Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste
    Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Gloomhaven helper app zorgt ook voor vlottere gameplay!
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vaderdag was weer in orde:

De Crew en Trickerion Dahlgaard's Academy gekregen.
    Eindelijk kan ik Trickerion solo spelen! De Crew is een fantastische filler.

Vanavond speel ik met mijn vrouw CO2 van Vital Lacerda, ik profiteer er van want anders wil ze deze nooit spelen.
    Laatst gewijzigd door Savatar; 14 juni 2020 om 17:08
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net nog eens nemesis gespeeld op TTS - eerste keer dat we echt zwaaaaar verloren zijn alles zat tegen ma damn wat een spel
    psn: dn_tim

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Haha wij zijn ook net klaar. Ik kon nog geen enkele keer winnen tot nu toe Ik kwam letterlijk 1 KAART tekort om een escape pod te nemen. Maar nee, het schip vertrok naar hyperspeed en mijn materie plakte morsdood tegen de muur.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ja, om te winnen hebt ge wel wat chance nodig en de kans is veel groter dat ge verliest of dood gaat, maar het blijft een zalig spel.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar verkopen jullie je games om plaats te maken voor andere? Ik heb er een aantal die moeten schuiven, maar zet ze liever niet op 2dehands. Ook op BGG vermijd ik liever daar je daar moet bereid zijn te verzenden. Kwaliteit is nogal een flaky concept en ik wil geen problemen als er een schrammetje teveel op een kaart staat.

De beurs hier op de Cinquantenaire ieder jaar kon ik mijn spellen altijd kwijt (en ze waren altijd rap weg ), maar dit jaar is de beurs allicht gecancelled (en maar goed ook, want daar is iedereen altijd op elkaar geplakt). Ik weet dat sommige winkels 2dehandsgames accepteren zoals spelfanaat, maar momenteel weer niet zie ik.
    "Ignis aurum probat"

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ik verkoop op FB en BGG. Nog nooit problemen gehad.
    Al naar Oostenrijk, de VS, Israël en andere exotische landen verstuurd.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waar verkopen jullie je games om plaats te maken voor andere? Ik heb er een aantal die moeten schuiven, maar zet ze liever niet op 2dehands. Ook op BGG vermijd ik liever daar je daar moet bereid zijn te verzenden. Kwaliteit is nogal een flaky concept en ik wil geen problemen als er een schrammetje teveel op een kaart staat.

De beurs hier op de Cinquantenaire ieder jaar kon ik mijn spellen altijd kwijt (en ze waren altijd rap weg ), maar dit jaar is de beurs allicht gecancelled (en maar goed ook, want daar is iedereen altijd op elkaar geplakt). Ik weet dat sommige winkels 2dehandsgames accepteren zoals spelfanaat, maar momenteel weer niet zie ik.
    Je kan ze ook hier verkopen, ik heb nog plaats
    (='.'=)

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wat verkoop je?

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fuck hé, ik wou effe inhouden met kopen maar goeie tweedehands deals weerstaan is moeilijk..
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    T'is vooral ook omdat, als ik de balans maak hoeveel keer ze na x aantal jaar op de shelf eraf komen, er gewoon te weinig plays zijn. De laatste jaren zijn de partygames en deckbuilders aan een opmars bezig in de vriendengroepen, dus dan gaan de meer traditionele dingen eruit. T'is uiteindelijk maar één keer in de maand dat ik een bordspel doe (ipv dedicated cardgames).

- Sentinels of the Multiverse (enhanced): heel plezant, maar ik krijg het er niet meer doorgepusht. De groep wil liever één van de 'tig deckbuilders spelen. Alle 11 player decks zijn sleeved in the kleur van de hero ("neeerd!") Zitten ook 2 exp. bij, Miss Information & Unity.
    - Dominion Intrigue (NL): doos is momenteel wel zoek. Bijna allemaal sleeved, maar misschien gaat een maat dit al overpakken.
    - Through the Ages: Ben helaas het 4de player board kwijtgespeeld, maar gezien de regels daarop toch achterhaald zijn speel ik toch met afgeprinte 'nieuwe' boards van 2nd ed. De Age3 kaarten zijn nog niet uitgepakt, dus dat zegt genoeg over hoeveel keer het gespeeld is in een decennium.
    - Game of Thrones v2 (NL): Komt gewoon niet aan bod gezien het enkel plezant is imo met 6, en als ik al 6 man bij elkaar krijg op een weekend dan is er altijd wel iemand die liever iets anders speelt, dusja...
    - Glory to Rome BB: Ben het een beetje beu nu, maar gaat wel niet weg aan een 2dehandsprijs gezien het soms voor absurde bedragen wordt verkocht gezien de licence problemen. Ik mag het van de vrienden ook niet wegdoen, maar dan moeten zij het maar overpakken. :-) Pakt ook niet veel plaats dus dat kan ik nog bijhouden.

Ge moogt altijd een bod doen via PM (om de thread niet te vervuilen). Ik vermeldde wel dat ze weg moeten maar k'ga ze nu ook niet voor een 10tje verkopen. De sleeves alleen al... K'houdt ze liever allemaal bij, maar als je geen huis hebt... Ofwel koop ik gewoon niets meer, da's de goedkoopste optie .

Anyhow, heb recentelijk ook "crowdfinder" gevonden (hoewel er nu toevallig een link staat in de vorige pagina). Had ik dat nu eerder geweten... T'is dat de verplichte credit card en de verzendkosten me tegenhielden om van die grote kickstarters mee te doen, maar beide problemen zijn met die site opgelost. Beetje te laat nu voor de expansion van Thunderstone, maar t'zal in retail wel beschikbaar zijn zeker? Aan het dubbel van de prijs dan.

Om top 3 met favo spellen te geven (zonder orde):
    - Game of Thrones LCG v1
    - Star Wars LCG
    - DC Deck Building

Van de minder bekende spellen heb ik graag Dojo Kun. Aan een top10 ga ik niet beginnen. Zoveel leuke spellen.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 26 juni 2020 om 14:12
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hoe kun je in godsnaam player boards en dozen kwijtraken

iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja... opzij gelegd in een store terwijl we met 3 speelden, en nadien vergeten oppikken. Doos is mogelijk weggegooid owv. beter transportmiddel voor het spel, maar ligt wsl bij de ouders ofzo.
    "Ignis aurum probat"

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Hoe kun je in godsnaam player boards en dozen kwijtraken
    Ik was ooit van mening dat ik alle dozen van mijn board games moest houden, maar 2 Kickstarters van Zombicide hebben mij het licht doen zien.

Als het beter transporteert in nen Aldi-zak, vliegt het hier in nen Aldi-zak

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Ik was ooit van mening dat ik alle dozen van mijn board games moest houden, maar 2 Kickstarters van Zombicide hebben mij het licht doen zien.

Als het beter transporteert in nen Aldi-zak, vliegt het hier in nen Aldi-zak
    Wat een gruwelijke gedachte
    Ik steek expansions als het mogelijk is bij het hoofdspel, en dan zet ik de lege dozen van de expansions alsnog in de boardgame kast

Regels voor berichten