pijlman's schermafbeelding
    iTrader
    25 (90%)

Bureaukasten op maat

Ik ben op zoek om mijn bureau in te richten met wandkasten.

Ik had prijs laten maken bij de persoon die onze badkamer gemaakt heeft maar dat was om achterover te vallen.
    het waren ook maar cnc corpussen en geschilderde deurtjes.

Bij Ikea hebben ze niet echt de mogelijkheid om bureaukasten te maken zie ik.
    Kent iemand een partij (regio Deinze - Aalter - Tielt) of online waar ik kasten kan laten maken?

Church of Noise's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Camber al geprobeerd?

Kasten op maat zijn helaas altijd wel duur vrees ik...
    The beatings will continue until moral improves!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Church of Noise Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Camber al geprobeerd?

Kasten op maat zijn helaas altijd wel duur vrees ik...
    Grappige is dat Camber helemaal niet op maat is, werken met vaste maten voor hun corpussen die ze dan gewoon bij een Duitse fabrikant gaan bestellen.
    Als je wat handig bent kan je de corpussen laten maken door een schrijwerker en zelf in elkaar steken (bvb Zaag & plakwerk - Interieur Gilis NV). De fonten (deurt) kan je redelijk makkelijk maken uit multiplex.

Pro-tip: De corpussen van ikea (metod) zijn zeer goed en kan je deftige deuren aanhangen.
    Laatst gewijzigd door Mothman; 24 juli 2019 om 14:51

SIO's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik ging net zeggen: ga dan eerder corpussen in IKEA halen, snij er desnoods stuk af voor het maatgedeelte (al is een MDF boord rondom geschilderd ook wonderwel naar 'maatwerk' toe) en laat de fronten eerder maken voor mooi design look want de fronten kijk je normaal meest op.
    Hoe creatiever de kast wordt, hoe moeilijker IKEA toe te passen. Keuzes maken..

iTrader
    0
    270219 - 155453

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hieronder een paar die in de ruime regio rond Aalter:

ID Interieur bvba

Atelier 7

Heko Projects bvba

En langs de N44 (baan Aalter - Knokke) een paar kilometer buiten Aalter staat er ook "kasten op maat" aangegeven op een bedrijf daar, ik denk dat het Nordex is. Daar heb ik zelf echter geen ervaring mee.
    Laatst gewijzigd door Noctilucus; 27 juli 2019 om 11:57
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

EmP's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Stevens Meubelen (Oedelem) was bij ons veel goedkoper dan alle kleine zelfstandigen die we gecontacteerd hebben. En werk was beter uitgevoerd ook!
    Dell laptop kopen met mooie korting? PM mij!

beton's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb een boel maatwerk laten maken thuis. Kan u zeker iemand aanraden - maar liefst in PM (aangezien ik enkel zijn naam en telefoonnumer heb).
    Zal een berichtje sturen.

sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EmP Bekijk bericht
    Stevens Meubelen (Oedelem) was bij ons veel goedkoper dan alle kleine zelfstandigen die we gecontacteerd hebben. En werk was beter uitgevoerd ook!
    Doen die maatwerk ?!
    PC||Antec P182 4x Noctua NF-P12 :: Asus P7P55D LE :: i7 860 @ 4.0 (20x200 Vcore 1.35v IMC 1.40v Scythe Mugen II) :: 4x2gig Corsair Dominator @ 1600 (8-8-8-20 1.6v) :: Asus 5870 @ 930/1250 :: 40gig Bootdisk SSD 500gig workdisk :: Roccat Kave :: Roccat Kone :: Logitech G19

iTrader
    0
    Veel verschil zit ook in de afwerking, als je dit laat doen in laminaat is het bijna dubbel zo duur als in melamine. Ik zou wel niet aanraden van je bureau in melamine te laten maken, want die is gegarandeerd snel beschadigd.

Ik heb een bureau + kast laten maken door een schrijnwerker, oerdegelijk maar de prijs was er ook wel naar. Kwaliteit betaal je.

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Veel verschil zit ook in de afwerking, als je dit laat doen in laminaat is het bijna dubbel zo duur als in melamine. Ik zou wel niet aanraden van je bureau in melamine te laten maken, want die is gegarandeerd snel beschadigd.

Ik heb een bureau + kast laten maken door een schrijnwerker, oerdegelijk maar de prijs was er ook wel naar. Kwaliteit betaal je.
    Helemaal akkoord. En een goeie meubelmaker / schrijnwerker zal dat ook duidelijk maken als je offertes laat opmaken.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beton Bekijk bericht
    Ik heb een boel maatwerk laten maken thuis. Kan u zeker iemand aanraden - maar liefst in PM (aangezien ik enkel zijn naam en telefoonnumer heb).
    Zal een berichtje sturen.
    Mag ook naar mij als je wilt (als het een beetje betaalbaar is ook ).

Regels voor berichten