Pagina 31 van 36 Eerste ... 21272829303132333435 ... Laatste

iTrader
    17 (95%)
    Iemand ervaring/duidelijk verloop met het indienden en goedkeuren van een dossier via het omgevingsloket voor een bouwvergunning?
    Het betreft een vereenvoudigde aanvraag voor ons tuinhuis (staat op meer dan 30m van de achtergevel -> vergunning nodig).

Op 19/07 heb ik het dossier aangemaakt en ingediend maar tot op heden blijft dit zo staan: Toestand Project: Aanvraag is ingediend

Voor zover ik lees online moet de gemeente het dossier binnen de 30 dagen als ontvankelijk en volledig verklaren maar dit lijkt niet het geval.

Hoe is dit bij jullie verlopen?
    Het lijkt erop dat ik maanden ga moeten wachten om een tuinhuis te zetten...
    blog(Linux-related)

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is hier ook. Als de parket nat is van te dweilen zie je idd de krassen goed. 1 keer droog zie je ze niet meer. Wij zouden de onze willen laten vernissen maar er zit geen haast op.
    Laten vernissen? Is dat beter misschien?
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DSK Bekijk bericht
    Iemand ervaring/duidelijk verloop met het indienden en goedkeuren van een dossier via het omgevingsloket voor een bouwvergunning?
    Het betreft een vereenvoudigde aanvraag voor ons tuinhuis (staat op meer dan 30m van de achtergevel -> vergunning nodig).

Op 19/07 heb ik het dossier aangemaakt en ingediend maar tot op heden blijft dit zo staan: Toestand Project: Aanvraag is ingediend

Voor zover ik lees online moet de gemeente het dossier binnen de 30 dagen als ontvankelijk en volledig verklaren maar dit lijkt niet het geval.

Hier de aanvraag (was voor renovatie, niet voor een tuinhuis) ingediend met daarop de handtekeningen van de buren voor akkoord, na 3 weken al bericht dat het was goedgekeurd. Die goedkeuring vooraf al in orde brengen betekende veel verschil volgens mijn architect.

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Vernis maakt het veel harder en dus een pak minder gevoelig voor krassen. Persoonlijk vind ik olie wel mooier dan vernis.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Makkelijker in onderhoud.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb hier een varia aan afval staan:

Beetje verharde stabilisé, zandafval, steenafval, ... Via waar kan ik dit best afvoeren?

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Ik heb hier een varia aan afval staan:

Beetje verharde stabilisé, zandafval, steenafval, ... Via waar kan ik dit best afvoeren?
    Containerpark...
    Zuiver bouwpuin is bij ons 1000kg/jaar gratis, gemengd is wel te betalen...

iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DSK Bekijk bericht

Net gebeld naar de gemeente en ze hebben blijkbaar personeelstekort dus iedereen mag wachten...
    Tot zover de regel dat ze 30 dagen hebben om ontvankelijk en volledig te verklaren

Ze gingen kijken of ze volgende week eventueel tijd zouden hebben.
    Veel kan ik daar dus niet aan doen.
    blog(Linux-related)

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Heb net een stuk bijgebouwd aan de woning en had graag de buitenkant afgewerkt met hout. Nu staat er osb + een geraamte in hout (geisoleerd met dampscherm) en klaar om hout tegen te slaan. Ik vind heel veel soorten online, maar geen idee welke prijs/kwaliteit de beste is. Zou om 8m2...
    Iemand enig idee welke houtsoort het beste is en makkelijk te behandelen is en verven?
    Psn: Metalkev

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Heb net een stuk bijgebouwd aan de woning en had graag de buitenkant afgewerkt met hout. Nu staat er osb + een geraamte in hout (geisoleerd met dampscherm) en klaar om hout tegen te slaan. Ik vind heel veel soorten online, maar geen idee welke prijs/kwaliteit de beste is. Zou om 8m2...
    Iemand enig idee welke houtsoort het beste is en makkelijk te behandelen is en verven?
    Wil je het sowieso verven? (Want dan weet ik niet echt wat de meerwaarde is om voor hout te gaan?

Thermowood is een optie als je het niet wil behandelen (vergrijzen) of anders olieën/beitsen
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wij zijn aan het kijken voor vloer in onze slaapkamers en hal boven. Momenteel twijfelen we tussen een laminaat van Quickstep of kurk met houtmotief (Van avermaet). Bij die laatste zou geen ondervloer nodig zijn volgens de fabrikant. Prijzen liggen ongeveer gelijk als je de ondervloer meetelt.

Echte (meerlagig) parket gaat iets te duur uitvallen en ook te dik wellicht, er is ongeveer 12 mm voorzien.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

pijlman's schermafbeelding
    iTrader
    25 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Wij zijn aan het kijken voor vloer in onze slaapkamers en hal boven. Momenteel twijfelen we tussen een laminaat van Quickstep of kurk met houtmotief (Van avermaet). Bij die laatste zou geen ondervloer nodig zijn volgens de fabrikant. Prijzen liggen ongeveer gelijk als je de ondervloer meetelt.

Echte (meerlagig) parket gaat iets te duur uitvallen en ook te dik wellicht, er is ongeveer 12 mm voorzien.
    ik zou opteren voor de kurk of kijken voor vinyl (niet de rollen, maar de tand en groef platen).
    Laminaat maakt een vervelend lawaai (ook met ondervloer) en loopt ongezellig vind ik.

Vinyl kan je ook makkelijk zelf leggen, het legt als laminaat en je hoeft geen zaag te hebben.
    enkel een gesneden breekmes.

Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht

Heb je enig idee van de kostprijs per m2 voor kurk met houtmotief? Ik was die Van Avermaet website aan het bekijken en zo'n Wintereik lijkt me wel wat. Maar voor prijzen moet je meteen een offerte vragen, terwijl ik al maar een indicatie wil hebben

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ze hebben een showroom in Lokeren bij het fabriek zelf. De prijzen voor het kliksysteem met gingen van 29 tot 40 excl. BTW (meer kan ook, maar daar hebben wij niet naar gekeken) afhankelijk van de opbouw van de planken. Ze hebben verschillende diktes met een of meerdere kurklagen.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    7500 euro voor 4 ramen met vliegenraam en voorzetrolluiken en 1 raam/deur combo. afwerking included
    Deftige prijs?

Andere installateurs nog niet gehoord
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Pagina 31 van 36 Eerste ... 21272829303132333435 ... Laatste

Regels voor berichten