweest de voorbije weken, en ga zelf voor de Fractal Design Define R5 gaan. Massa's reviews gelezen van soortgelijke behuizingen en in veel gevallen is de Fractal stiller maar wat warmer dan de concurrentie. Vooral bij hoge load van cpu / videokaart zou deze merkbaar stiller zijn dan de concurrenten. De looks zijn natuurlijk wel redelijk strak, dus daar moet je ook wel voor zijn.
    no votes  

iTrader
    29 (100%)
    Ghoh, bij mij staat mijn case gewoon onder de bureau, enige dat ik meestal zie is het knopke om em op te zette en de usb slote .. Vroeger dacht ik meestal van "woee ledjes, vensterke, bla bla bla" maar nu zit ik da toch nimeer ^^
    --Because I can--
    no votes  

R@ndom's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Antec P280 is stil i.c.m. fans die dat ook zijn
    What we do in life...echoes in eternity.
    no votes  

Otani's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik ben ook eens aan het rondkijken en twijfel nog tussen een Corsair Obsidian 450D, Cooler Master CM 690 III, Cooler Master Silencio 550 of een Fractal Design Define R4. Ik geraak er maar niet uit. Bij de ene ga ik voor de prijs, bij de andere voor de details
    You think maths is complicated? Maths is the simple bit. It's cats that are complicated.
    no votes  

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Heb de antec P100 icm standaard casefans en stille componenten. Hoor het ding zo goed als niet; ook onder load.
    no votes  

iTrader
    7 (89%)
    klopt, antec kasten zijn heel stil.

onlangs de antec gx500 moeten assembleren en die was heel praktisch ook, een aanrader
    no votes  

Regels voor berichten