Pagina 5 van 217 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    YellinD's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaSXTC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je denkt dat ziekte normaal is en jij zegt dat ik niet normaal ben?
    Ik word 28 jaar en ben nog nooit ziek geweest, ben ik dan ineens abnormaal?
    Dit noemt men nochtans gezond zijn. Ik weet dat we in een omgekeerde wereld leven waar men amper nog het onderscheid kent tussen goed en kwaad maar nu moet je ook weer niet overdrijven.

De waarheid is dat ik gezond ben omdat ik weet hoe ik gezond moet blijven, omdat ik iets weet dat de meesten blijkbaar vergeten zijn of zelf nooit geleerd hebben, en dat is bewust leven.

--------------------------

Hmm ik ga er vanuit dat niemand weet welke kosten er nog bij moeten?
    Goed.. dan doe ik wat ik al de tijd al gedaan heb, opzoeken en uitrekenen lol
    alle kosten, die jij van ons wil aanvaarden, zijn al gegeven
    From Belgium or the Netherlands? Check out Kayzr for some fun competitive tournaments! Join the fun and win prizes.
    Weekly Tournaments for: LoL, CSGO, HS, RL, Dota2, SC2, FIFA19, R6:Siege, Brawlhalla, Fortnite, Apex Legends, Fighting Games

Retired gamer, but still a member of: .:. SSKCLAN .:.

iTrader
    10 (100%)
    Washandjes

Computerherstellingen/updates/aankoop

DaSXTC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drien Bekijk bericht
    Off topic.. Dus jij zou bij je vrouw blijven desondanks dat je ongelukkig bent om zo haar toch gelukkig te maken.. Persoonlijk zou ik nooit bij mijn vriend blijven als ik hiermee ongelukkig ben. Ik merk precies dat je ook nog volgens het rolpatroon van de man en vrouw leeft waarbij de man de baas is en voor het geld zorgt. Waar niets mis mee is maar ik zou er niet in kunnen functioneren.

On topic: Ik vraag me af waarom je dit allemaal zo gedetailleerd wilt hebben. De grootste en meest frequente kosten zijn in je lijstje opgenomen maar er kunnen zich nog steeds onverwachte dingen voordoen dus deze kan je niet incalculeren. Probeer het toch gewoon uit, daar zal je veel meer uit leren dan uit je excel.
    Toen ik en men vrouw pas begonnen daten heb ik haar express meermaals gekwetst omdat ik zeker wilde zijn van wat ze voor mij voelde en heb zo geleerd dat indien je liefde wil behouden, je zeker moet zijn dat geen van beide een ego heeft of kweekt. Zolang je nederig blijft ten opzichte van elkander doe je alles voor elkaar.
    Ik denk dat de meeste vrouwen direct kwaad zouden geworden zijn en gaan lopen. Laat ons maar zeggen dat men vrouw veel afkan en datzelfde geld voor mij ten opzichte van onze relatie.

En ik weet wat je bedoelt maar ik wil gewoon zeker zijn van de voornaamste kosten maar als ik ze volgens jou allemaal heb, dan moet ik gewoon nog eens herberekenen of alles wel klopt qua bedragen. Alvast bedankt voor je steun !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YellinD Bekijk bericht
    alle kosten, die jij van ons wil aanvaarden, zijn al gegeven
    Krijg steeds meer zelfvertrouwen als ik de reacties zie, heb dus beter men huiswerk gedaan dan verwacht en dan nog zonder hulp (in begrip met hetgene dat ik wist voor ik op dit forum kwam).

iTrader
    74 (93%)

Hmm je maakt een punt, als men systeem echt werkt dan is het misschien beter dat ik maar 2 € spendeer ipv 8 € of totaal niks maar dan kan ik haar niet helpen en ik ben een dagdromer ^^
    Dus mss al beter als ik het op 2 euro hou?
    Ik zou het niet spelen, maar met die redenering is je 2 euro al veel meer gerechtvaardigt

YellinD's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Krijg steeds meer zelfvertrouwen als ik de reacties zie, heb dus beter men huiswerk gedaan dan verwacht en dan nog zonder hulp (in begrip met hetgene dat ik wist voor ik op dit forum kwam).
    En natuurlijk is elk gezin en manier van leven zo eigen, dat de kosten ook eigen zijn. Dus, zoals hier ook al enkele keren gezegd, de eerste maanden/jaren alles bijhouden en budgetten aanpassen...
    From Belgium or the Netherlands? Check out Kayzr for some fun competitive tournaments! Join the fun and win prizes.
    Weekly Tournaments for: LoL, CSGO, HS, RL, Dota2, SC2, FIFA19, R6:Siege, Brawlhalla, Fortnite, Apex Legends, Fighting Games

Retired gamer, but still a member of: .:. SSKCLAN .:.

iTrader
    0
    Toen ik en men vrouw pas begonnen daten heb ik haar express meermaals gekwetst
    Toen ik dit las heb ik mij echt de vraag gesteld: waar zijt gij mee bezig

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom je dat nog niet weet na het lezen van de topic title

YellinD dat is wat ik ook al een tijdje dacht maar als het bevestigd word door anderen voelt dat natuurlijk goeD ^^
    en not2secure4u ik ben blij dat je akkoord gaat hehe

iTrader
    24 (100%)
    En bovendien passen onze sterrebeelden ook nog eens samen, een detail wat nadien aan het licht kwam Onze karakters zijn vrijwel op elkaar afgestemd dus nooit gene zware ambras en we leven al 3 jaar samen.
    Ah maar zeg dat dan meteen dat uw sterrenbeelden bij elkaar passen! In dat geval kan er u niks overkomen. Koop een villa, breid uw winkel uit met een extra rayon met verschillende soorten wortelsap en poept er direct nog een kind of 5-6 bij want dit zit helemaal snor!

profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lykmeraid Bekijk bericht
    Ah maar zeg dat dan meteen dat uw sterrenbeelden bij elkaar passen! In dat geval kan er u niks overkomen. Koop een villa, breid uw winkel uit met een extra rayon met verschillende soorten wortelsap en poept er direct nog een kind of 5-6 bij want dit zit helemaal snor!

tugrul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jij en je vrouw zijn zware 'pc gebruikers'. Is dit voor ontspanning of voor professionele redenen? Als het voor een professionele reden is moet je software aankopen en dit kost toch wel wat hoor. Tenzij je alles illegaal download.

Men heeft hier veel advies gegeven, maar de beste advies is toch dat je niet alles kunt plannen en uitrekenen. Zo werkt leven niet. Sometimes u just gotta go with the flow. Succes met de relatie en met jullie zaak. Mag ik vragen uit interesse wat voor een zaak het is?
    "Buig met degenen die buigen." - "Houd contacten met degene die jou heeft verlaten." - "Vergeef degene die jou onrecht heeft aangedaan." - "Gun anderen wat je jezelf gunt."

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tugrul Bekijk bericht
    Men heeft hier veel advies gegeven, maar de beste advies is toch dat je niet alles kunt plannen en uitrekenen. Zo werkt leven niet. Sometimes u just gotta go with the flow. Succes met de relatie en met jullie zaak. Mag ik vragen uit interesse wat voor een zaak het is?
    Biowinkel, staat hier al ergens.

tugrul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Biowinkel, staat hier al ergens.
    Ah ok, dat verklaart zijn bio-fanatisme hehe. No hard feelings voor TS.
    "Buig met degenen die buigen." - "Houd contacten met degene die jou heeft verlaten." - "Vergeef degene die jou onrecht heeft aangedaan." - "Gun anderen wat je jezelf gunt."

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YellinD Bekijk bericht
    Wij hebben een gezamelijk inkomen dat een stuk hoger ligt, en toch is het elke maand maar net break-even hoor. Wel 3 kinderen en zwaardere lening+huur

nog iets dat ik vergeten was: creche. Is ook snel 25euro per dag, of een 400-500euro per maand

Pampers zijn volgens mij niet in te brengen, maar jij hebt het over die herbruikbare luiers, om te wassen? Dat is niet aan mij besteed
    neenee ik breng ze niet in, je hebt dit misverstaan. Als wij iets meedoen schrijven wij het op een faktuur en op het einde van de maand betalen wij deze. Is niet hetzelfde als inbrengen omdat we geen voordeel doen, is eerder een extra controle voor belastingen die elke zelfstandige moet doen.
    Dus eigenlijk doen wij het werk voor hen zonder dat we ervoor betaald worden want ik kan het u zeggen dat er veel werk in kruipt in het opstellen van alle gevraagde papieren van economie enz...
    Wist je dat we moeten betalen gewoon om muziek te mogen afspelen in de zaak en dat er in onze gemeente een extra heffing is voor oppervlakte, min te betalen voor 250 m²? als je alle kosten kent van een zelfstandige dan vraag je je idd af hoe sommigen vooruit gaan.. maar als je hun winst dan weer ziet.... Er heeft ooit een koerier een blad in de brievenbus gestoken maar die had hem blijkbaar vergist want het was bedoeld voor een tv winkel verderop. Dit blad zat niet in een brief vandaar dat ik er naar keek omdat ik dacht dat het reclame was, maar nu bleek dat als een TV van het fabriek gekocht werd door de verdeler, er even 100% winst bijkwam en als de verdeler die aan de winkel doorverkocht kwam er weer 100% en de klant kon deze dan nog eens betalen. Ik denk dat ons probleem is dat we eerlijk zijn :/
    Ma ja... ben christelijk opgevoed dus liever een gerust geweten...

Jij en je vrouw zijn zware 'pc gebruikers'. Is dit voor ontspanning of voor professionele redenen? Als het voor een professionele reden is moet je software aankopen en dit kost toch wel wat hoor. Tenzij je alles illegaal download.

Persoonlijk gebruik en al mijn software is legaal, zelf windows 7 ultimate waar ik nu nog spijt van heb omdat ik kort ervoor zoveel geld had betaald voor Vista die dan niet stabiel bleek te zijn, windows 7 is een aanpassing Van vista (Vista v2.0) ma ben al jaren fan van windows en werk er graag mee. Probeer dan ook lang te wachten voor ik een ander besturingssysteem nodig heb want het is erg duur, maar in het geval van Vista kon ik niet anders... want zelf met Vista aangepaste hardware chrashte men pc nog vantijd.

Ah ok, dat verklaart zijn bio-fanatisme hehe. No hard feelings voor TS.
    Als je in de zaak staat en je leert iets bij door je clienten die hun ervaringen meedelen dan is het normaal dat je het automatisch bij jezelf ook gaat toepassen want echte kennis zit in levenservaring, niet in gissingen van hoge pieten die het willen weten maar het niet doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lykmeraid Bekijk bericht
    Ik herken sarcasme wanneer ik het zie maar weet dat ik men relatie daarop niet heb gebaseerd.
    Maar we hebben kort geleden verschillende tests gedaan en die komen altijd vrijwel overeen. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die op alle tests hetzelfde scoren.
    Liefde hangt samen met verdraagzaamheid dus als je karakter aangepast is aan dat van je partner, dan is er weinig wrijving en dus weinig ruzie.

Je kan het zien als een vrouw die het niet kan verdragen dat jij als man de bril altijd omhoog laat terwijl ik en mijn vrouw het heel normaal vinden dat iedereen de bril voor zichzelf moet bedienen want uiteindelijk doet de ene niet meer dan de andere... en onverdraagzaamheid is een teken van teveel egoisme en dat komt nooit niet goed. Als je een sterke relatie wil die niet enkel op lust is gebaseerd moet je niet afgaan op "passie" maar eerder op "liefde" en beiden zijn tegenovergestelden. Liefde moet altijd de hoofdreden zijn dan is passie ongevaarlijk maar zonder liefde is een relatie altijd gedoemd om te verdwijnen. Als je van iemand houd dan denk je aan elkander, niet eerst aan jezelf zoals de meeste mensen doen (ego). Twee mensen zonder ego kunnen gelukkig zijn en gelukkig blijven.
    Laatst gewijzigd door DaSXTC; 25 januari 2011 om 10:17

Denmilitair's schermafbeelding
    iTrader
    39 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    ²

iTrader
    74 (93%)
    Als je in de zaak staat en je leert iets bij door je clienten die hun ervaringen meedelen dan is het normaal dat je het automatisch bij jezelf ook gaat toepassen want echte kennis zit in levenservaring, niet in gissingen van hoge pieten die het willen weten maar het niet doen.
    Ervaringen zijn inderdaad een goeie leidraad maar ik denk als je écht de effectiviteit van deze dingen wil weten je mss best eens wat literatuur doorleest erover ? (wetenschappelijk gestaafd)

Want alhoewel ik denk dat er veel kan verandert worden aan de westerse manier van leven denk ik dat niet alles wat er rondgestrooid word van nadelen daadwerkelijk opwegen tegen de voordelen.

(bvb zag ik in je post iets staan van dat koffie slecht zou zijn voor het hart, maar veel studies tonen aan dat gematigd koffiegebruik geen slechte nadelige gevolgen zouden hebben voor het hart en eerder nog bijdragen tot een algemene altertheid en dergelijke)

Pagina 5 van 217 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten