Pagina 5 van 304 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

iTrader
    32 (100%)
    Ik ben van plan nog eens een paar spellen aan te kopen. Welke zouden jullie aanraden ? Cuba of Puerto Rico ? Cuba heb ik al gespeeld en dat vond ik mieters. Puerto Rico echter nog niet. Verder zou ik ook nog een kaartspelletje willen dat ik bv alleen met de vriendin kan spelen, maar ook met meerdere personen. Alle raad is welkom !
    'The path of the righteous is the hardest one'

Wacko Santa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uitbreiding van Small World gekocht (Legendes en Verhalen) en het ziet ernaar uit dat deze week een avondje zal worden besteedt aan de nieuwe spellen .. EINDELIJK ..

Altijd fijn om te spelen .. Verder, goh ja, @ Mujahedine, Ik zou u niet kunnen helpen, geen van beide gespeeld tot nu to (hoop dat daar wel eens verandering in komt). En voor dat kaartspelletje, ik heb ooit Glory to Rome gespeeld en dat viel wel mee. Naar ik mij meen te herinneren is dat ook voor 2 spelers mogelijk (volgens BGG toch ook )
    Playing Destiny 2: Hunter, Warlock and Titan, Power 380
    Playing ...
    XboX Live:WackoSan | BoardgameGeek: WackoSan Wacko Santa | Followmy.TV WackoSanta

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Pff, Small World ligt hier nog altijd. Moet eens volk vinden om het eens te spelen. MSs met de neefjes en nichtjes es ne keer, want met vrienden is't altijd andere dinges.

As't meevalt zal'k die uitbreiding ook wel in huis halen.
    "Ignis aurum probat"

sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mujahedine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben van plan nog eens een paar spellen aan te kopen. Welke zouden jullie aanraden ? Cuba of Puerto Rico ? Cuba heb ik al gespeeld en dat vond ik mieters. Puerto Rico echter nog niet. Verder zou ik ook nog een kaartspelletje willen dat ik bv alleen met de vriendin kan spelen, maar ook met meerdere personen. Alle raad is welkom !
    Ik ken niemand die Puerto Rico niet fijn vind, dus als ge het zou kopen is het absoluut geen misstap. Mij mogen ze in ieder geval altijd wakker maken voor een potje PR. Hell, ik krijg er al zin in door er gewoon over te typen!

iTrader
    0
    Gisteren voor het eerst eens een potje Small World gespeeld, finally! Moet zeggen dat het mij aangenaam bevallen is. Als ik de regels doorlas, vreesde ik dat het een beetje TE simpel zou zijn, maar dat viel zeer goed mee. Met twee spelers, op het kleine kaartje, het is idd een kleine wereld.

Het is vooral dat er meer diepgang in het spel zit dan lijkt, de constante afweging tussen voortspelen met het ras of in verval gaan en een nieuw mogen kiezen, speler aanvallen en hem verzwakken of lege provincies inpikken voor puntjes, .. Ik ben onder de indruk eigenlijk zelfs, puur doro de ingenieuze simpelheid die u toch geboeid houdt..

Hopelijk kan ik het een dezer eens spelen met meer dan 2 .. De 4 en 5 spelers kaarten zijn ect wel huge ..
    Playing ...
    XboX Live:WackoSan | BoardgameGeek: WackoSan Wacko Santa | Followmy.TV WackoSanta

Xtala's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Heeft iemand Het Achtste Wereldwonder al weel eens gespeeld?
    Zat ook in dat pakket van iBood, gisteren even geprobeerd en het is imo echt de moeite.
    (\__/)this is bunny, copy bunny into your sig and help
    (O.o )him to dominate the world.
    (> < )

iTrader
    32 (100%)
    Heb vandaag dus Puerto Rico opgehaald en op aanraden van de winkelier ook nog Rattus of zoiets... Gekend door iemand hier ?
    'The path of the righteous is the hardest one'

iTrader
    0
    gegroet, ik zoek advies

ik heb vroeger warhammer leren kennen maar de spel was wat te groots en te duur voor men vrienden en mij. nu zoek ik een soort van alternatief. of iets van oorlogsspel buiten risk. ma liefst iets met klassen en dat geen D&D

lijst van game's dat ik al heb,
    kolonisten van catan carcassonne, de bezeten fles, puerto rico, boonanza, koehandel, Machiavelli, jungel speed, risk en dat ist zo wat
    Laatst gewijzigd door jacky_boy; 4 september 2010 om 19:52
    we stoppen niet met gamen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met gamen
    Xboxlife: ellendig

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Warhammer is table-top é

Arboris's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als je Warhammer Quest bedoelt: de varianten hierop zijn Heroquest en Descent, alhoewel deze wel met overlord gespeeld moeten worden, waardoor je dus altijd een 1vs4 krijgt. Maar daar moet je maar wat reviews van lezen.
    Not every story has explosions and car chases. That's why they have nudity and espionage.

iTrader
    0
    i know ma ik zoek een soort van oorlogs spel met legers enz dus een soort van mix tss warhammer en bordgame. of gewoon goede oorlogs spel
    we stoppen niet met gamen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met gamen

iTrader
    0
    Eergisteren nog eens Through The Ages gespeeld, ditmaal niet de Simple game, maar een two-player advanced game. Alles behalve ene gemakkelijk spel, veeeel dingen waar ge rekening moet met houden.. Soms is het ook een beetje geluk hebben met de technologieën en de nieuwe governmenttypes..

Had de ongelooflijke pech dat het interessante governmenttype Fundamentalism pas in de allerlaatse beurt op tafel kwam, zodat ik de hele tijd met despotisme heb gezeten, zonder kans om te upgraden. Civil Actions genoeg voor de tegenstander, niet voor mij, dus niet zo een hel hoge score gehaald..

Hebben 3 uur gespeeld aan dit, maar toch was het nog niet de full game .. Wat als deze met 4 spelers moet gedaan worden? Duurt dit dan geen 6u? ..

Alleszins, een echte topper voor de mensen die graag hun tactieken en strategieën uitdenken, maar ik verkies toch wel Agricola (zowel qua thema als qua mechanics (die zijn er in TTA veel te veel ))

@Jacky_boy : Axis and Allies is een goeie wargame, maar wel geen fantasy. Het is niet te simpel maar ook zeker niet te complex. Mssn dat je eens kan BGG'en ?
    Laatst gewijzigd door Wacko Santa; 7 september 2010 om 10:19
    Playing ...

Spoox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    de Axis & Allies reeks is inderdaad een aanrader als je een niet te ingewikkeld maar ook niet te simpel strategie/landjes veroveren spel zoekt.
    Verder misschien ook nog Risk 2210 of Risk Godstorm. Ik weet dat hij niet direct achter Risk zoekt, maar deze lijken mij toch wel de moeite waard. Ik vind klassieke Risk niet zo heel goed, maar deze 2 games speel ik toch wel vrij graag.

BlaXander's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky_boy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    i know ma ik zoek een soort van oorlogs spel met legers enz dus een soort van mix tss warhammer en bordgame. of gewoon goede oorlogs spel
    Warmachine al ooit bekeken? Zover ik weet vereist dat een pak minder units (en dus minder geld en verfwerk).
    "Training is everything. The peach was once a bitter almond; cauliflower is nothing but cabbage with a college education." - Mark Twain

iTrader
    0
    oke ik heb me shadows over camelot gekocht en axis & allies is besteld

iemand " shadows over camelot " ooit al gespeeld wat kvind hte wat ingewikkeld

Pagina 5 van 304 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten