Pagina 3 van 3 Eerste 123

iTrader
    32 (94%)
    Ik zou niet continue willen streamen naar het internet hoor.. Gewoon een Synology NAS zetten, het enige dat je moet doen is de wizard doorlopen, dan krijg je ook een zelf gekozen DNS naam à la "mijnsysteem.synology.me" en dan dien je nog de poort open te zetten op je Telenet/Proximus modem. Je kan van overal, via de smartphone app, inloggen, live kijken, screenshots nemen, archief beelden bekijken, etc..

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet akkoord ... met zo'n attitude moet je ook geen gmail, exchangeonline, onedrive, icloud, of zelfs bank... gebruiken.
    Dan blijft er nog weinig over.

Ik zou zelfs zeggen de kans dat uw synology crasht of ineens niet meer marcheert na de zoveelste firmware update, uw schijven gecrasht zijn, is groter dan de kans dat zo'n cloud provider juist gehackt wordt op het moment dat jij beelden nodig had, en al uw beelden gewist zijn.

En als het u te doen is om privacy, ja camera's bij u thuis binnen hangen zou ik dan zoieso afraden, hack of niet.
    Camera's hang je buiten. Niet boven uw slaapkamerbed : )
    De privacywetgeving draait niet rond uw privacy, wel rond die van anderen.

In een cloud systeem is die andere, echter hun klant. Maar ook de bezoeker van die klant waar die eventueel geen toestemming gegeven hebben om gecapteerd te worden.

Koppel dat dan ook nog eens aan het gdpr gegeven en het hek is helemaal van de dam. Ik wacht gespannen.

GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The-G-Master Bekijk bericht
    Hebben die ook versies die je buiten in de muur kan boren? Heb die precies niet gezien.

Bij mij zou het puur voor buiten gebruik zijn.
    https://www.coolblue.be/nl/product/6...YaAgKgEALw_wcB

De mount vijs je vast in de muur en de camera schroef je erop. Ze hebben nu ook een 4k camera maar die is redelijk prijzig.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Hier thuis ook Unifi. Zeer content van. Ik zou wel niet meer de NVR nemen, wel de Cloud Key GEN2+. Dan kan je gebruik maken van de Unifi Protect app, die is veel sneller en gebruiksvriendelijker.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    De privacywetgeving draait niet rond uw privacy, wel rond die van anderen.

In een cloud systeem is die andere, echter hun klant. Maar ook de bezoeker van die klant waar die eventueel geen toestemming gegeven hebben om gecapteerd te worden.

Koppel dat dan ook nog eens aan het gdpr gegeven en het hek is helemaal van de dam. Ik wacht gespannen.
    Of die beelden nu op uw synology of in de cloud staan, de wetgeving blijft hetzelfde hoor. Dat staat vast in de algemene voorwaarden van die cloud service.

Met bezorgd om privacy bedoel ik wat als er gehacked en gechanteerd met beelden wordt, is daar met de cloud meer risico voor dan met een synology.
    Misschien. Wat persoonlijke meningen zijn en ook afhangt van hoe veilig uw synology is.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 26 augustus 2019 om 21:17
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Of die beelden nu op uw synology of in de cloud staan, de wetgeving blijft hetzelfde hoor. Dat staat vast in de algemene voorwaarden van die cloud service.

Met bezorgd om privacy bedoel ik wat als er gehacked en gechanteerd met beelden wordt, is daar met de cloud meer risico voor dan met een synology.
    Misschien. Wat persoonlijke meningen zijn en ook afhangt van hoe veilig uw synology is.
    De wetgeving blijft hetzelfde. Maar wanneer een individue zich niet houdt aan de gdpr of een bedrijf houdt zich er niet aan. Dat is dag en nacht verschil. Een persoon krijgt een waarschuwing of een beperkte boete. Een bedrijf kan er wel eens falliet aan gaan.

Een foto / camerabeeld is en blijft informatie over de identiteit van iemand :
    https://www.ipaf.org/nl/news/2018/03...ivacywetgeving
    Laatst gewijzigd door Renegadexxripxx; 26 augustus 2019 om 21:52

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GvR Bekijk bericht
    https://www.coolblue.be/nl/product/6...YaAgKgEALw_wcB

De mount vijs je vast in de muur en de camera schroef je erop. Ze hebben nu ook een 4k camera maar die is redelijk prijzig.
    Thanks voor de tip
    Zolang het deftige beelden maakt en goed werkt is het voor mij in orde

iTrader
    0
    Heb de meeste info hierboven doorgenomen. Mn technische kennis laat het niet toe om zelf iets te ontwerpen dat ook nog eens stabiel gaat draaien.

Lijkt dus een “out of the box” oplossing te worden a la Nest, Arlo, Ring, ... te worden.

Jullie hebben me idd wat verder doen denken ook. Zijn er goede bewegingssensoren of individuele oplossingen per venster / deur bv?

Het lijkt me een goede toevoeging om wat lawaai te kunnen maken moest k bv een notificatie missen / slaap, zonder mijn tussenkomst

iTrader
    4 (100%)
    Ik zou graag een slimme deurbel aanschaffen (camera + sturing via app) met daaraan ook het elektrisch slot in de voordeur gekoppeld (in de trend van Nest Hello of Ring). Weten jullie of het met deze systemen mogelijk is het slot aan te sturen? Zoniet, zijn er alternatieven waar dit wel bij gaat lukken?

Bijkomend zou ik de installatie graag overlaten aan iemand met de nodige ervaring, ik heb al wat gezocht naar installateurs maar nog zonder veel succes, ik zag bv dat 50five in Nederland een installatie dienst aanbied). Zijn er ook BE alternatieven?

Bedankt!

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3lives Bekijk bericht
    Ik zou graag een slimme deurbel aanschaffen (camera + sturing via app) met daaraan ook het elektrisch slot in de voordeur gekoppeld (in de trend van Nest Hello of Ring). Weten jullie of het met deze systemen mogelijk is het slot aan te sturen? Zoniet, zijn er alternatieven waar dit wel bij gaat lukken?

Bijkomend zou ik de installatie graag overlaten aan iemand met de nodige ervaring, ik heb al wat gezocht naar installateurs maar nog zonder veel succes, ik zag bv dat 50five in Nederland een installatie dienst aanbied). Zijn er ook BE alternatieven?

Bedankt!
    Zoek je zoiets?

https://www.slimmedeursloten.nl/prod...ine-draaiknop/
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Niet echt , er zit momenteel al een elektrisch slot in de deur (wat je vaak ziet in appartement gebouwen). Mijn vriendin heeft haar kine praktijk in huis waardoor dit voorzien is. Dit zijn echter momenteel gewoon nog twee los hangende draadjes aan de meterkast. Wat we dus willen is de klassieke parlefoon vervangen door een modernere oplossing.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3lives Bekijk bericht
    Niet echt , er zit momenteel al een elektrisch slot in de deur (wat je vaak ziet in appartement gebouwen). Mijn vriendin heeft haar kine praktijk in huis waardoor dit voorzien is. Dit zijn echter momenteel gewoon nog twee los hangende draadjes aan de meterkast. Wat we dus willen is de klassieke parlefoon vervangen door een modernere oplossing.
    Kan je toch op verschillende manieren oplossen.
    Je kan gewoon zo een Z wave I/O kopen en die aansturen.

Echt 1001 manieren. Van volledig domotica tot gewoon een simpel blok I/O over ethernet dat je aanstuurt met een app.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Tags for this Thread

Regels voor berichten