Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste
    Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heh, lijkt wat op de onze kwa vorm :-)

Spoiler:
    twee ovens? grote familie?

Mooie keuken. Zou ik wel willen in staan (kijken naar iemand die eten maakt)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Mja ik vind de keuken van pana en booka ook mooi, enige probleem dat ik er mee heb dat dat zo echt is wat iedereen op dit moment doet. Dus grote kans dat dat over 10 jaar zo iets is van 'lol een 2010-2020 keuken'
    keukeneilanden zijn al een tijdje aan de gang hoor
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    twee ovens? grote familie?

Mooie keuken. Zou ik wel willen in staan (kijken naar iemand die eten maakt)

keukeneilanden zijn al een tijdje aan de gang hoor
    2 ovens is niet zo uitzonderlijk. Wij hebben ook 1 combi microgolfoven en 1 combi steamer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0

Spoiler:
    Nice, echt mooi ontwerp en goed management van de ruimte.
    Die ingebouwde wijnrek is ook mooi.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik zie graag mid century modern, maar mijn vriendin vindt dat soms té oud. We zien gelukkig ook beiden heel graag Scandinavisch design. Eenvoudig, strak, en veel hout. Veel staat hier nu nog niet, heb 1 keer van iemand een opmerking gekregen dat het hier leeg is. De verbouwingen zitten er nog niet helemaal op dus dat zal nog niet direct veranderen. Landelijke stijl is totaal mijn ding niet, vooral dan de buitenkant van de huizen. Een nieuw bouw in landelijke stijl, zo met arduin rond de voordeur vooral vind ik afschuwelijk. Een authentieke fermette vind ik dan weer charmant.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik zie graag mid century modern, maar mijn vriendin vindt dat soms té oud. We zien gelukkig ook beiden heel graag Scandinavisch design. Eenvoudig, strak, en veel hout. Veel staat hier nu nog niet, heb 1 keer van iemand een opmerking gekregen dat het hier leeg is. De verbouwingen zitten er nog niet helemaal op dus dat zal nog niet direct veranderen. Landelijke stijl is totaal mijn ding niet, vooral dan de buitenkant van de huizen. Een nieuw bouw in landelijke stijl, zo met arduin rond de voordeur vooral vind ik afschuwelijk. Een authentieke fermette vind ik dan weer charmant.
    Een fermette is toch een landelijke stijl?
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; 3 maart 2019 om 22:25
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    2 ovens is niet zo uitzonderlijk. Wij hebben ook 1 combi microgolfoven en 1 combi steamer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Alst combi's zijn heb ik neits gezegd
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Een besmette is toch een landelijke stijl?
    Inderdaad, maar als dat een authentiek gebouw is dan vind ik dat mooi. Fermette, vierkantshoeve, ze hebben hun charme. Een nieuwbouw in roze baksteen met arduin overal en een houten poort met boog, zo staat België al meer dan vol genoeg en die stijl vind ik afschuwelijk, toch 2 heel verschillende dingen vind ik.

https://www.dewaele.be/nl/nieuws/landelijk-wonen-trends
    Zo huizen vind ik dus echt lelijk. precies "ik heb geen stijl dus ik kies iets uit een boekje van de promotor".

https://www.vandersandengroup.be/gro...delijk-verband
    Wat ze hier als voorbeeld geven van 'fermette' vind ik dus ook af-schu-we-lijk. Eigenlijk vind ik de 'eigentijdse' en 'pastorij' ook lelijk op die site.

https://bedandbreakfast.be/bed_and_b...ette_Kortekeer
    Dit vind ik dan wel iets hebben met die luiken enz. Mss moet ik het eerder 'authentieke boerderijstijl' noemen of zo.
    Twitch|Steam|PSN

iTrader
    12 (100%)
    Inderdaad, maar als dat een authentiek gebouw is dan vind ik dat mooi. Fermette, vierkantshoeve, ze hebben hun charme. Een nieuwbouw in roze baksteen met arduin overal en een houten poort met boog, zo staat België al meer dan vol genoeg en die stijl vind ik afschuwelijk, toch 2 heel verschillende dingen vind ik.

https://www.dewaele.be/nl/nieuws/landelijk-wonen-trends
    Zo huizen vind ik dus echt lelijk. precies "ik heb geen stijl dus ik kies iets uit een boekje van de promotor".

https://www.vandersandengroup.be/gro...delijk-verband
    Wat ze hier als voorbeeld geven van 'fermette' vind ik dus ook af-schu-we-lijk. Eigenlijk vind ik de 'eigentijdse' en 'pastorij' ook lelijk op die site.

https://bedandbreakfast.be/bed_and_b...ette_Kortekeer
    Dit vind ik dan wel iets hebben met die luiken enz. Mss moet ik het eerder 'authentieke boerderijstijl' noemen of zo.
    Ik geef u volledig gelijk dat zulke huizen gruwelijk zijn. Als ik denk aan huizen in landelijke stijl, dan is dat eerder zoals de Engelse stijl, waar meer met grijs tinten en stenen gewerkt wordt ipv roze bakstenen. Maar het gezegd worden, ik heb er ook nog niet veel gezien waarvan ik "wauw" zeg.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Vind ik ook wel knap.

Heb je dat zo gekocht of was dat zo'n industrieel pand waarbij je een verdiep koopt en zelf u ding doet?
    Casco gekocht, dus inderdaad zelf ons ding kunnen doen.

Kijk, daar kan ik ook wel eens verliefd op worden se :-).
    Waar komt de boekenkast vandaan?
    Uit Ikea.

Dat gaat al mee sinds mijn studententijd; hier gewoon gebeitst en dat doet nog altijd prima dienst (was dit of iets gelijkaardig).

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat type van landelijk pastorij vloekt omdat het authenticiteit probeert na te bootsen in nieuwbouw en dat lukt amper of nooit.Ik moet altijd goed lachen als ik een nieuwbouw pastorij of landelijk ontwerp zie met een valse houten poort. Dat is toch te gek.

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hehe, smaken verschillen. Nu voor mij persoonlijk is er wel een verschil tussen SOD pastorij en op maat gemaakte pastorij nieuwbouw.

Ik vind dit bvb heel knap:
    110 Pastorijstijl te Brecht – RDK
    &
    100 Pasterij te Sint-Job-In-‘t-Goor – RDK

Maar dit dan absoluut weer niet:
    https://www.avlwoningbouw.be/nl/real.../detail?id=152

Mss omdat ik uit de kempen kom dat de pastorij/fermette nieuwbouw half in het bloed zit, idk :-).

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Dat type van landelijk pastorij vloekt omdat het authenticiteit probeert na te bootsen in nieuwbouw en dat lukt amper of nooit.Ik moet altijd goed lachen als ik een nieuwbouw pastorij of landelijk ontwerp zie met een valse houten poort. Dat is toch te gek.
    Ik denk idd dat het dat is. Ze proberen iets authentiek neer te zetten maar da's dan perfect loodrecht gemetst etc. Een valse houten poort... de gedachte geeft mij kippenvel. Net zoals sidings.
    Twitch|Steam|PSN

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Renderfoto's van onze verbouwingen.

verbouwingen - Album on Imgur

Volledig gelijkvloers wordt (binnenin) verbouwd, keuken blijft wel staan. Geen renderfoto's van hal en wc.

Verbouwingen beginnen op 18 maart en zouden rond 10 juni gedaan moeten zijn.
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Spoiler:
    Zie ik daar een FrancisFrancis X1 RVS espressomachine?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Renderfoto's van onze verbouwingen.

verbouwingen - Album on Imgur

Volledig gelijkvloers wordt (binnenin) verbouwd, keuken blijft wel staan. Geen renderfoto's van hal en wc.

Verbouwingen beginnen op 18 maart en zouden rond 10 juni gedaan moeten zijn.
    Mooi! Ben alleen geen fan van die groenblauwe kleuraccenten
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten