Pagina 2 van 46 Eerste 12345612 ... Laatste
    Jonathan's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gyoom Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    wann hebt gij lanscape gewonne met cod2?
    10 en 11 .. of wast 11 en 12 , kwetet nie. twas met "erazed gaming" , zo een zelf gevormde multigaming clan die we hadden voor op lans.

Darkie's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $peedy Bekijk bericht
    Kom bij lr...
    Graag

Restyle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    lr = La Resistance ?
    van het vroegere BF1942 tijdperk ?
    www.loopy.be Awesome GoPro Action

Darkie's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het zal wel zijn Restyle

gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poenanie Bekijk bericht
    10 en 11 .. of wast 11 en 12 , kwetet nie. twas met "erazed gaming" , zo een zelf gevormde multigaming clan die we hadden voor op lans.
    dan was je vast shit, want ik was erbij op 12 en uiteindelijk waren enkel niz en morda goed bij erazed =) DUS GIJ NI ahahahahaha
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gyoom Bekijk bericht
    dan was je vast shit, want ik was erbij op 12 en uiteindelijk waren enkel niz en morda goed bij erazed =) DUS GIJ NI ahahahahaha
    Tis just kwas niet op den 12 , kherinner het me terug. En eigenlijk wassek verre van shit [ blikt met een glimlach terug op de screenwatchers die dachten da ik aan het cheaten was in cod1 terwijl het den eerste keer ooit was dat ik da speelde xD ] . Vraag anders ne keer aan Pavo enz hoe ik speelde op de laatsten gametime ( 1 tegen 3 ma bon ) , of vraagt ne keer aan kevinNNNN hoe ik speelde op pihlan. ( ge zult wel moeten verwijzen naar den nick zlet of katzen ke geen gedacht me wa dak gespeeld eb ) Het grappige aan de cod community vind ik soms dat er tal van spelers zijn die ik ken die stukken beter presteren dan diegenen die in de iets "gekendere" belgische clans zitten maar die komen gewoon niet van de grond omdat de zelfverklaarde sterspelers der nix van willen weten ... Doet me denken aan Team Belgium van sof2 vroeger , was ook allemaal vriendjespolitiek alhoewel der stukken betere spelers in belgie zaten.

Dat gezegd zijnde ... waarom probeert ge iemand anders voor lul te zetten in dergelijk topic ?
    Laatst gewijzigd door Jonathan; 29 november 2007 om 09:56

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er is vriendjespolitiek, maar als je echt goed bent, kom je zowiezo in een goede clan terecht en dan is het maar aan u om het te bewijzen. Al die bleiters, die zeggen van "als ik maar een kans kreeg, dan pwnde ik iedereen" zouden beter gewoon zwijgen en blijven spelen. Als het talent er is, krijg je altijd een kans..
    Om even een voorbeeld te geven: Hoeveel mensen kenden Stevy voor hij bij L3 speelde?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seifer- Bekijk bericht
    Er is vriendjespolitiek, maar als je echt goed bent, kom je zowiezo in een goede clan terecht en dan is het maar aan u om het te bewijzen. Al die bleiters, die zeggen van "als ik maar een kans kreeg, dan pwnde ik iedereen" zouden beter gewoon zwijgen en blijven spelen. Als het talent er is, krijg je altijd een kans..
    Om even een voorbeeld te geven: Hoeveel mensen kenden Stevy voor hij bij L3 speelde?
    Ook waar. Waar ik eerder op doel is dat je in de cod scene soms veel tijd en geduld nodig hebt voor men je niemer scheef gaat bekijken. ( you can't possibly tell me i'm lying ;p )

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Natuurlijk moet je geduld hebben, heeft iedereen ooit moeten hebben. Sinds de oprichting van kikooo.esports vind ik dat er al veel verbeterd is op dat vlak in de be.cod4 scene.

Cowenator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol wa zit gulder te bleiren van een kans krijgen ...
    ik als ex-css'er vind daje hier zeer snel nogal een kans krijgt vglen met de be.css scene
    en de cod community is veel vriendelijker gelijk
    #her0s
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] better than fucking freekjes clans
    [ 00:07 ] [@EZ|major`DH] invalid Harry Potter

gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis just kwas niet op den 12 , kherinner het me terug. En eigenlijk wassek verre van shit [ blikt met een glimlach terug op de screenwatchers die dachten da ik aan het cheaten was in cod1 terwijl het den eerste keer ooit was dat ik da speelde xD ] . Vraag anders ne keer aan Pavo enz hoe ik speelde op de laatsten gametime ( 1 tegen 3 ma bon ) , of vraagt ne keer aan kevinNNNN hoe ik speelde op pihlan. ( ge zult wel moeten verwijzen naar den nick zlet of katzen ke geen gedacht me wa dak gespeeld eb ) Het grappige aan de cod community vind ik soms dat er tal van spelers zijn die ik ken die stukken beter presteren dan diegenen die in de iets "gekendere" belgische clans zitten maar die komen gewoon niet van de grond omdat de zelfverklaarde sterspelers der nix van willen weten ... Doet me denken aan Team Belgium van sof2 vroeger , was ook allemaal vriendjespolitiek alhoewel der stukken betere spelers in belgie zaten.

Dat gezegd zijnde ... waarom probeert ge iemand anders voor lul te zetten in dergelijk topic ?
    kwil u nu ni voor lul zettn eh, maar op lanscape staan ze altijd te screenwatche bij de winnaars omda ge daar wint van cs teams met 21-0 want er zijn daar mss 3 cod teams...
    Wat betreft pavo = cheater, omdatie ni meekon op degelijk niveau wellicht? Als ge echt goed zijt, krijgt ge snel naam. Tis ni omda ge in uw clanneke ne keer wint van een topteam in een pcw dat ge opeens moet gaan pijzen da ge zelf ook een topteam zijt en das nu eenmaal wat veel clans gaan denken =)
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het grappige aan de cod community vind ik soms dat er tal van spelers zijn die ik ken die stukken beter presteren dan diegenen die in de iets "gekendere" belgische clans zitten maar die komen gewoon niet van de grond omdat de zelfverklaarde sterspelers der nix van willen weten ... Doet me denken aan Team Belgium van sof2 vroeger , was ook allemaal vriendjespolitiek alhoewel der stukken betere spelers in belgie zaten.
    toen cod1 pas uit was joinde ik een clan die anal destiny heette
    moraal van het verhaal: ecu maakt kinky clannames en kansen kan je ook zelf af dwingen want iets erna hadden we een goede groep met reality, wazzie, ecu, dilinja, conn, co en werd zelfs dajackal gerecruit !

cod4 is pas uit ..de leagues/cups gaan eraan komen ...seize the moment

ik zoek trouwens iets heel casuals en ben vrij inactief door de week ^^
    Laatst gewijzigd door byter; 29 november 2007 om 13:15
    Service guarantees citizenship.

Restyle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seifer- Bekijk bericht
    Helemaal eens met seifer.
    Maar je moet ook weten dat als je een clan zoekt niet alleen skill telt maar ook je comunicatie & teamplay.
    www.loopy.be Awesome GoPro Action

Hamon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet te vergeten de coolheidsfactor. Overigens de énige reden waarom Roel Verheyen ooit in een clan geraakt is
    King Habbes

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maarten heeft inderdaad overschot van gelijk. Het is inderdaad soms een beetje vriendjespolitiek, maar als je echt goed bent dan wordt je uiteindelijk toch ontdekt. Waje zeker ni moet doen is teveel willen bij het begin, zoekt u een simpel team en als je echt goed bent dan zal een beter team je wel snel opmerken. Gaan zeggen tegen de betere hoe goed je wel bent maakt een slechte indruk, wat je kansen om later bij die teams te geraken weer kleiner maakt. Iedereen vindt zichzelf wel is beter dan hij werkelijk is. GEDULD en een gezonde dosis ZELFKENNIS kunnen dus wonderen doen!!
    Laatst gewijzigd door stYnG; 29 november 2007 om 15:05

Pagina 2 van 46 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten