Pagina 36 van 93 Eerste ... 263233343536373839404686 ... Laatste
    LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G63 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is da nie aan uw notaris om dergelijke dingen uit te pluizen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Uiteraard, maar vind dat niet echt ok dat een makelaar dat gewoon niet meedeelt...
    Dat is geen bagatel he, maar wss DE reden waarom dat huis zo ( samen met de veel te hoge vraagprijs).
    Is gewoon tijdverspilling langs beide kanten als die dat niet zegt...

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    66 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Shit ik leef niet menswaardig naar JPV-normen

Over enkele jaren er wel 30m² aanbouwen op gelijkvloers, dan zal het wel menswaardig zijn!

Ik vind een aparte wc op gelijkvloers toch sowieso al basis. Als je bezoek hebt zou ik ze anders de trap op moeten sturen naar de badkamer.. best vervelend.
    Het feit dat je 30m² bijbouwt lijkt eerder mijn punt te bewijzen
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    66 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    ...
    Dat is geen bagatel he, maar wss DE reden waarom dat huis zo ( samen met de veel te hoge vraagprijs).
    Ik zie je dat van de vraagprijs vaak zeggen. Is het niet gewoon dat je 'aanbodprijs' stelselmatig te laag is?
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Nope, er is een ander huis dat we als "backup" op het oog hebben voor een totaalrenovatie en waar we morgen naar gaan kijken... Als je gaat kijken op Google Maps, lijkt het alsof er een doorgang is voor het achterliggend perceel of percelen ( ligt vlak aan de golf van Puurs) , maar er wordt met geen woord over gerept op de site van de makelaar, ook op de fotos is het niet zo duidelijk... was pas op Google Maps dat mijn frank viel...

Ga morgen eens bellen... Zou wel straf zijn als ze daar effectief me hun golfkarrekes door uwen hof mogen rijden en die daar met geen woord over rept...
    link?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Het feit dat je 30m² bijbouwt lijkt eerder mijn punt te bewijzen
    Niet echt, da's puur een toevoeging aan luxe. (uitbreiding keuken)

Lijkt me gewoon dat mensen veel ruimte denken nodig te hebben, maar je past je al snel aan als je wat minder hebt hoor. Dat gaat allemaal en heeft ook z'n voordelen.

Nu goed, als je het kan, uiteraard bouw dan wat ruimer. Ik zie gewoon bij m'n ouders de bovenverdieping al 10 jaar niet meer gebruikt worden. (3 slaapkamers en een toilet)

Met meer kleinkinderen zou dat natuurlijk anders zijn. Nu hebben ze er maar 1, volgend jaar 2.

Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na lange tijd nog eens bouwgrond gevonden die aan quasi al onze verwachtingen voldoet en correct geprijsd staat. Een minder punt is dat de bouwgrond staat ingekleurd als mogelijks overstromingsgevoelig door een grote beek die vanachter grenst aan de tuin. De overkant van de beek, de baan die een 100tal meter stroomopwaarts de beek kruist en de hogerop gelegen velden zijn effectief overstromingsgevoelig gebied. Die zouden dus de grootste klap opvangen bij overstromingen maar ik blijf waarschijnlijk onterecht toch deels met een "wat als ..." gevoel zitten maar ook met het gevoel dat we dit beter niet laten schieten.

Die beek houdt blijkbaar ook in dat er beperkingen gelden over een zone van 5 meter maar daar valt wel mee te leven bij een grond van > 50m diep.

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayerbe Bekijk bericht
    Na lange tijd nog eens bouwgrond gevonden die aan quasi al onze verwachtingen voldoet en correct geprijsd staat. Een minder punt is dat de bouwgrond staat ingekleurd als mogelijks overstromingsgevoelig door een grote beek die vanachter grenst aan de tuin. De overkant van de beek, de baan die een 100tal meter stroomopwaarts de beek kruist en de hogerop gelegen velden zijn effectief overstromingsgevoelig gebied. Die zouden dus de grootste klap opvangen bij overstromingen maar ik blijf waarschijnlijk onterecht toch deels met een "wat als ..." gevoel zitten maar ook met het gevoel dat we dit beter niet laten schieten.

Die beek houdt blijkbaar ook in dat er beperkingen gelden over een zone van 5 meter maar daar valt wel mee te leven bij een grond van > 50m diep.
    Via geopunt kan je bekijken of het de laatste jaren ook effectief overstroomt is daar, dat geeft ook al een goede indicatie over hoe risicovol dat stukje net is.
    Hoist Your Colours High!

iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    link?
    Gespot op Immoweb: https://immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/puurs sint-amands/2870/id8357478

Op Google Maps zie je het duidelijk... Heb daarstraks gebeld naar immo en effectief: is private golf en af en toe komt er dus ene me zijn golfkarretje door uwen hof, je moet 4 meter in de breedte vrijhouden.

Ik vroeg of dat niet de moeite was om op de website te zetten...

"Dat staat erop hoor"

"Neen meneer"

"Ahja foutje" ... Het zal wel, niet te vertrouwen die mannen!

iTrader
    42 (92%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Ik zie je dat van de vraagprijs vaak zeggen. Is het niet gewoon dat je 'aanbodprijs' stelselmatig te laag is?
    Nope, zeker niet in dit geval... Zie de link hieronder en dan helemaal als je dan nog rekening houdt met die uitweg.

Ook die nieuwbouw van 2014 in Duffel staat imo veel te duur en blijkbaar sta ik niet alleen met die mening

Als iets correct geprijsd is in de regio waar wij zoeken, is het binnen de week weg... Wat overblijft is overpriced oude brol of weliswaar deftige woningen, maar ook veeeel te duur voor wat het maar is.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Waar kan je je (nieuwbouw) huis goed laten schatten? Op de gekende sites is ons huis nog niet gekend met het huisnummer.

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zet een paar foto's 9lives zal dat wel doen.

Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Via geopunt kan je bekijken of het de laatste jaren ook effectief overstroomt is daar, dat geeft ook al een goede indicatie over hoe risicovol dat stukje net is.
    Die overlays wist ik nog niet dat die er waren. De grond valt buiten recent overstroomde gebieden en buiten risicozone. Top

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gespot op Immoweb: https://immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/puurs sint-amands/2870/id8357478

Op Google Maps zie je het duidelijk... Heb daarstraks gebeld naar immo en effectief: is private golf en af en toe komt er dus ene me zijn golfkarretje door uwen hof, je moet 4 meter in de breedte vrijhouden.

"Dat staat erop hoor"

"Neen meneer"

Dat stuk van de tuin aan de rechterkant?

Als ik kijk naar die vraagprijs heb je met jouw budget meer als 400K renovatiebudget over. Zou je dat toch niet eens gaan bekijken. Dat wegje kan je afpalen en met 400K kan je van dat huis écht wel iets maken hoor.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

"Dat staat erop hoor"

"Neen meneer"

Even de correcte link hier zetten, want in die van jou ontbreekt er een koppelteken:
    https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/...2870/id8357478

De vorm van de tuin is ook nogal vreemd. Als je de perceelgrenzen bekijkt op Geopunt zie je dat het grootste deel tuin in een tweede perceel ligt, dat voor een deel achter het huis van uw rechterbuur doorloopt. Het is dus onmogelijk om vanachter de vensters in het huis een volledig overzicht te hebben over de tuin.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Even de correcte link hier zetten, want in die van jou ontbreekt er een koppelteken:
    https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/...2870/id8357478

De vorm van de tuin is ook nogal vreemd. Als je de perceelgrenzen bekijkt op Geopunt zie je dat het grootste deel tuin in een tweede perceel ligt, dat voor een deel achter het huis van uw rechterbuur doorloopt. Het is dus onmogelijk om vanachter de vensters in het huis een volledig overzicht te hebben over de tuin.

Neen dat klopt niet hoor. Hetzelfde nummer wil niet zeggen deel van hetzelfde perceel.

Dit is het perceel

Regels voor berichten