Pagina 52 van 52 Eerste ... 2424849505152
    Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zie het bos door de bomen niet meer zeg. De verbouwingen liggen nu een jaar achter ons, dus wordt het meer dan tijd dat ik eens kijk of we in aanmerking komen voor eventuele premies. Als ik het allemaal goed lees, komen wij bijna enkel voor de isolatie in aanmerking. Al de rest (ik ben nog niet helemaal rond) komen we niet in aanmerking omdat we 'te veel' verdienen.

Hoe hebben jullie dat ervaren?
    Vergeet wel niet te kijken dat het over het inkomen van 3 jaar geleden gaat hé, alsook gaat het volgens mij over het belastbaar inkomen, dus niet uw brutoloon maal 13.92 ofzo gedaan hé

Wij kwamen er toen nog nét voor in aanmerking, een jaartje later zou het noppes geweest zijn.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vergeet wel niet te kijken dat het over het inkomen van 3 jaar geleden gaat hé, alsook gaat het volgens mij over het belastbaar inkomen, dus niet uw brutoloon maal 13.92 ofzo gedaan hé

Wij kwamen er toen nog nét voor in aanmerking, een jaartje later zou het noppes geweest zijn.
    Goed opgemerkt. Ik zal mij daar van 't weekend eens in verdiepen.
    Don't think you are, know you are...

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben deze week naar de woonwinkel geweest. Daar zeiden ze dat ik net op de grens zou zitten van de 'gewone' premies of dat ik alles zou mogen in 1 maal ingeven en tot 30% subsidies zou krijgen.
    Ik vermoed dat dan nog altijd die bovengrens telt van 2500€ per 'groep'?
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Pagina 52 van 52 Eerste ... 2424849505152

Regels voor berichten