EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mid september, nu eerst zien dat we het onze verkocht krijgen. Juli is niet direct de beste maand.
    Gratz!

Nog schoon dingske! En nu wachten
    --Because I can--

StarSeeker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tapijt Bekijk bericht
    Verlijden akte normaal binnen 5 dagen. Vandaag bericht van de notaris dat het moet uitgesteld worden. Tof met een lening die binnen 2 weken niet meer geldig is, en een eigen woning die binnenkort ook verkocht is. tijd voor werken zal er dus ook al niet meer zijn.

Beste,
    Betreffende de verkoop van de eigendom gelegen te Sint-Niklaas, ***
    hadden wij een aktedatum afgesproken op maandag 17 juni a.s. om 16.45 uur.
    De akte dient uitgesteld te worden.
    Op 07 juni mochten wij het opmetingsplan van landmeter De **** ontvangen betreffende
    de achteruitweg naar de ***straat palend aan de eigendom gelegen te Sint-Niklaas,
    ****. Op 11 juni werd ons hiervoor het nieuw gereserveerd perceelnummer overgemaakt.

Bij de opsplitsing van een perceel dient de stad Sint-Niklaas hiervan aangetekend in kennis gesteld
    te worden. De stad heeft hiervoor een termijn van 20 dagen om te reageren.
    Uit het plan blijkt ook dat het gaat om een deel van sectie B ****.
    Hiervoor had het kantoor van notaris ***geen opzoekingen verricht aangezien dit perceel niet werd vermeld in de compromis.

Aangezien de stad dient betekend te worden en er opzoekingen dienen te gebeuren voor het andere
    perceel sectie *****) dient de akte voorlopig uitgesteld te worden.

Ik zal u verder op de hoogte houden wanneer er een nieuwe aktedatum kan gesteld worden.
    Well ik denk dat **** een perfecte uitdrukking is voor die situatie
    Luck > Skill

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Notaris had gisteren belooft vandaag de compromis door te lezen en met mij in cc haar opmerkingen naar de makelaar te sturen. Nog steeds niets gehoord en morgen werkt ze niet. Heb haar sinds half 6 al 2x gebeld maar geen antwoord...ik vrees dat wij morgen moeten gaan tekenen zonder notaris opmerkingen mijn nonkel heeft wel wat opmerkingen gegeven die ik dan nu nog naar de makelaar doorgestuurd heb..

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Notaris had gisteren belooft vandaag de compromis door te lezen en met mij in cc haar opmerkingen naar de makelaar te sturen. Nog steeds niets gehoord en morgen werkt ze niet. Heb haar sinds half 6 al 2x gebeld maar geen antwoord...ik vrees dat wij morgen moeten gaan tekenen zonder notaris opmerkingen mijn nonkel heeft wel wat opmerkingen gegeven die ik dan nu nog naar de makelaar doorgestuurd heb..
    Uit interesse; wat voor opmerkingen hebben jullie bij jullie compromis gehad? (Vraag aan iedereen)

Want ik lees vaak dat mensen allerhande dingen willen aanpassen terwijl ons compromis, welliswaar opgesteld door een bevriende makelaar maar hetzelfde model dat hij voor al z'n klanten gebruikt, helemaal werd goedgekeurd door onze notaris. Alles wat er in moest stond er in en voor de rest geen gezever.
    How do you like them apples.
    Mobile Vikings - Gebruik je verbruikspagina op de website om een geblokkeerd nummer te achterhalen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Uit interesse; wat voor opmerkingen hebben jullie bij jullie compromis gehad? (Vraag aan iedereen)

Want ik lees vaak dat mensen allerhande dingen willen aanpassen terwijl ons compromis, welliswaar opgesteld door een bevriende makelaar maar hetzelfde model dat hij voor al z'n klanten gebruikt, helemaal werd goedgekeurd door onze notaris. Alles wat er in moest stond er in en voor de rest geen gezever.
    Ghoh dat het voorschot bij de notaris gestort word, dat alles vergund dient te zijn wat oud genoeg is om een vergunning te krijgen, stond ook een puntje in dat de eigenaar er nog mensen in mogen laten wonen zonder onze toestemming..heb gevraagd of dat kon veranderd worden naar met..en dat de akte vanaf vandaag binnen 3 maanden dient verleden te worden want mijn zus heeft de lening al in orde gebracht omdat de rente morgen stijgt

iTrader
    1 (100%)
    Als er nog mensen in mogen wonen, zorg dan ook dat er een huurbedrag in staat! Anders laat je ze gratis wonen zogezegd.

De juiste term ken ik niet meer maar bij ons heeft dat wel wat maandjes pijn gedaan dat we dat niet gedaan hebben

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Als er nog mensen in mogen wonen, zorg dan ook dat er een huurbedrag in staat! Anders laat je ze gratis wonen zogezegd.

De juiste term ken ik niet meer maar bij ons heeft dat wel wat maandjes pijn gedaan dat we dat niet gedaan hebben
    Ja er stond dus dat de eigenaar nu geen nieuwe huurovereenkomst meer aangaat. Maar dat hij er nog wel iemand mag laten inwonen zonder onze toestemming dus gratis denk ik dan..

Notaris heeft gisteren avond om half 11 nog een mailtje gestuurd met haar opmerkingen nu kan ik wel wat geruster gaan tekenen..

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je woning koopt met huurders mogen die er nog 6maand blijven aan zelfde voorwaarde. Dus als dat gratis is dan is dat nog 6 maand zo!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Als je woning koopt met huurders mogen die er nog 6maand blijven aan zelfde voorwaarde. Dus als dat gratis is dan is dat nog 6 maand zo!
    Maar het staat leeg en word momenteel niet verhuurd. Er stond dit :

5.3 In de periode tussen de ondertekening van onderhavige verkoopovereenkomst en het verlijden van de
    authentieke akte, verbindt de verkoper zich ertoe geen nieuwe huurovereenkomst af te sluiten, noch
    de woonvoorwaarden te wijzigen zonder de schriftelijke instemming van de koper. Bij miskenning van
    deze bepaling zal de koper de keuze hebben om lastens de verkoper ofwel de ontbinding van de
    overeenkomst te vorderen met schadeloosstelling, ofwel enkel de vergoeding van de schade die hieruit
    voor hem ontstaat. De instemming van de koper is niet vereist voor het toestaan van een tijdelijk
    bewoningsrecht dat ten laatste bij de ondertekening van de authentieke akte afloopt.

Dat laatste stuk hebben we laten veranderen naar dat onze instemming wel nodig is

iTrader
    0
    Compromis getekend en fles wijn staat koud te worden!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    congrats! hoe lang tot akte?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    congrats! hoe lang tot akte?
    Tussen 14 augustus en 4 september!

Pagina 222 van 222 Eerste ... 122172212218219220221222