iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

MTG spelers Antwerpen

Hey,

Heb me opnieuw wat MTG kaartjes aangeschaft en zoek dit eens wat te spelen . Ben een beginnende speler en zoek mede geïnteresseerde omgeving het Antwerpse.

Svenvl01@gmail.com moest ik hier niet meer reageren.

Grtjs Sven

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ken geen lokale mtg winkels in Antwerpen, maar het is wel een ideaal moment om te beginnen. Morgen is het prerelease van de nieuwe set. Check eens wat er allemaal in je buurt is qua MTG en dan kan je morgenavond en zaterdag meedoen aan een prerelease event. Het handige hieraan is dat iedereen een prerelease pack koopt met 6 boosters en ter plekke daaruit een deck maakt en imo is dat ideaal voor beginners.
    ...

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ken geen lokale mtg winkels in Antwerpen, maar het is wel een ideaal moment om te beginnen. Morgen is het prerelease van de nieuwe set. Check eens wat er allemaal in je buurt is qua MTG en dan kan je morgenavond en zaterdag meedoen aan een prerelease event. Het handige hieraan is dat iedereen een prerelease pack koopt met 6 boosters en ter plekke daaruit een deck maakt en imo is dat ideaal voor beginners.
    outpost is denkik een van de populairste plaatsen om dit te doen,

ben zelf ook beginnend mtg speler, ik koop wat kaarten, stel zelf een deck samen en kopieer het dan in mtg arena om de zwaktes en sterktes te achterhalen,...
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Tags for this Thread

Regels voor berichten