Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0

Hondenpoep op mijn oprit

De laatste maanden ligt er dagelijks hondenpoep op mijn oprit wat uiteraard echt niet meer leuk is.
    Ik heb de volgende maatregelen al genomen:

- Hondenspray gespoten (niet schadelijk voor het dier)
    - Hondenpoepzakje klaargelegd onder een steen.
    - Vriendelijk bordje geplaatst voor de eigenaar.

Maar niets helpt... Helaas heb ik ook geen enkel idee wie het is, anders zou ik die eigenaar zeker aanspreken.

Iemand nog andere ideeën? Voor alle duidelijkheid, ik wil geen schade toebrengen aan de hond. Dat beestje kan er ook niet aan doen dat het bij zo'n associale en onrespectvolle eigenaar terecht gekomen is.

iTrader
    32 (94%)
    Camera plaatsen en kijken wie het is en vervolgens persoonlijk aanspreken.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Camera plaatsen en kijken wie het is en vervolgens persoonlijk aanspreken.
    Het lastige is alleen dat ik parkeer op het stuk tussen mijn huis en het voetpad (op die locatie ligt de hondenpoep, alsook op het paadje naast mijn huis om naar mijn deur te gaan).
    Als ik een camera plaats op deze locaties, dan ga ik sowieso de openbare weg mee filmen. Ik geloof dat dit niet mag, tenzij ik me vergis?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    De hele dag/nacht kamperen in een struik, vervolgens de dader zijn tanden eruit kloppen!
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mijn vader had een scarecrow om de buurkatten en reigers van zijn koivijver weg te houden... Soort sproeier met bewegingssensor.
    Jammer dat je zelf zou moeten investeren omdat iemand zo een asociaal gedrag vertoond wel...

https://www.macrovet.nl/watersproeie...nnepaneel.html

iTrader
    7 (100%)
    Groter bord hangen met: u bent gefilmd, u mag een pakje in je brievenbus verwachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    0
    Altijd gehoord dat peper strooien efficiënt is.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    De hele dag/nacht kamperen in een struik, vervolgens de dader zijn tanden eruit kloppen!
    "Voor alle duidelijkheid, ik wil geen schade toebrengen aan de hond."
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Kijken wanneer het voorvalt. Tijdens het week-end, aangezien je zegt dat het elke dag is, op dat moment zien wie er passeert met een hond en zodra het voorvalt die persoon persoonlijk aanspreken + nemen foto.
    Indien dit de volgende keer nog voorvalt, ermee naar de politie gaan.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    "Voor alle duidelijkheid, ik wil geen schade toebrengen aan de hond."
    Ah maar de dader noem ik in deze de eigenaar van de hond!
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Nu begrijp ik waarom mensen zo'n lelijk bord met een pictogram van een kakkende hond in hun schone tuin zetten. Ergerlijk.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wordt al ambetant als de onze zijn gevoeg doet in iemand zijn grasperkje langs de weg, en ruim het dan zo snel mogelijk op. Een hoop mensen laten alles liggen in openbare stukjes gras uit gemakzucht want ja, geen "slachtoffer". Maar om dat op iemand zijn oprit te laten liggen moet je toch een asociale zak zijn.

Ik zou toch proberen hem te betrappen eerlijk gezegd, zoals Renegadexxripxx zegt, eens verschieten kan wonderen doen. Het kan niet van een loslopende hond of een kat zijn?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik wordt al ambetant als de onze zijn gevoeg doet in iemand zijn grasperkje langs de weg, en ruim het dan zo snel mogelijk op. Een hoop mensen laten alles liggen in openbare stukjes gras uit gemakzucht want ja, geen "slachtoffer". Maar om dat op iemand zijn oprit te laten liggen moet je toch een asociale zak zijn.

Ik zou toch proberen hem te betrappen eerlijk gezegd, zoals Renegadexxripxx zegt, eens verschieten kan wonderen doen. Het kan niet van een loslopende hond of een kat zijn?
    Dat kan idd ook van een hond zijn dat los rondloopt, je zou al bijna zoiets denken.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Politie bellen, dan komen die met een speurhond!

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Het lastige is alleen dat ik parkeer op het stuk tussen mijn huis en het voetpad (op die locatie ligt de hondenpoep, alsook op het paadje naast mijn huis om naar mijn deur te gaan).
    Als ik een camera plaats op deze locaties, dan ga ik sowieso de openbare weg mee filmen. Ik geloof dat dit niet mag, tenzij ik me vergis?
    Je moet ook niet zeggen dat je het gefilmd hebt he. Zeg dat je het gezien hebt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten