Pagina 3 van 3 Eerste 123
    desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    vaste verhouding is slecht uitgedrukt. wildeverband is een mengeling van verschillende maten, maar er zit nog altijd wel een redelijke terugkeer van dezelfde maat in. Tis niet omdat ge op 250 volle stenen er 3 stukskes afval inmetst dat het wildverband is

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De ‘afvalstukjes’ vielen mij in het begin eigenlijk niet op, ik was enkel maar verrast van de kapotte stenen. Nu ik er op begin te letten is het inderdaad vreemd dat er zo veel kleine streepjes steen tussen zitten...
    Je verwacht toch op zijn minst dat een metser weet wat metsen in wildverband is.
    Ons huis bestaat voor 1/4 uit die baksteen en 3/4 uit crepi. Ik denk dan ook dat ik ga eisen dat ze het opnieuw moeten metsen. Zit nu al aan 40+ stenen met duidelijk zichtbare kappen in, als ik dan nog eens de stenen moet selecteren waar de hoogte de breedte overstijgt, kan ik evengoed de hele muur aanduiden....

De SOD firma heeft nochtans een goeie naam in de regio, maar vraag me stilaan af waar die op gebaseerd is...

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wienerberger... als ge natuurlijk al kiest voor den aldi van de bakstenen...
    sorry maar, gij komt hier ook graag maar wat forse uitspraken doen die op niets gestaafd zijn hé
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Fall Guys Ultimate Knockout en Rogue Company!
    http://twitch.tv/GroozL
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Wienerberger... als ge natuurlijk al kiest voor den aldi van de bakstenen...
    Say wat?

Dan vraag ik mij af welke gevelsteen gij hebt
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Werk zelf voor een SOD bedrijf. Heel benieuwd welke concurrent dit is. Je mag het ook via Pb sturen.
    Zeer pover metselwerk. Precies restjes baksteen tussen gestoken. Je hebt alle recht tot klagen. Het is niet dat een woning maar 10€ kost. Bouwbedrijven vergeten dit vaak...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    We hebben nog steeds geen verder antwoord gekregen van onze werfleider. Wel hebben we gezien dat ze gisteren al 3 stenen vervangen hebben, dus we gaan er wel van uit dat ze hun fout erkennen en het zullen oplossen. Wel hebben ze bij die 3 stenen de goede helft van de baksteen behouden en de andere helft vervangen. Ik begrijp niet goed waarom ze hem niet gewoon volledig vervangen door een volledige baksteen, dit is toch veel mooier dan 2 halve naast elkaar?
    Ik begin mij hier zo kwaad in te maken en overweeg om te eisen dat ze het helemaal afbreken en opnieuw aan beginnnen... Wat zouden jullie nu verder doen?

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killingblacky Bekijk bericht
    We hebben nog steeds geen verder antwoord gekregen van onze werfleider. Wel hebben we gezien dat ze gisteren al 3 stenen vervangen hebben, dus we gaan er wel van uit dat ze hun fout erkennen en het zullen oplossen. Wel hebben ze bij die 3 stenen de goede helft van de baksteen behouden en de andere helft vervangen. Ik begrijp niet goed waarom ze hem niet gewoon volledig vervangen door een volledige baksteen, dit is toch veel mooier dan 2 halve naast elkaar?
    Ik begin mij hier zo kwaad in te maken en overweeg om te eisen dat ze het helemaal afbreken en opnieuw aan beginnnen... Wat zouden jullie nu verder doen?
    Ik zou het in elk geval niet zo laten. Snap ook niet dat ze een halve steen vervangen, de werktijd die daar in kruipt weegt zeker op tegen de kostprijs van die steen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Dat zou mij nog veel harder ergeren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Dat klein steentje snap ik idd niet. Dit kan toch niet? En waarom dat ertussen metsen?
    Twijfel wat ik het ergste vind: stenen met hoek uit of dat streepje steen.
    Ik ken er niets van, maar die stukjes steen zouden mij inderdaad nog harder storen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killingblacky Bekijk bericht
    Toch ook raar om dan een halve steen te vervangen
    Dan zit je met nog meer kleine stukken. Maken ze die kapotte steen uit jouw muur dan met de goede helft van nog zo'n beschadigde steen die ze hebben liggen??

Ik zou precies toch ook om wat meer uitleg vragen waarom ze zo werken.

Regels voor berichten