Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste
    M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vermoed dat je nog niet direct gaat zien dat verf van de action brol is, dat komt vaak maar na een tijdje boven.
    Waarom zou je dat na een tijd zien? Ik heb mij ooit laten vertellen dat het voornaamste verschil tussen dure en goedkope verf de verdunning is. Hier alles met die van de gamma gedaan en ziet er nog perfect uit na 3 jaar.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Ja sowieso droog en goed geschuurd. De eerste 3 uur gingen perfect, is pas nadien dat ik die velletjes zag dus moet iets aan de combinatie verf/borstel/temperatuur geweest zijn.
    Heb je na het schuren uw muren en plafond afgewassen?

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Ik haat schilderen. Heb mijn (toen nieuwe) app een primerlaag gegeven en de deuren 3 lagen. Erna was ik het echt schijtebeu. Da's nu 3 jaar geleden.
    Had ook wat problemen met de bezetting. Kwam er hier en daar wat af tijdens het rollen. Zelf moeten bijwerken en het trekt op geen ballen
    Het gebouw is nu gezet (barsten hier en daar) en 't is eigenlijk de moment om nekeer deftig te schilderen. Maar zie het mezelf niet doen eerlijk gezegd. Serieus aan 't uitstellen. Mssn toch maar laten doen..
    Heb mijn huis 3 jaar geleden ook in ne witte primer gezet. Deuren heb ik afgelakt gekocht.
    Maar zie dat ook niet zitten on die eindlaag er zelf op te zetten. Dat is echt wel een pokkewerk.

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik was vorig weekend aan het schilderen in een nieuwbouw. In het begin ging alles goed, maar na de middag kwamen er soms zo velletjes in de verf op de muur terecht (beetje zoals bij melk die overtijd is)
    Ik heb de hele tijd door geschilderd, dus de verf had geen kans om te drogen. De pot heb ik altijd goed gesloten na het bijgieten in mijn mengbak. Enkel de eerste keer 's ochtends alles goed dooreen geroerd, nadien niet meer
    Het werd tegen de middag wel warm (23C), zou dat de reden zijn? Of moet je vaker door de verf roeren?
    oude verfrol of verfrolhouder?

kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Lijkt mij dat de verf aan de binnenkant van uw verfbak aan het loskomen is en wanneer je er dan met uw verfrol over rolt om nieuwe verf te nemen de pelletjes dan mee in de verfrol terecht komen en dan zo op de muur.

kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik was vorig weekend aan het schilderen in een nieuwbouw. In het begin ging alles goed, maar na de middag kwamen er soms zo velletjes in de verf op de muur terecht (beetje zoals bij melk die overtijd is)
    Ik heb de hele tijd door geschilderd, dus de verf had geen kans om te drogen. De pot heb ik altijd goed gesloten na het bijgieten in mijn mengbak. Enkel de eerste keer 's ochtends alles goed dooreen geroerd, nadien niet meer
    Het werd tegen de middag wel warm (23C), zou dat de reden zijn? Of moet je vaker door de verf roeren?
    Lijkt mij dat de verf aan de binnenkant van uw verfbak aan het loskomen is en wanneer je er dan met uw verfrol over rolt om nieuwe verf te nemen de pelletjes dan mee in de verfrol terecht komen en dan zo op de muur.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kawadude Bekijk bericht
    Kan inderdaad goed zijn. Heb zelf ook zo gevaren.
    Of zoals Renegadexxripxx zegt, muren niet afgewassen en teveel schuurstof nog aanwezig.

Kan zoiets ook voorkomen door het schilderen bij te hoge temperatuur?
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    4 (100%)

schilderen van een woning, doe het zelf of schilder inhuren?

Kennis van me is aan het schilderen (nieuwbouw), de verf komt los in de hoeken en tussen de scheidingen.
    In de andere woningen hebben ze geen probleem met loskomende verf (andere schilders wel).
    Ik neem aan dat die verf gewoon brol is?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door The Prophet; 24 juni 2019 om 12:14

iTrader
    4 (100%)

schilderen van een woning, doe het zelf of schilder inhuren?

Dubbel

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Waarom zou je dat na een tijd zien? Ik heb mij ooit laten vertellen dat het voornaamste verschil tussen dure en goedkope verf de verdunning is. Hier alles met die van de gamma gedaan en ziet er nog perfect uit na 3 jaar.
    Idem, allee hier was het hubo verf. Maar ik zie echt 0.0 verschil met andere verf se.

iTrader
    0
    is 3000 euro dan wel of niet een goede prijs voor een volledig appartement van 2 slaapkamers te laten schilderen door een professionele schilder? dat is de prijs zonder factuur

mijn vriendin verklaart mij zot om een bijna een volledig maandloon te spenderen aan wat schilderen, maar ik overweeg van haar gewoon iets wijs te maken en niet de echte prijs te zeggen. ik heb de woonkamer 3 jaar geleden geschilderd en dat trekt op niks plus dat was echt een hel. achteraf gezien denk ik dat ik het toen beter direct had laten doen, voordat de meubels erin stonden. nu staan hier meubels in, lijkt me wel extra lastig daardoor

iTrader
    4 (100%)
    Echte mannen liegen tegen hun vriendin als het over de prijs van het schilderen van een appartement gaat

Ik zou zeggen dat je die 3000 ballen gewoon hebt verdaan bij de hoertjes, maar eigenlijk stiekem heb je lekker je appartement laten schilderen

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    0
    Is het schilderen inclusief deuren en ander hout? Dan vind ik 3k wel OK.

Als het alleen maar is voor de muren en plafond, redelijk prijzig, maar waarschijnlijk wel de juiste prijs.
    Ze moeten ook alles afplakken enzoverder he, en zijn verantwoordelijk voor schade of als er stukken niet goed gedaan zijn.
    Tis niet alleen wat met een borstelke wrijven zoals uw vriendin zou denken.

Trouwens 3000 euro moet je niet zien als een "volledig maandloon" maar eerder als "onze opgebouwde spaarreserve waar we 6 maand voor zijn moeten gaan werken".
    Maar ja als je dat tegen uw vriendin zegt dan ga je nog veel mogen zelf doen.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als 3000 euro nog geen volledig maandloon is van u dan is dat an sich niet zoveel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Als 3000 euro nog geen volledig maandloon is van u dan is dat an sich niet zoveel
    Zal wel het maandloon van het koppel zijn

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten