Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enemies/bosses kunt ge de monster cards gebruiken, bv zelf te kiezen door de DM welke de volgende is.
    Of DM mag bovenste 3 bekijken en 1 uit kiezen ofzo.
    Settlement phase slaat ge over
    Ging inderdaad 3 bekijken en 1 uitkiezen nemen, dan kunt ge afhankelijk van de context een brutale of een minder brutale attack doen. Twijfel ook om sommige kaarten te herwerken, want KD:M is nu niet echt gebalanceerd voor een systeem waar het niet de bedoeling is dat ge continu sterft

Settlement phase kunt ge op zich wel doen, denk ik. Zo unlockt ge dan nieuwe merchants en NPC's die quests geven om nieuwe quarries te gaan jagen.

Classes maken is vrij simpel, vraag me alleen af hoe/of ik er magic in ga verwerken. En of ik werk met predetermined classes of eerder zoals KD:M begin met een "algemene" class die iedereen dan uitbouwt zoals hij/zij wil.

poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Jeeej, nog eens een leuke ervaring in de Board Game Community gehad...

Ik was al enige tijd op zoek naar Chaos in the Old World, maar mits deze niet meer gemaakt worden (en ook niet meer zullen gemaakt worden) zijn de prijzen van de hoge tot zeer hoge kant.
    Via boardgamegeek een exemplaar in goede staat gevonden voor 100 euro, best veel maar toch besloten om over te gaan tot aankoop.

Bij de mailing zegt de verkoper ineens nog een extraatje mee te sturen. Wat blijkt...
    Was de verkoper één van de designers van ICECOOL, dus had hij een exemplaar erbij gestoken welke door de vier designers werd gehandtekend.
    ICECOOL stond op m'n wishlist dus ik was meer dan aangenaam verrast. En zo is de aankoop van 100 euro uiteindelijk een 'koopje'.

Thumbs up voor boardgames en alle mensen die deze boardgamewereld een aangename plaats maken.
    Alive and kicking
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Ik heb vorige week een aantal promo's gekocht van een aantal spellen die ik heb, waaronder The Grimm Forest, Near and Far, Dinosaur Island en When I Dream. Ook nog 3 promo's van Wasteland Express Delivery Service. Alles samen 5 euro gegeven, echt een koopje dus.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

iTrader
    0
    Pff, al mijn Kickstarters blijven maar vertraging hebben

spoon's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb vorige week een aantal promo's gekocht van een aantal spellen die ik heb, waaronder The Grimm Forest, Near and Far, Dinosaur Island en When I Dream. Ook nog 3 promo's van Wasteland Express Delivery Service. Alles samen 5 euro gegeven, echt een koopje dus.
    Nice,

Lang geleden dat ik nog wasteland gespeeld heb. Word eens tijd.

Of mss dinosaur island, heb ik nog niet gespeeld

spoon's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Vandaag voor het eerst duelosaur island gespeeld, de 2 speler variant van het grote broertje dinosaur island.

Na 2 hele stroeve ronden met leren van de regeltjes (echt niet mijn ding) en hier en daar iets fout te doen, normaal toch

Vonden we het toch een zeer geslaagd spelletje. We hadden beide wel zin om het nog eens te spelen. Nu ben ik wel benieuwd hoe hard dit met het grote broertje te vergelijken is als je het met 2 speelt.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Man man man geen tijd om te spelen hier.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Ik ook niet meer, moet zelf nog een resem Warhammer 40k miniatures in elkaar steken en die ultramarines eens afwerken. Is op zich maar 2-3 dagen werk, maar ik kom er gewoon niet toe.

duck's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    2de wave lords of hellas toegekomen
    Psn: Krakehz

poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gisteren van de training mission overgestapt naar de eerste echte missie bij UBoot.
    We waren met 4 en de ervaring is echt zalig!

Af en toe de andere wat jennen, met zijn allen sigaretten beginnen smoren op het dek, boten neerhalen maar uiteindelijk toch ten onder gaan door twee inschattingsfouten.

Enige 'nadeel'... we hebben 3 uur gespeeld waardoor het na dit spel toch genoeg was voor de avond.

PS. de rolverdeling is echt belangrijk, iedereen kon zich vinden in zijn rol, en dat maakte het allemaal des te aangenamer!
    Alive and kicking

Pagina 296 van 296 Eerste ... 196246286292293294295296

Regels voor berichten