Pagina 7 van 11 Eerste ... 34567891011 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    1 jaar oud. Met een flexibel ja, zoals elke kraan.

48° leek mij ook relatief laag maar dat is blijkbaar de default temperatuur dat ze die Daikin op afstellen.
    Volgens mij zit het in de kraan. Want of ik nu warm of koud laat lopen, dat maakt niet uit, tis gewoon de eerste 3-4 seconden dat het zo muf ruikt en dan is het weg. Ik heb de kraan en flexibels al gedemonteerd en uitgekuist met een pijpreiniger in heet water maar tis niet opgelost.

Dat het in de leiding zou blijven staan lijkt me raar want dan zou het ook stinken langs het shellkraantje
    Heb het wel eens in een oude kraan gezien dat die flexibel vol vuil zat, maar dat kan toch niet na max een jaar..

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Ik ben op doek naar hele dunnen tochtstrip van 1mm dikte. Op enkele binnendeuren zit net zo een beetje speling die ik wil wegwerken want ze rammelen als je een andere deur open doet door de luchtverplaatsing.
    Kan je niet beter je sloten wat bijregelen zodat ze wel mooi aansluiten?

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het was dus niet uit de kraan dat het kwam. Tis ook meten duidelijk waarom het enkel bij de lavabo van de vriendin was: de sifon zat propvol haar en zeep
    Alles uitgekuist en de geur is weg nu.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand die weet wat het kost om een stookolietank te verwijderen. Via een groepsaankoop heb ik een aanbod van een kleine 500 euro (BTW ex) om een bovengrondse tank van 3000 liter te reinigen en verwijderen. Lijkt mij schappelijk maar tis niet dat ik al vaak zo'n prijs heb gevraagd...

stijnd's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor onze nieuwbouw ben ik bezig met de elektriciteitsaanvraag bij Fluvius & het kiezen van een geschikt vermogen.
    Wij zullen zonnenpanelen hebben & verder de gewone huishoudelijke apparaten. Met het oog op de toekomst, elektrische wagens, lijkt het me beter om 3 fasen: 3X25A, 400V (17,3kVA) te nemen ipv de standaard aanbevolen door Fluvius 2X40A, 230V (9,2 kVA) of is dat een beetje 'overkill' ?

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnd Bekijk bericht
    Voor onze nieuwbouw ben ik bezig met de elektriciteitsaanvraag bij Fluvius & het kiezen van een geschikt vermogen.
    Wij zullen zonnenpanelen hebben & verder de gewone huishoudelijke apparaten. Met het oog op de toekomst, elektrische wagens, lijkt het me beter om 3 fasen: 3X25A, 400V (17,3kVA) te nemen ipv de standaard aanbevolen door Fluvius 2X40A, 230V (9,2 kVA) of is dat een beetje 'overkill' ?
    Ik heb indertijd 3 fasen genomen, maar toen was er nog geen sprake van een capaciteitstarief. Afhankelijk hoe er dat gaat uit zien en of er dat gaat komen kan dat wel eens duur gaan uitvallen. Niet alle elektrische auto's kunnen overigens met 3 fasen laden, hoewel de meeste met een grote batterij het wel kunnen. Het laden gaat dan meestal ook sneller.

Een mogelijkheid is ook nog om de elektriciteitskast te voorzien op 3 fasen, en de aansluiting zelf maar enkelfasig te nemen. Denk er dan zeker aan om de kabel die het huis binnenkomt ook driefasig te voorzien. Als je alles voorziet op 3 fasen is achteraf switchen in elk geval praktisch al een peulschil. Dat is nog wel redelijk duur dacht ik, maar dan moet je tenminste al geen muren openbreken of de oprit terug uitgraven.

Dus ja: het is voor de toekomst waarschijnlijk beter van 3 fasen te nemen, maar moest dat te duur zijn kan je dus ook alles 3 fasig voorzien en momenteel een enkelfasige aansluiting nemen.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    @parabellum
    Paar ijzerhandelaars uit de buurt contacteren, mogelijks doen die het gratis of quasi gratis. Als die geen interesse hebben, is die prijs idd heel schappelijk.
    Veel zal afhangen of die tank met een kraan kan opgenomen worden en de bereikbaarheid ervan.

skywriter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zet mijn vraag hier even in deze topic want misschien komt één van jullie met de oplossing...

Ik heb echt al veel geprobeerd om mijn vloeren proper te krijgen, toch lijken er nog altijd strepen, vlekken enzo op te zitten. Het water trekt op sommige plaatsen samen dus daar lijkt het nog 'vettig'. Nu was ik er na de poetsbeurt vandaag zo ambetant van dat ik tegel per tegel ben beginnen schrobben maar dat is gekkenwerk.

Sommigen zeggen: enkel met water poetsen. Heb ik geprobeerd en helpt niet. Azijn in het water ook niet. Loda soda ook niet.,.

Weet iemand raad?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skywriter Bekijk bericht
    Ik zet mijn vraag hier even in deze topic want misschien komt één van jullie met de oplossing...

Ik heb echt al veel geprobeerd om mijn vloeren proper te krijgen, toch lijken er nog altijd strepen, vlekken enzo op te zitten. Het water trekt op sommige plaatsen samen dus daar lijkt het nog 'vettig'. Nu was ik er na de poetsbeurt vandaag zo ambetant van dat ik tegel per tegel ben beginnen schrobben maar dat is gekkenwerk.

Sommigen zeggen: enkel met water poetsen. Heb ik geprobeerd en helpt niet. Azijn in het water ook niet. Loda soda ook niet.,.

Weet iemand raad?
    Waar jij over spreekt is cementsluier.
    Al eens geprobeerd om hiervoor een specifiek reinigingsmiddel te gebruiken?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Indien cementsluier: HG nr 11 gebruiken
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel opletten met meubelen. Dat HG product kan vlekken maken die er niet meer uit gaan.

skywriter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dankjulliewel. Ik ga dat product toch eens proberen. Ik ben benieuwd of het dat gaat zijn.

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De batterijen van onze thermostaat moeten we halfjaarlijks vervangen. Alé, na half jaar pinkt een batterij symbooltje althans.
    We gebruiken Duracell Plus 2xAAA batterijen.
    Ik vind toch dat deze zéér snel plat zijn.
    Kunnen we deze niet vervangen naar iets anders of moeten we andere batterijen gebruiken.
    We hebben eentje beneden, deze is voor vloerverwarming aan te sturen. Een tweede is boven in onze badkamer. Ingestelde schema's, dus we zitten daar niet een hele tijd mee te prullen.

Is het eigenlijk slim als we nu bv vanaf april/mei de batterijen er gewoon uitnemen?
    Want in de lente/zomerperiode slaat de verwarming toch niet meer aan.

Thermostaat die we gebruiken:
    Siemens Rev 13
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gebruik je oplaadbare? Want oplaadbare zijn maar 1.2v vs 1.5 voor wegwerp.

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Gebruik je oplaadbare? Want oplaadbare zijn maar 1.2v vs 1.5 voor wegwerp.
    Nee alkaline Power plus van Duracell.

Heb inderdaad eens heroplaadbare gebruikt maar na 2 weken waren deze al plat. Na op te zoeken ben ik toen te weten gekomen dat deze niet geschikt zijn
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 11 Pro

Pagina 7 van 11 Eerste ... 34567891011 Laatste

Regels voor berichten