Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lestef Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waar heb jij het over? Precies aan het ragen.
    IS 1 van de beste COD's sinds COD4 om eerlijk te zijn.
    Maps zijn terug eindelijk wat groter dan mijn rechter teelbal, rushen is geen enkel probleem met ghost en dead silence, verdiep u een beetje in het spel en je zal zien dat het allemaal wel mooi gebalanceerd is. Ok er zijn wat dingen die beter kunnen en glitches maar tegenwoordig is geen enkel spel perfect bij lancering.

https://www.youtube.com/watch?v=bdVjbT48ge8

Hier heb ik het over, heb de game gespeeld tot level 50 dus zit heus wel wat uren in.
    Ghost zou ENKEL maar mogen als je loopt, zoals ik al 2 keer gezegd heb maar daar lees je duidelijk over.
    Dead silence is een field order, en zou deze liever als een perk zien.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

lestef's schermafbeelding
    iTrader
    27 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dead silence zou ik liever niet als perk zien, want dan is het helemaal ruk.
    Ik ervaar dat probleem dus niet van achter een muurtje of hoekje gezien worden omdat ik altijd rush & slide maar ik begrijp wel dat dit niet plezant is en moet opgelost worden. Ook is het zo dat de kogels vertrekken van de voorhoofd ipv het wapen zelf( staan de ok veel filmkes op YouTube) maar dit zullen ze hopelijk allemaal fixen zeg maar?

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten