M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In de categorie slechte timing. contract voor verkoop van ons huis is getekend gisteren, overname is op 1 november.. nu begint de vaatwasser kuren te tonen natuurlijk. Ik ga nog een nieuwe mogen kopen om die dan nooit te gebruiken -_-
    Hoe heb je dat klaargespeeld? Wordt het huis nu dan momenteel verhuurd?
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Hoe heb je dat klaargespeeld? Wordt het huis nu dan momenteel verhuurd?
    Ik dacht dat hij een huis gekocht had waar naar alle waarschijnlijkheid al een vaatwasser is?
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Ik dacht dat hij een huis gekocht had waar naar alle waarschijnlijkheid al een vaatwasser is?
    Ja maar dan ga je toch in je oude huis geen nieuwe vaatwasser kopen en gewoon 1 maandje met de hand de afwas doen zou ik denken?

Of is je huis verkocht "met werkende vaatwasser" zara?

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rekt Bekijk bericht
    Ja maar dan ga je toch in je oude huis geen nieuwe vaatwasser kopen en gewoon 1 maandje met de hand de afwas doen zou ik denken?

Of is je huis verkocht "met werkende vaatwasser" zara?
    Dit dus, vaatwasser, frigo, vriezer volgen mee met het huis en worden dus verondersteld te werken.
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik woon zelf in een appartement met ondergrondse garagebox en kelderberging.
    Is het verstandig om nu al garagebox te verkopen(buurman wilt het). Zelf ben ik van plan om het appartement na 7 a 10 jaar te verkopen, maar vrees dat het zonder garagebox moeilijker is te verkopen.....vermoed ik.

Wat denken jullie?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    1768 is inderdaad veel te veel, dat zouden we niet doen. Maar de 1400 maximum aflossing voor ons die ze dan echt hanteren is weer net wat te weinig IMO.
    We verdienen trouwens 3550 excl 300 maaltijdcheques. We hebben ook geen auto waar geld naartoe moet (bedrijfswagen) en internet enzo wordt allemaal door mijn bijberoep gedekt (dat ik hierboven niet mee tot mijn inkomsten heb gerekend want het is nogal moeilijk om hier een maandelijks bedrag op te kleven).
    Doe ermee wat je wilt, maar 1400 is nog steeds een echte molensteen rond je nek met die inkomsten. Zeker als je nog aan kinderen gaat willen beginnen (hint de eerste jaren kosten die je een rib aan crèche en dergelijke)

Wij hadden ook geen kosten aan de auto wegens bedrijfswagen, maar dan komt een kindje en is die 2e auto toch cht wel nodig en krijg je wat andere kosten en dan schiet er niet meer zoveel over.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    Is het verstandig om nu al garagebox te verkopen(buurman wilt het). Zelf ben ik van plan om het appartement na 7 a 10 jaar te verkopen, maar vrees dat het zonder garagebox moeilijker is te verkopen.....vermoed ik.

Wat denken jullie?
    Verhuur het als je het nu nog 'iet gebruikt?

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Imo toch een grote meerwaarde naar een latere verkoop.

Zou dat persoonlijk niet doen nee.
    Tenzij je echt dat geld nodig hebt voor iets.. Moeilijk te zeggen dan

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht

Wat denken jullie?
    Hoe eenvoudig is het te parkeren als je geen garagebox hebt? Als dat een probleem is, dan gaat geen parking hebben een serieuze impact hebben lijkt me

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Blok van 9 appartementen. 5 parkeerplaatsen op de oprit die iedereen mag gebruiken. Tot nu altijd plaats gehad. Garagebox gebruik ik 1 a 2 weken in de winter als het sneeuwt, voor de rest nooit. Buurman zag ook dat de poort steeds open is en het eigenlijk niet gebruik.

Ik denk dat ik toch nee zal zeggen. Verhuren lijkt me idd logisch, maar stel dat het een zware winter wordt? Geen goesting om met sneeuw te prutsen om uit m'n auto te halen voor die miezerige 50/75 euro per maand.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Doe ermee wat je wilt, maar 1400 is nog steeds een echte molensteen rond je nek met die inkomsten. Zeker als je nog aan kinderen gaat willen beginnen (hint de eerste jaren kosten die je een rib aan crèche en dergelijke)

Wij hadden ook geen kosten aan de auto wegens bedrijfswagen, maar dan komt een kindje en is die 2e auto toch cht wel nodig en krijg je wat andere kosten en dan schiet er niet meer zoveel over.
    Hangt van situatie af imo. Wij zijn indertijd begonnen met 1340 euro op 3200 netto inkomen naast bedrijfswagen, tankkaart en MC's. Dat was doenbaar maar voor lange termijn zou ik het ook niet gewild hebben en met kinderen al evenmin.

We wisten wel dat onze lonen goed zouden stijgen. Eén loon baremiek, ander loon in IT, beide grote werkzekerheid.

iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Dit dus, vaatwasser, frigo, vriezer volgen mee met het huis en worden dus verondersteld te werken.
    Vervangen door een werkend tweedehands model?
    Hier ook iets vergelijkbaar gehad maar gelukkig wel kunnen herstellen (was een slecht contact naar de knoppen/display door de draden die meebewegen bij het openen van de deur)
    blog(Linux-related)

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DSK Bekijk bericht
    Vervangen door een werkend tweedehands model?
    Hier ook iets vergelijkbaar gehad maar gelukkig wel kunnen herstellen (was een slecht contact naar de knoppen/display door de draden die meebewegen bij het openen van de deur)
    Dat is het plan op dit moment, heb eentje op het oog van 200 euro. Het is geen grote kost, maar is gewoon irritant en een hoop extra zever waar ik niet echt tijd voor heb.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Hangt van situatie af imo. Wij zijn indertijd begonnen met 1340 euro op 3200 netto inkomen naast bedrijfswagen, tankkaart en MC's. Dat was doenbaar maar voor lange termijn zou ik het ook niet gewild hebben en met kinderen al evenmin.

We wisten wel dat onze lonen goed zouden stijgen. Eén loon baremiek, ander loon in IT, beide grote werkzekerheid.
    Vergeet ook niet dat "in den tijd" veel zaken zoals water, gas, stroom, verzekeringen, etc... nog een stuk goedkoper waren.

Wij zitten met 1460 EUR op een gezamenlijk loon van rond de 5k en ik zou echt geen 300 EUR meer willen geleend hebben.
    1400+ EUR op 3550, das goed om uzelf zo een financiele stress te bezorgen dat uw leven eraan kapot gaat.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Vergeet ook niet dat "in den tijd" veel zaken zoals water, gas, stroom, verzekeringen, etc... nog een stuk goedkoper waren.

Wij zitten met 1460 EUR op een gezamenlijk loon van rond de 5k en ik zou echt geen 300 EUR meer willen geleend hebben.
    1400+ EUR op 3550, das goed om uzelf zo een financiele stress te bezorgen dat uw leven eraan kapot gaat.
    Je kan daar eigenlijk niet echt over oordelen. Als die mensen 10 jaar spartaans willen leven dan lukt dat (het zal wel zonder kinderen zijn)

Pagina 262 van 300 Eerste ... 162212252258259260261262263264265266272 ... Laatste

Regels voor berichten