Pagina 81 van 81 Eerste ... 31717778798081
    mazzi's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat weet je voor je tekent hoor.

Ik ben door een groepsaankoop ook bij Mega en kreeg nu ook zogezegd goedkopere aanbiedingen van Engie. Echter weet ik dat ik die vaste kosten al volledig betaald heb en de aangeboden kortingen door groepsaankoop mogelijk ook zal mislopen als ik vroegtijdig verander. Dus ik blijf, ook al zijn mijn verbruikstarieven op dit moment zeker niet de goedkoopste op de markt.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mazzi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat weet je voor je tekent hoor.

Ik ben door een groepsaankoop ook bij Mega en kreeg nu ook zogezegd goedkopere aanbiedingen van Engie. Echter weet ik dat ik die vaste kosten al volledig betaald heb en de aangeboden kortingen door groepsaankoop mogelijk ook zal mislopen als ik vroegtijdig verander. Dus ik blijf, ook al zijn mijn verbruikstarieven op dit moment zeker niet de goedkoopste op de markt.
    Daarom dat ik het geannuleerd heb. Is wel de laatste keer dat ik een contract neem met forfaitaire vaste kost. Is eigenlijk nog hetzelfde dan contractduur hé, zo houden ze je nog daar. Laatste keer mega, dat staat vast. Zeker die truc met de €30 getrouwheidspremie is ook belachelijk.

Toch iets waar sites zoals aanbieders.be wel rekening mee mogen houden imo. (Opgelet: vaste kosten worden meteen geïnd ofzo)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is toch algemeen geweten met die vaste kosten? Alé daar waarschuwen alle artikels voor.

Ik heb vorige zomer ingetekend op een MEGA abbo zonder vaste kosten en zonder acties, was nog goedkoper als de rest. het leuke is ook dat als ik wil, ik direct kan veranderen

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is toch algemeen geweten met die vaste kosten? Alé daar waarschuwen alle artikels voor.

Ik heb vorige zomer ingetekend op een MEGA abbo zonder vaste kosten en zonder acties, was nog goedkoper als de rest. het leuke is ook dat als ik wil, ik direct kan veranderen
    Ja, was het nu eenmaal vergeten. Gewoon blindelings aanbieders.be gevolgd. Zal me niet meer gebeuren

Ik blijf dat wel wanpraktijken vinden
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van de 600 euro aan gas/elektriciteit vloeit 150 euro naar leverancier. Het is niet dat ik bij overschakelen zoveel ga besparen dus doe moeite niet

moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op wat baseren jullie je om te kiezen voor vast of variabel? Vanaf hoeveel % verschil kan je zeggen dat variabel interessanter is?
    Uiteraard kan niemand de toekomst voorspellen, maar ik weet echt niet op wat ik me moet baseren om te kiezen voor vast of variabel...
    "Verbrennt die Hexe,-
    Auf den Scheiterhaufen mit ihr!!!"

Pagina 81 van 81 Eerste ... 31717778798081

Regels voor berichten