Pagina 3 van 285 Eerste 12345671353103 ... Laatste

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Amaai, 13000 euro puur aan planten, daar moeten dan toch zeer speciale dingen tussenzitten.
    Wij zijn hier momenteel een terras aan het laten aanleggen (30m2 in keramische tegels) + betonplaat voor tuinhuis + paadjes in klinkers (10m2) afgewerkt met boordstenen, kost ons in totaal (tegels en klinkers ingebrepen) iets meer dan 6000 excl BTW
    2* Carpinus Betulus
    3* Pyrus Chanticleer
    4* Amelanchier Lamarckii
    2* Zelkova Serrata
    1* Cornus Kousa
    545* Fagus Sylvatica
    38* Osmanthus Heterophyllus
    42* Taxus Baccata (laag)
    48* Taxus Baccata (hoog)
    34m² Siergras
    62m² Prairiegras
    75* Symphoricarpos x chanaultii Hancock.

geen idee of dat nu specieaal is of niet.

jens_vc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0912ap Bekijk bericht
    Ik kan me herinneren dat er iemand in het vorige topic iets had verteld over een werkblad (composiet, dacht ik?) dat ie op een Spaanse webshop had gekocht. Op maat gemaakt zelfs, dacht ik, voor een fractie van de prijs van wat Belgische concurrenten vragen.
    Welke webshop was dat ook alweer?
    sandervdw heeft volgens mij zelf een blad gemaakt in corian. De website waar je kan bestellen is deze dacht ik:
    https://www.riluxa.com/nl
    Spoiler:
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jens_vc Bekijk bericht
    sandervdw heeft volgens mij zelf een blad gemaakt in corian. De website waar je kan bestellen is deze dacht ik:
    https://www.riluxa.com/nl
    Klopt, Corian kan je bestellen bij houthandel Cras trouwens.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Groter huis = nog meer betalen.
    Zijn er eigenlijk veel mensen die een aparte bureaukamer hebben? Of wordt er vaak ook gewerkt aan de keukentafel en/of gewoon in de leefruimte?
    Wij hebben momenteel een aparte bureau, wensen die graag te behouden maar als er op termijn 2 kindjes bijkomen wordt dat wel ne moeilijke, ja.
    1 prutske die inderdaad mijn voormalig bureau inpikt. Een 2de staat niet op de planning, maar die kamer van 15m2 kunnen ze eventueel delen ook
    Mijn man heeft gans de zolderverdieping tot mancave uitgeroepen en daar staat o.a. Zijn computer. Stel dat er toch een 2de zou komen, kan hij de babykamer inrichten als mancaveke en wordt de zolder opgesplitst in 2 kamers.

Beneden hebben we ook een bureau van 2m staan naast de zitruimte voor de alledaagse gezinsadministratie etc. Zaken waarbij een huilende baby of een lompe, kwispelende hond die een wandeling komt vragen, geen gigantische stoorzenders zijn.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    2* Carpinus Betulus
    3* Pyrus Chanticleer
    4* Amelanchier Lamarckii
    2* Zelkova Serrata
    1* Cornus Kousa
    545* Fagus Sylvatica
    42* Taxus Baccata (laag)
    48* Taxus Baccata (hoog)
    34m² Siergras
    62m² Prairiegras

Ik zie daar al aan dat dat absoluut niet mijn type tuin is

Dat terzijde, die carpinus is dan als vrijstaande boom? Want dat is haagbeuk
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Amaai, 13000 euro puur aan planten, daar moeten dan toch zeer speciale dingen tussenzitten.
    Wij zijn hier momenteel een terras aan het laten aanleggen (30m2 in keramische tegels) + betonplaat voor tuinhuis + paadjes in klinkers (10m2) afgewerkt met boordstenen, kost ons in totaal (tegels en klinkers ingebrepen) iets meer dan 6000 excl BTW
    Werkuren inbegrepen?

Moet nog begroting maken voor onze tuin maar zal wss pas voor na de winter zijn aangezien ze nog aan het bouwen zijn
    Al komen ze komende dagen wel badkamer afwerken en daarna de keuken en het binnenschrijnwerk plaatsen

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Offerte voor het huis te schilderen aan de buitenkant, 35000 nok exclusief 25% btw Goeie prijs.

Vorige weekend ook 12k planten gekocht.. eens zien of deze rozen de winter *wel* overleven.
    Amai, is het hier stoefthread geworden?
    Let us pray for all the fools that be

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Ik zie daar al aan dat dat absoluut niet mijn type tuin is

Dat terzijde, die carpinus is dan als vrijstaande boom? Want dat is haagbeuk
    Gelukkig dat smaken verschillen Die Carpinus Betulus was inderdaad 2 losse bomen.
    Zo dus:

Nu, de specifieke plantenkeuze moeten we nog bepalen, dit was een raming met hun eerste voorstel.

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Groter huis = nog meer betalen.
    Zijn er eigenlijk veel mensen die een aparte bureaukamer hebben? Of wordt er vaak ook gewerkt aan de keukentafel en/of gewoon in de leefruimte?
    Wij hebben momenteel een aparte bureau, wensen die graag te behouden maar als er op termijn 2 kindjes bijkomen wordt dat wel ne moeilijke, ja.
    Wij hebben een aparte bureau, met daarin twee tafels tegenover elkaar. Die kamer is ruim (met een groot venster, dus geen opgesloten gevoel) en ligt bovendien op het gelijkvloers (dus geen trappen doen om een koffie te halen of een pakje in ontvangst te nemen). Aangezien we allebei vaak thuis werken is het echt extreem handig (en zelfs gezond) om een dedicated ruimte te hebben waar je geconcentreerd kan werken en waar dat werk ook kan achterblijven als het moet. Ik kan het enkel aanbevelen

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wij hebben ook een aparte bureauruimte in de woonruimte voorzien, omdat ik me enkel kan concentreren als het stil rond me is. We gaan met niet-permanente muren werken, waardoor dit later altijd anders ingedeeld kan worden.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Wij hebben ook een aparte bureauruimte in de woonruimte voorzien, omdat ik me enkel kan concentreren als het stil rond me is. We gaan met niet-permanente muren werken, waardoor dit later altijd anders ingedeeld kan worden.
    Hoe werkt dat eigenlijk, die muren, zijn dat dan eigenlijk schuifwanden? Biedt dat evenveel geluidisolatie dan vaste muur?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hoe werkt dat eigenlijk, die muren, zijn dat dan eigenlijk schuifwanden? Biedt dat evenveel geluidisolatie dan vaste muur?
    Niet-permanent = geen dragende muur en rap uitgebroken

alhoewel een dragende muur met een stevig poutrelleke ook kan opgelost worden.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ahzo. Dan heb ik dat ook op de bovenverdieping. Dat zijn zo muren van kalk precies en ik kan op de zolder de bovenkant daarvan zien, die zitten met tand en groef ineen en dragen ook niets

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    2* Carpinus Betulus
    3* Pyrus Chanticleer
    4* Amelanchier Lamarckii
    2* Zelkova Serrata
    1* Cornus Kousa
    545* Fagus Sylvatica
    42* Taxus Baccata (laag)
    48* Taxus Baccata (hoog)
    34m² Siergras
    62m² Prairiegras

Het meeste is niet speciaal, sommige exoten wel en die laatste moogde hier als het aan mij lag voor gratis en voor niks komen uittrekken want dat woekert enorm. :P

Maar veel hangt natuurlijk ook af van de grootte van de bomen die ge aankoopt. Als die Carpinus al zo groot als op die foto moet zijn bij aankoop tja.

De 264 * Fagus Sylvatica (150cm) die wij vorig jaar gekocht en zelf geplant hebben kwamen op 200-300 euro bij houtmeyers.
    Laatst gewijzigd door M°°nblade; 7 juni 2018 om 16:38
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ahzo. Dan heb ik dat ook op de bovenverdieping. Dat zijn zo muren van kalk precies en ik kan op de zolder de bovenkant daarvan zien, die zitten met tand en groef ineen en dragen ook niets
    pas op, kan een schuifwand ook zijn hé.

Maar meestal zijn dat gyproc wandjes met geluidsisolatie in.

Pagina 3 van 285 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten