iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Hulp gezocht in keuze

Hey

Ik heb deze week een appartement gekocht maar ben nog aan het twijfelen over de ondergrondse parkeerplaats.

Thuis hebben we al uren gediscussieerd. Het gaat tussen een parking op een hoek of een parking normaal gezien voor rolstoelen maar die is 3000 euro duurder. Is dat de meerprijs waard vinden jullie.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja

Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    We hebben een jaar gewoond in een app met ondergrondse parking. Het zicht mis ik niet, de buren niet, de gang niet, de kamers niet, maar wel de parking.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door westelboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hey

Ik heb deze week een appartement gekocht maar ben nog aan het twijfelen over de ondergrondse parkeerplaats.

Thuis hebben we al uren gediscussieerd. Het gaat tussen een parking op een hoek of een parking normaal gezien voor rolstoelen maar die is 3000 euro duurder. Is dat de meerprijs waard vinden jullie.
    Is de rest van de route aangepast aan een rolstoel. Dus geraak je van de parking vlot naar uw appartement met een rolstoel ?
    Verwacht je, dat als je ooit in een rolstoel zit, dat jij de wagen gaat nemen, of ga je u laten rijden en gebruik maken van taxi's. Ook nakijken ofdat er iets geschreven staat in de akte van het gebouw, of je dan meer betaald voor onderhoud etc. Vb indien je zonder die parking niet moet meebetalen aan de lift, anders wel... Dat jij en de anderen die zo'n rolstoelparking hebben, meer moeten bijdragen in de kosten voor het op punt houden van de specifieke infrastructuur die hiervoor dan voorzien is... kleine kans dat dat het geval zal zijn, maar toch best een kijken. Dan ben je zeker of het enkel 3k is.

Afhankelijk hiervan ga je een keuze kunnen maken.
    Ik verwacht niet dat je een meerprijs gaat kunnen vragen voor het verhuren van de woning ooit in de toekomst omdat er een gehandicaptenparking bijzit.

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Hangt ook van het appartement af, een extra brede parking is niet enkel voor rolstoelgebruikers een plus, maar ook voor jonge gezinnen die anders met maxicosi etc tussen 2 auto's moeten manoeuvreren. Maar dan moet je appartement daar natuurlijk ook op afgestemd zijn, voor een klein 1 slaapkamerappartement vind ik het de meerprijs niet waard bvb.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Pakt maar een parking dat er geen andere auto's dicht bij den uwe staan geparkeerd. De mijne is volledig gehavend na 6 jaar ondergronds parking. Staan om en bij de 40 streepjes op van mensen die hun deur tegen de mijne open kloppen. En minstes een stuk of 4 blutsen in.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL
    I is smoll troll

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou de duurdere parking nemen als die plaats effectief groter is.
    Mss dat je daar nu het nut niet van inziet.
    Maar in de toekomst kan dat mss nuttig blijken.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Regels voor berichten