iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ervaring met Floorify en Coretec gezocht

Wij zijn momenteel een nieuwbouw aan het plaatsen en zitten in de fase waarbij we onze vloer voor boven mogen kiezen. Beneden en boven in de badkamer hebben we een tegelvloer, maar voor de andere kamers zijn we nog op zoek. In onze zoektocht viel zowel Floorify en Coretec bij ons in de smaak, door de naturelle look. Nu zijn we op zoek naar enkele ervaringen, want vooral van Floorify vind ik niet veel terug op internet. Alle positieve en negatieve ervaringen zijn dus welkom!

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    (Click) vinyl bedoel je? Geen ervaring mee maar quasi alle merken zullen wel allerlei soorten look hebben zeker?

Click-kurk lijkt me ook wel leuk maar die hebben enkel schilderplinten (Santana) dus wij hebben het gewoon bij laminaat gehouden

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is nog een relatief jong merk ook floorify.

Maar wat ik al op beurzen heb gezien is het toch zeer mooi materiaal. Prijzen liggen ook in lijn met een degelijke laminaat. Wij gaan waarschijnlijk onze verdieping ook afwerken met floorify.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Tags for this Thread

Regels voor berichten