Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Discussie: Rokende onderbuur

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik woon op den boerenbuiten, eergisteren hebben ze mest liggen smijten in het veld naast & achter ons, en ja, binnen bij ons stinkt het nu een paar dagen naar stront, maar dat hoort er bij, je kan niet op elke moment van de dag 100% zuivere lucht hebben, of misschien in nieuw-zeeland ofzo?
    Ik moet nu wel zeggen dat ik daar nog nooit echt last van had, wij hebben zowel in de stad als op de boerenbuiten gewoond. Nooit is er een kwalijke geur naar binnen gekomen.
    Dat het buiten naar koeienmest stinkt, hoeft nog niet te betekenen dat het binnen er naar stinkt. En al helemaal niet dat de geur in de kleren gaat kruipen.
    Bij TS is het zelfs zo dat die geur in de kleren kruipt, dat vind ik er wel serieus over gaan. En al helemaal als er een kinderwens is, je wilt toch geen baby in zo'n omgeving laten opgroeien?
    Iedereen weet intussen wel al dat passief roken ook heel ongezond is.

Leven en laten leven is mijn motto, maar hinder wel geen anderen met jouw leven.

@TS: hou er wel rekening mee, dat als zij uiteindelijk aan de andere kant van het terras zou gaan zitten, die rook eventueel nog steeds bij jou kan terechtkomen.
    Rook gaat niet altijd verticaal omhoog. En dan wordt het wel heel moeilijk om nog extra maatregelen te vragen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elosopardo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik niet, maar mn vriendin ondertussen wel. Er kwam blijkbaar niet veel uit, buiten dat ze niet binnen mag roken van haar partner en dat ze toch moeilijk elke keer moet gaan wandelen als ze wil roken (wat voor alle duidelijkheid ook niet hoeft he)... Ze was wel al wat begripvoller dan de onderbuur zelf voor zover dat het iets uitmaakt.

Ach ja we laten nu alle ramen en roosters volledig dicht en heb ik de ventilatie onder het wettelijk minimum gezet met als gevolg hogere co2 niveaus en "slechte" luchtkwaliteit volgens ons metertje hier (voor zover dat betrouwbaar is), maar alles is beter dan die vieze rooklucht.

Ondertussen hebben we sinds kort airco laten plaatsen, hopelijk kunnen we zo een betere luchtcirculatie krijgen via de andere ramen...
    Gelukkig zal uw buitenunit niemand storen... Zoals bij elke burenruzie heeft ieder verhaal 2kanten. Jij typt uw frustraties maar imo redelijk overdreven. Yolo

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Buitenunit staat op het dak die ziet hij dus niet qua geluid zetten we hem savonds zelfs speciaal op de geluidsarme stand, maar eigenlijk hoor je er buiten sowieso niets van. Btw voor die installatie heb ik wel goedkeuring op de algemene vergadering moeten vragen he

Wij wonen hier niet echt op den buiten ma zo juist buiten het dorpscentrum. De boer die zijn veld bemest dat stoort me nu eens totaal niet.
    Je mag uiteraard vinden dat ik overdrijf, maar als je thuiskomt als niet-roker in een appartement dat volledig (buiten het wc en de inkom) ruikt naar de sigaretten, geloof me daar word je niet blij van. En dan mogen we misschien nog blij zijn dat zijn vriendin gewone sigaretten rookt, bij zijn maten zit er soms nog wat anders tussen gedraaid

Maar we zullen hier de discussie sluiten, heeft geen nut meer. Het deed al gewoon goed het hier eens te kunnen neerpennen
    Visca Barça

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten