Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb het sinds die laatste update.

Als ze dat maar is oploste,denk dat binnen een week er weer een update aankomt.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    PC Update – 11/15/19

Implemented fixes to prevent stuttering/hitching during cutscenes; if you still experience this, please let us know

Overall stability improvements, including a fix for Dev Error 6178
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vrees dat het geen vette zal zijn voor Black friday. Of heeft iemand al iets tegengekomen?

CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vrees dat het geen vette zal zijn voor Black friday. Of heeft iemand al iets tegengekomen?

https://charlieintel.com/call-of-dut...ls-2019/57992/

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Gewoon niet kopen en spaar je geld, das de tip da ik ga geven
    Tenzij het voor de single player is en dan nog.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oké dus vrijdag zelf is de deal pas .
    Tja niet kopen... Vond de beta echt wel leuk. Twijfel ook om iracing te kopen dus is keuzes maken want zoveel tijd heb ik niet om te spelen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet kopen , alleen voor de sp allez je

De mp is zalig , oké er zijn campers en dat matchmaking zuigt , maar het is toch een goede game hoor.

Ik zou het wel kopen , beste cod ik al gespeelt heb , minpunten zijn er altijd .

iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch gekocht en ben tevreden. S&D blijft toch een van mijn favoriete game modes.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Niet kopen , alleen voor de sp allez je

De mp is zalig , oké er zijn campers en dat matchmaking zuigt , maar het is toch een goede game hoor.

Ik zou het wel kopen , beste cod ik al gespeelt heb , minpunten zijn er altijd .
    Sp was het enige goeie aan heel deze game, hands down beste wat ik al gespeeld heb.
    Maar de MP zuigt gewoon dik, veel te grote maps, voetstappen zijn veel te luid, ik kan niet op 1 hand tellen hoeveel time limit games ik al gespeeld heb.

M4 en 725 fest, en dan gaan we maar zwijgen over de strikte sbmm in een casual shooter.
    Elke match speel je alsof je MLG toernooi aan het spelen bent, voor jou misschien fun maar dit hoef ik niet in een casual shooter.

Hun camera angles zijn broken as fuck, je ziet soms je tegen speler niet erdoor. Filmpjes van op Youtube, dus onzichtbare deaths.
    Ghost is zo op voor campers, je geeft ze het op een dienblaadje. Ghost zou enkel je maar onzichtbaar mogen maken op de minimap als je rondloopt.
    Zoals Treyarch het doet.

Geen map vote, daardoor speel je elke match bijna op de zelfde map. Omdat iedereen leaved bij piccadally, azhir cave en die sint petersbourgh fzo. Daardoor dat wij in die matchen worden gedropt.

En ik ben van mening dat deze cod een van de slechtste cod's moet zijn van de hele reeks.
    Is gewoon een beta dat je nu speelt, en ze hebben in die 3 jaar niet veel gedaan.

Positief aan deze game, zijn de guns en sound en graphics daar zijn ze toch op vooruit gegaan met de nieuwe engine.
    Hun nieuwe content dropt binnenkort, dus hopen dat ze shoothouse en die 3 nieuwe maps in aparte lijst steken.
    Refeer ik terug naar mijn map vote probleem dat we anders niet veel die maps gaan spelen.

Just my 2 cents.
    PSN x_SyncBE

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Overdrijf je niet een beetje ?, erger me ook aan veel dingen dan vooral de manier waarop sommig angst hazen spelen. Ik speel kill confirmed het meest en die matchen gaan goed vooruit al heb ge daar ook mongolen mee een sniper etc

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Overdrijf je niet een beetje ?, erger me ook aan veel dingen dan vooral de manier waarop sommig angst hazen spelen. Ik speel kill confirmed het meest en die matchen gaan goed vooruit al heb ge daar ook mongolen mee een sniper etc
    Denk dat je die onzichtbare death eens moet mee maken, je kan er niets aan doen omdat zij het moeten fixen.
    Games als Cs go hadden ook dit probleem en Rainbow six siege, maar is mooi opgelost, dus als ze echt hadden getest dan was deze bug tevoorschijn gekomen.
    Tot op heden is hij nog niet gefixed, en dat zijn game breaking bugs. Stel je voor dat zo iets gebeurt op een toernooi, wat ook zal gebeuren aangezien het nog in de game is.

Ghost moet gewoon niet zo op zijn, ze hebben al hun raampjes en ontelbare hoekjes dat ze kunnen campen dan mogen ze wel gezien worden als ze stil zitten als ik een uav aansteek.
    Deze game is niet voor elke speelstijl en zeker niet voor rushers, ze horen u van meters afkomen.
    Maak dead silence een perk en geen field order dan hebben we toch al dit.

En hun sbmm is zo strict, na 5 games reverse boosten dan kom je in lobbies dat je nukes haalt.
    Waarom ze perse '' noobs '' hun handje moeten vasthouden.
    Het maakt ook geen steek, die gasten spelen ook tegen hun skill level dus het is voor hun ook zweten.

Ze hebben de basis voor een van de beste cod games te maken in jaren, maar ze negeren alle feedback en doen gewoon lekker door.
    PSN x_SyncBE

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aan campers erger ik mij nog niet zo hard, veel HC S&D en DOM spelen.
    De ergerlijke spawns op DOM en de mogelijkheid bij S&D om de vijand op zijn spawn al om te leggen, is imo vele malen erger.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

SneeK's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als iemand gunfight tornooi of S&D wilt doen add me maar : SneeK#2299
    PSN:: svperhmn
    PLAYING:: FIFA15, Destiny , CS:Go

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SneeK Bekijk bericht
    Als iemand gunfight tornooi of S&D wilt doen add me maar : SneeK#2299
    Heb u toegevoegd.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

lestef's schermafbeelding
    iTrader
    27 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Denk dat je die onzichtbare death eens moet mee maken, je kan er niets aan doen omdat zij het moeten fixen.
    Games als Cs go hadden ook dit probleem en Rainbow six siege, maar is mooi opgelost, dus als ze echt hadden getest dan was deze bug tevoorschijn gekomen.
    Tot op heden is hij nog niet gefixed, en dat zijn game breaking bugs. Stel je voor dat zo iets gebeurt op een toernooi, wat ook zal gebeuren aangezien het nog in de game is.

Ghost moet gewoon niet zo op zijn, ze hebben al hun raampjes en ontelbare hoekjes dat ze kunnen campen dan mogen ze wel gezien worden als ze stil zitten als ik een uav aansteek.
    Deze game is niet voor elke speelstijl en zeker niet voor rushers, ze horen u van meters afkomen.
    Maak dead silence een perk en geen field order dan hebben we toch al dit.

En hun sbmm is zo strict, na 5 games reverse boosten dan kom je in lobbies dat je nukes haalt.
    Waarom ze perse '' noobs '' hun handje moeten vasthouden.
    Het maakt ook geen steek, die gasten spelen ook tegen hun skill level dus het is voor hun ook zweten.

Ze hebben de basis voor een van de beste cod games te maken in jaren, maar ze negeren alle feedback en doen gewoon lekker door.

Waar heb jij het over? Precies aan het ragen.
    IS 1 van de beste COD's sinds COD4 om eerlijk te zijn.
    Maps zijn terug eindelijk wat groter dan mijn rechter teelbal, rushen is geen enkel probleem met ghost en dead silence, verdiep u een beetje in het spel en je zal zien dat het allemaal wel mooi gebalanceerd is. Ok er zijn wat dingen die beter kunnen en glitches maar tegenwoordig is geen enkel spel perfect bij lancering.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten